Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    @noorus, zelfs ik zie een streepje....(als ik niks zie zeg ik het ook...) misschien over een dag of 5 weer testen, durf te wedden dat tie dan een stuk donkerder is:Ddus voor nu alvast voorzichtig gefeliciteerd......

verder heb ik weer veel te veel moeten bij lezen en weet ik nie meer wat ik wel en niet gelezen heb:S

hier hebben we maandag vriendlief zn b-day gevierd, helaas met een zwarte rand.....

verder wens ik iedereen een fijne dag

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Waarom met zwarte rand Xylina?! Ik ga morgen 2 pakjes testen kopen en dan om de dag testen. Vind het ook wel leuk om een rijtje te krijgen met hopelijk steeds een donkerdere streep :D

@ Nayr, ja ik geloof het niet inderdaad...

3. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    @ Meijtje: 18 dagen na NOD is echt laat

Mijn man komt zo thuis, onder het eten maar even overleggen, hij is wat beter in geduldig zijn, als ik meer weet, weten jullie het ook!

xxx

4. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    @noorus,

zal proberen korte uitleg te geven.
    3 maanden gleden is 1 van me kiddycats geopereerd aan een kankerplek op zn rug vklak bij zn staart.
    het weekend zagen wij zn zelfde plek en maandag weer terug naar dierenarts.
    het plekje waarvan wij dachten dat het weer kanker was, bleek gewoon een wondje te zijn, ik blij (vriend zit thuis met gebrokenpootje) maar toen dierearts over het littekenweefsel ging voelen bleek daar weer een nieuwe schijf te zittten en is de kanker dus weer terug gekomen binnen 3 maanden.
    dierenarts schrok hier zelf een beetje van.
    we kunnen wel naar utrecht maar dan moet zn staart eraf (vanaf de wortel zeg maar) en zn moeten er om heen ook veel weg halen, dierarts heeft eerlijk gezegd dat het eigenlijk geen optie is voor Tigger omdat er een 99% kans is dat het weer terug komt en dat willen we ons kind niet aan doen:(
    dan maar een fijne laatste tijd ipv open liggen en pijn hebben.
    dus het ging zo schat fijne verjaardag maar Tigger is opgegeven door de da........
    vandaar het zwarte randje..

maar we hebben onze gek al vanaf 6 weken, hij is nu 8..
    en het idee dat wij moeten gaan beslissen over zijn leven als hij pijn gaat tonen:(
    doet me heel veel pijn, ik heb altijd gedacht dat die beebs van ouderdom zouden overlijden als ze een minimale leeftijd hadden van 15 jaar.niet door een klote ziekte!
    sorry voor het lange verhaal.... maar ben nou eenmaal erg gehecht aan die knorrendeapparaaten....

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    mama1987, ik heb tussendoor ook niet meer getest, alleen die 4 dagen NOD en toen de eerst volgende 18 dagen NOD. Had waarschijnlijk ook wel eerder kunnen testen, maar hoe koppig ik ben, nee 2 weken wachten haha :)

@Xylina, owjee wat zielig. Heb hier zelf 5 poezels, aantal uit een eigen nestje en ik weet hoe het is om over het leven te beslissen, dat doet zo'n pijn :(
    Je wilt het niet en in je hart weet je dat het beter is. Het is een twee strijd en het enige wat ik kan zeggen, is als de tijd rijp is, dat je er wat rust in kan vinden, al maakt dat het gemis niet minder en de keuze blijft net zo zwaar. Geniet zolang het nog kan van je poezel....
    Sterkte!!.

6. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Ik ga vrijdag testen, anders week erna, voordat ik op vakantie ga. Dus ik houd het nog even spannend!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Sorry, heb alles beetje snel gelezen...
    Maare Noorus: gefeliciteerd!
    Carmen fijn dat je uitstrijkje is meegevallen (ik heb dr nu 4-5 gehad n kan soms best gevoelig zijn, schijnt ook aan de stand vd baarmoeder te liggen)
    Spannend voor de naderende NOD'ers! Hier blijft het een vage boel: wel/geen ongi gehad??? Ga mentaal uit van wel, maar temp zakt niet. Ben gelukkig hard aan het werk en heb advies van huisarts gekregen om morgen weer te testen, maar doe het niet... Geen zin in witte test, zie het over 9 mnd wel...:) (grapje hoor!)
    Succes allemaal!

8. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Hoera weer iemand op roze; Noorus gefeliciteerd! Begrijp dat het nog moeilijk te bevatten is, zeker als je nog niet zoveel voelt.
    Hier komende maandag mn nod, maar heb wel een dag later eisprong gehad (gevoeld en getest) dan vorige maand, dus misschien is nod iets later...

9. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    @Noorus! Meid, van harte gefeliciteerd! Fantastisch nieuws! En zie dat je nu wel je banner hebt aangepast... ;) Nu op naar je eerste echo.. Leuk!

Verder heb ik alles een beetje snel bijgelezen.

@Carmen; ben blij dat je eerste ervaring goed is gegaan. Wat je zegt; dat maakt de drempel voor de volgende keer een stuk lager.

@xylina; Aai, wat vervelend. Is zeker een moeilijke beslissing, vooral als echt jullie kindjes zijn... Heel veel sterkte ermee. Maar ook nog gefeliciteerd met je vriend.

