Pfoe ik kan echt bijna niet meer wachten met testen. Ik heb allerlei vage symptomen die ik de afgelopen maanden echt niet gehad heb. Hopelijk is het deze keer raak!!
Goedenavond meiden! De sneeuw is al bijna weer weg. Wat ging het snel vandaag. Gelukkig weinig tot geen last gehad van de ijzel hier. @Laura; wauw. Inderdaad, wat een heerlijk vooruitzicht! Curacao lijkt me heerlijk en mooi. Andere meiden; hebben jullie al vakantieplannen? Zoja, waar gaat de reis heen? Zo weer lekker sporten. Fijne avond, meiden! Lfs, S.
Enibas, wat heb je dat mooi opgeschreven zeg! En deel het hier maar! En het interesseert ons wel hoor! Wachters: succes met geduld kweken! Laura: lekker een vakantie in de planning naar Curaçao, heerlijk! Hier even verder weinig te melden, behalve dat m'n ogen bijna dicht vallen...
@jootje: ooh spannend zeg! Hoop t ook voor jou! Wat voor symptonen voel je nu dan? @veerle: slaap lekker @laura: ja zeker spannend! Heb je ook echt je ei gevoeld? Ik zou mijn ei afgelopen dinsdag moeten hebben gehad. Merkte wel meer afscheiding, maar geen idee of t echt zo was. Hebben wel maar 2x sex gehad rond mn ei ... Mijn NOD is dinsdag 21 feb volgens cyclys van 24 dagen... Ik denk niet dat ik meteen die dag ga testen, wil eerst ff afwachten. Misschien in dat weekend dan ofzo... En jij?? Voel je al iets? Ik nog niet echt, alleen wat maagkrampen.
@ Nayr Ik heb al een week last van vlagen misselijkheid, darmen zijn helemaal ontregeld en ik slaap slecht. Owja vorige week een aantal dagen enorme steken onderin mijn buik, nooit eerder gehad in deze tijd van mijn cyclus. Durf eigenlijk niet echt te hopen, maar ergens zit wel zo'n stemmetje...
Ik ben blij dat ik even niet in de wachtperiode voor mijn nod zit. Is echt de zwaarste periode omdat je erg gefocust bent op wat er in je lijf gebeurt. De enige tip is om veel afleiding te zoeken en zo lang mogelijk te wachten met testen. Maar beiden zijn helaas makkelijker gezegd dan gedaan.. Qua vakanties, hier is een pril idee om met twee vrienden en hun dochtertje naar Toscane in Italië te gaan. Maar hoe en wat precies moeten we nog uitzoeken.
@nayr: oh ja, ik wist dat jouw NOD 1 dag verschilde met de mijne. Wist alleen niet of hij ervoor of erna was . Ik heb ook een beetje last van maagkrampjes, maar het zijn gewoon m'n darmen die eten aan het verwerken zijn denk ik, haha. Ik probeer er eigenlijk niet te veel op te letten... Maar dat is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan . Ik denk dat ik zaterdag de 25e ga testen. Mocht hij positief zijn, dan ga ik die zondag naar de 9maandenbeurs Behalve de vakantie naar Curaçao hebben we ook al een zomervakantie gepland. We gaan dan namelijk met mijn ouders en m'n zus haar gezinnetje naar een vakantievilla in Toscane! Ook ontzettend veel zin in! Maar mijn vriend en ik wilden ook nog heel graag een keer samen op vakantie. Dat hebben we in onze 5 jaar samen nog maar 1 keer eerder gedaan. De overige vakanties zijn altijd familiebezoeken naar Zweden of vakanties met vrienden of familie geweest. En wie weet is dit de laatste kans om nog met z'n tweetjes op vakantie te gaan
@laura: haha weer een overeenkomst: mijn vriend en ik zijn in onze 5 jaar ook maar 1 keer echt lang en ver op vakantie geweest, dus zou het ook heerlijk vinden om dit jaar nog samen weg te gaan. Alleen nog niks concreets geboekt, we kijken wel.. @carmen: ja idd, dit is echt lastige periode. Ik probeer er ook niet veel op te letten, gelukkig moet ik veel werken, dan ben ik er ook helemaal niet mee bezig. @jootje: ja lastig he? Ppff mijn darmen zijn ook ontregelt, maar dat heb ik wel zo'n beetje sinds ik gestopt ben met de pil. Alleen vandaag lijkt t wel wat erger...