@mama1987; bedankt voor je knuffel.

@nayr; helemaal met je eens. Geduld is een schone zaak.. Maar het begint steeds meer te kriebelen.

@wachters en testers; succes!

Lfs,
    S.

10. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    tnxs

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Xylina, wat een vreselijk verhaal en een moeilijke beslissing gaat dat worden… :( Hier ook zo gehecht aan beesten, ze vormen echt een gezinnetje met ons :)

Dank voor de felicitaties meiden! :D Besef het allemaal nog niet, maar vind dat ik in de ‘think pink’ spirit moet blijven en dus ook mijn banner aan moest passen…

12. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @xylina: goh meis, das inderdaad een erg lastige situatie met je poezebeest...ik heb ook 2 katten, ben er gek op en kan niet meer zonder, dus snap heel goed dat je het er zo moeilijk mee hebt! Sterkte!

@Noorus: wat goed dat je je banner hebt aangepast!! Positief denken meis, en genieten!! Laat je je andere testen ook aan ons zien?

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Tuurlijk Nayr! :) Vrijdag ga ik weer testen...

14. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Wat een grappig beestje in je ticker, Noorus. Ik heb nu ook mijn ticker veranderd in een alternaticker. :D

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Leuke banners meiden!
    Xylina: wat naar voor je beestje zeg! Hier een poes van 1996, dus dit jaar wordt ze 16 jaar oud:D Ik ken haar vanaf 2006 (ze is overgenomen van een vriend van m'n man) en ze was eerst altijd erg bitchie (is een rode poes, dan weet je het wel...:D) maar sinds 2 jaar en vooral de laatste maanden is zo zooooo afhankelijk, komt door ouderdom denk ik. Je merkt nu wel echt dat ze oud aan het worden is. Zal dr erg missen als ze dr niet meer is! Je gaat je zo hechten aan zo'n beesie;)
    Sterkte ermee hoor Xylina! En nog een late gefeliciteerd met je vriend!

Enne Trotter ook uit Utreg! Hier ook! Leuke stad hè! Ben je dr geboren? Ik woon dr vanaf 2001, op kamers gegaan tijdens studie en hoop dr voor altijd te blijven 'hangen':D Erg leuke, gezellige stad, maar ook weer dorpachtig.

Succes iedereen met wachten, plezier maken, testen enne NIET ongi worden! Rood=niet toegestaan:D
    Leuk dat de zwangeren hier mee blijven kletsen!!! Ook blijven doen hoor!

16. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Heb de NOD lijst weer even aangepast.
    Volgens mij is hij zo weer up-to-date:

Over tijd

25 jan - Decca1980 - ronde 3
    15 feb - Mama1987 - ronde 7

NOD - NAAM - RONDE
    07 feb - Wannabe mam - ronde 7
    08 feb - Leenleen - ronde 1
    09 feb - Missnien - ronde 2
    19 feb - Jootje86 - ronde 6
    20 feb - E1987 - ronde 2
    21 feb - Nayr - ronde 3
    22 feb - Laura1986 - ronde 3
    04 mrt - Erika286 - ronde 3
    05 mrt - Carmen1982 - ronde 6

Nog niks doorgegeven / onbekend:
    Veerle31 - ronde 3 of 4
    Mamavannoah - ronde ?
    Enibas - ronde 3
    Nalani - ronde 3
    Lilfay - ronde 12
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde 3
    Jufaman81 - ronde 11
    Emily27 - ronde 2
    bientje87
    Kiewie - ronde 1
    Mika03 - ronde 3

Pauze
    Xylina

Starters
    feb 2012 - Brittney
    jul/aug 2012 - Bloempje 19831

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC
    Trotter
    Meijtje
    Noorus

Wil je deze lijst aanpassen? Klik dan op Quote en haal de html code aan het begin en het eind weg. Vervolgens kun je aanpassen dat het een lieve lust is :)

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Laura, ja ze zijn leuk he die tickers! ;)

Pffff snap nog steeds niet dat ik bij onderste lijstje sta.... :$

18. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Ik ben echt zo blij voor je Noorus! Ik hoop dat we je allemaal snellen zullen volgen in het onderste lijstje.

@xylina: wat vleen vreselijk vooruitzic! Ik ben ook een grote kattenliefhebber (heb er zelf 3) en ik wil er absoluut nog niet aan denken dat we ooit afscheid van ze moeten nemen. Heel veel sterkte! *knuffel*

19. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    noorus gefeliciteerd!!

xylina sterkte met het maken van een beslissing,, het lijkt me heel lastig.

trotter leuk dat je hier nog steeds komt en je verhaal deelt met ons..
    hopelijk zakt die misselijkheid snel wat..

carmen1982, durfde het eigenlijk niet de typen maar denk ook dat ik even een vruchtje in me had en dat mijn lichaam het heeft afgestoten. Het is eigenlijk wel een geruststellende gedachten, heb het gevoel dat ik wel zwanger kan worden. Hopelijk blijft de volgende plakken..

alle wachtende, duim voor jullie
    kim

20. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Over tijd
    25 jan - Decca1980 - ronde 3