Goeiemorgen meiden! @ Enibas, wat een heftig verhaal en wat heb je het prachtig beschreven... Kreeg een brok in m'n keel toen ik het las. Dikke knuffel van mij ook! @ Jootje, spannend meis! @ Laura, wat heerlijk! Mag ik vragen wat je ongeveer kwijt bent voor een weekje in maart naar Curacao?! Hier nog geen vakantieplannen. Wij zijn in november teruggekomen uit Australie... Hier vandaag NOD. Temp was wel iets gedaald, maar is nog steeds wel hoog. Afwachten wat vandaag gaat brengen. Zal toch wel even spannend zijn bij het naar de wc gaan elke keer. Moet gelukkig vanmiddag werken, dus afleiding genoeg Voel van alles, maar probeer dat glashard te negeren. Morgen is vriend jarig, dus als m'n temp morgen nog hoog is denk ik dat we gaan testen (durf eigenlijk niet)
@Laura, een vakantiehuis in Toscane, daar wil ik alles van weten! Waar heb je geboekt? Er is zoveel aanbod dat ik even door de bomen het bos niet meer zie. @Noorus, spannend, ik hoop dat de temp. daling niet doorzet! Vandaag de eerste tekenen van een naderende ovulatie, beetje ovulatiepijn. Morgen maar eens starten met ovulatietesten.
Romantische valentijn allemaal! @enibas heftig verhaal, Iedereen op het wachtenbank, sterkte! Het zwanger worden kost veel geduld. Wachten op je ei, wachten op je nod, wachten, wachten!! We worden vast geduldige moeders, ons geduld is zo getraind. Hier geen standaard romantiek als in de films. Vriend is ziek thuis en ik heb zo'n last van me rug dat ik als een oud wijf door huis sjok. Wel hebben we gezellig film gekeken, lachen we veel en zorgen we afwisselt voor elkaar.. Ook een vorm van romantiek Zwakke magen niet verder lezen.. vieze praat.. Mijn ongi was deze keer heel anders, veel rood slijm en rare zwarte troep. Nu nog wat bruine afscheiding. Temp is inmiddels wat gezakt. Zin in de klus tijd kim
kennen jullie ook het gevoel dat je afentoe gewoon ff wil gillen????? nou ik wel AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG zo dat moest er ff uit..... verder alles goed met iedereen"? leuke valentijn gehad? wij doen er niet aan omdat vriendlief de dag er voor jarig is....
@Noorus: voor Curaçao zijn we samen 1300 euro kwijt. Met vliegen erbij duurt de reis 9 dagen. Ik duim voor je dat je ongi weg blijft en je temp hoog blijft. Alvast gefeliciteerd met je vriend @Carmen: wij hebben ook flink zitten zoeken. Ik heb het idee dat ik alle mogelijke villas uit toscane wel voorbij heb zien komen. We hadden ook wel wat eisen. 4 slaapkamers, privezwembad, huisdieren toegestaan en kindvriendelijk. Uiteindelijk iets gevonden en geboekt via vacanceselect. De villa heet Casa La Peschiera. Dat wordt klussen voor jou de komende dagen! Hier verder niet zoveel nieuws. Vannacht heel slecht geslapen en flink wat last gehad van mijn schouder (heb ik al 5 jaar last van... Ik denk iets van rsi ofzo). Verder een redelijk losse stoelgang, maar geen echte tekenen van een eventuele innesteling...
Hallo Ladies, Ik lees ook nog steeds mee, maar vaak op mn mobiel en kan dan (zeker onder werktijd) niet zo goed reageren , nu ff thuis op de laptop. @Laura, supervet dat je naar Curacao gaat!! Lekker genieten van mooi weer. Wij moeten ook nog een vakantie plannen, maar laten het nu even afhangen van hoe alles verloopt voordat we wat gaan plannen. @Wannabemam, zo kan je ook valentijn vieren, als je maar lol hebt he ! Romantiek kan inderdaad van alles zijn. @Noorus; Spannend! Ik hoop dat je morgen een postief resultaat krijgt , zo komt er elke paar weken een nieuwe zwangere bij he! Hier alles goed, het kwartje is inmiddels wel gevallen dat ik zwanger ben en ik voel me ook echt met enige regelmaat belabberd. Sinds afgelopen vrijdag ook ineens last van (erge) misselijkheid; de afgelopen dagen elke morgen in bed n kopje thee en crackers, naar de plee om het eruit te kotsen, meer thee en wat brinta, weer eruit gooien, thee drinken, tanden poetsen en naar het werk.... Pfff... geen ritueel om aan te raden, maar ik moet een half uur fietsen naar mn werk dus er MOET gewoon iets in! Doorbijten dus. Heb ook een paar dagen wat oud bloed verloren, dus dat was wel even spannend, het doet me meer dan ik zo denken dan... . Blijkbaar hecht je je al vroeg aan zo'n "ding" in je buik. En... vandaag de verloskundige op mn voicemail om een afspraak te maken, had me afgelopen weekend ingeschreven via internet. Spannend allemaal! Nu even bijkomen en uitrusten, heb nog een avondafspraak met mn beste vriend (die van niks weet) en lig normaal al om 21 u in bed nu. Morgen gelukkig wat uitslapen . Ohja, wie ging er ook alweer een weekendje naar Utrecht? Ben het alweer vergeten.... Utreg, de leukste stad van Nederland , 3maal raden waar ik woon! Ik heb ook nog wel tips evt. hoor! Fijne avond meiden!
@Noorus; Bedankt voor je knuffel. Spannend, hopelijk blijft je temp hetzelfde! Ik duim voor je! En alvast gefeliciteerd met je vriend.. Zo'n vakantiehuis lijkt me ook wel wat. Maar vriendin L. (waar ik het eerder over had) die heeft een eigen caravan in Italië. Weet niet precies waar, maar misschien kunnen we die 'lenen' voor de vakantie. Zo mooi zijn. We willen ook graag de tuin aanpakken. Dus genoeg dingen waarvoor gespaard word. Verder weinig nieuws. Lekker gewerkt vandaag en zo weer vergadering. Valentijn is bij ons geen extra bijzondere dag. We hebben het elke dag leuk en dat vertellen we elkaar ook. Alhoewel, had een bosje rozen wel lief geweest... Verwacht deze week/weekend weer ongesteld te worden na mijn antibioticakuur. Dus dan zitten we weer in de race... Fijne avond, meiden.. Lfs, S.
@Noorus: wat spannend vandaag.. Nog geen ongi? Laat je morgen meteen weten?? @Trotter: kan me zeker goed voorstellen dat je al snel gaat hechten aan je beebje...zo speciaal!! Wel vervelend dat je zo misselijk bent.. Hier rustig, darmen nog steeds van slag, met name 's avonds. Zou dat iets kunnen zeggen?
@Wannabemam, allebei in de lappenmand, wat romantisch Fijn dat jullie zo voor elkaar zorgen in ieder geval. En wel raar van je ongi, je zou er bijna van denken dat het misschien even raar was en toen alsnog is afgestoten ofzo... @Xylina, gil gerust! Maar of het uittypen nou echt oplucht...? Manlief en ik hebben onder werktijd een lief e-cardje naar elkaar gestuurd en gaan komend weekend lekker weg, dus dat lijkt me genoeg voor Valentijn. @Laura, vacanceselect, ga ik die eens als uitgangspunt nemen. Misschien dat wij daar ook iets kunnen vinden. En ja, de knuffelperiode (ik vind 'klussen' echt killing voor de romantiek) is inderdaad aangebroken. Vind ik een fijne tijd omdat je er dan voor je gevoel écht wat aan kunt doen. Een eventuele innesteling hoef je trouwens niet te voelen en kan geloof ik overal tussen dag 7 en dag 10 (gemiddeld) plaatsvinden. Dus daar zou ik niet te hard op focussen. Je temperatuur is in ieder geval lekker omhooggeschoten, dus die eisprong heeft succesvol plaatsgevonden @trotter, balen dat je je nu af en toe echt beroerd voelt! Maar misschien voel je je daardoor wel echt zwanger? Ik kan me voorstellen dat bloedverlies je zenuwachtig maakt, ben je (eindelijk) zwanger wil je natuurlijk niet dat het mis gaat! En ik was degene die naar Utrecht gaat komend weekend. Heb van Veerle al wat restauranttips gekregen, maar extra ideeën zijn altijd welkom @Enibas, fijn dat deze ronde er bijna op zit voor je, kun je er de volgende ronde vol voor gaan! @Nayr, nu ik actief let op mijn lichaam merk ik ook in het ene deel van de maand meer maag- en darmklachten dan in het andere deel. Het zijn wederom tekenen die zowel op een zwangerschap als op een naderende ongi kunnen duiden. Nog een paar dagen wachten meis, dan heb je zekerheid! Al hoop ik voor je dat het raak is natuurlijk Zo, ik ben weer bij Vanavond braaf door de regen heen naar de sportschool gefietst voor een lesje, en zometeen lekker de beentjes omhoog. Mag morgen voor het eerst een uitstrijkje laten doen, dus daar ook nog even moed voor verzamelen
@Carmen: thnx voor je antwoord! Succes morgen met t uitstrijkje...das wel even naar lijkt me. Truste voor straks dames!
@Carmen; succes met je uitstrijkje morgen. Lijkt me inderdaad niet prettig. Vanaf hier; ontspanning en moed voor jou. Slaap lekker.
Lieve meiden... vanmorgen nog hoge temp en test gewaagd... Zie hier resultaat: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/57411-albums9030-picture53181.html Deze foto is na opdrogen... Zie andere foto's in m'n album. Ik denk dat ik op roze mag (kan het niet geloven!) @ Carmen, succes morgen! @ Laura, dat is toch redelijk goedkoop! Lekker hoor!