@xylina, sterkte met het nemen van een beslissing, en tot die tijd extra hard knuffelen met poezebeest! @Noorus, goed dat je even blijft testen de komende dagen. Hoe heeft vriendlief erop gereageerd trouwens? Ik zat vandaag in mijn agenda dagen te blokkeren vanwege een training die ik in april ga volgen (zit dan twee dagen in een hotel) en die dagen overlap ik met manlief, die die dagen en nog een dag in het buitenland zit. Goede nieuws is dat we tegelijkertijd weg zijn, slechte nieuws is dat dit precies de übervruchtbare periode voor april zou zijn, mochten februari en maart niet raak zijn. Niets voor mij, maar ik werd daar echt zenuwachtig van! Tegen die tijd zou het al ronde 9 zijn, misschien dat dat meespeelt, maar ik zou het echt vervelend vinden als we nu een ronde over moesten gaan slaan. Nouja, dan maar zorgen dat het deze ronde raak is, niet waar?
Xylina, wat moeilijk met je kat! Bah.... ik heb ook 2 katten en ook altijd al katten gehad en je krijgt zo'n sterke band met ze . En dan is het verschrikkelijk om zulke beslissingen te moeten nemen. Sterkte ermee, wat het ook wordt! Kim, goed dat je het hebben van eventueel een vroege miskraam in elk geval positief kan bekijken. Helemaal waar, het betekent in elk geval dat dat deel dan zou werken! Komt het de volgende keer helemaal goed . Veerle, ik kom oorspronkelijk niet uit Utrecht, maar wel uit de buurt en ben net als jij in 2001 in Utrecht komen wonen ivm studie en nog steeds super gelukkig hier. Utrecht is een dorp en geen stad , heerlijk! Ik wil hier niet de rest van mijn leven blijven wonen, maar ben inmiddels wel een echte "Utrechter" geworden. Werk met mensen uit de volksbuurten en merk dat ik soms zelf richting plat Utregs ga praten. Stiekem wel mooi . Vind de stad trouwens het mooist op zondag als ik alles voor mezelf heb. En alles buiten de "hier komen de dagjesmensen shoppen"-zone is prachtig. Carmen, bedenk je wel dat een bevruchting niet perse gebeurt uit "vers" sperma, maar kan ook uit sperma van 3/4 dagen oud...Gewoon er goed tegenaan voordat je op cursus gaat hihi. En wie weet is het inmiddels wel raak! Ik hoop het voor je. Ik voel me vandaag echt totaal belabberd, vraag me nog steeds af hoe ik in hemelsnaam mn werkdag vol heb gemaakt. Vanmorgen niks anders gedaan dan overgeven en pas rond 10 u bleef er wat eten binnen. Verder al de hele dag misselijk. Het is om gek van te worden, maar realiseer me ook dat het in zekere zin goed is omdat het betekent dat alles werkt maar pfff.... onwijs vermoeiend! Nog een dag en dan weekend en dan kan ik even bijkomen. Fijne avond allemaal!
Hoi hoi Hier ook een Utrechter Ik woon hier sinds eind december 2010 en moet zeggen dat het me goed bevalt. Alleen heel af en toe mis ik het Nijmegen uit mijn studententijd nog wel eens!
@Carmen: jee das wel vervelend ja dat je dan net in je vruchtbare periode zit.. maar inderdaad, probeer niet teveel vooruit te denken en er voor te gaan dat het snel raak is! @Trotter: men, die misselijkheid + overgeven lijkt me ook heel vervelend.. maar ja, tis voor het goeie doel! @kattenliefhebbers: haha ik merk dat er veel dames met katten hier zijn, toevallig zeg! Xylina het lijkt me ook vreselijk zo'n beslissing, je huisdieren zijn ook gewoon je 'kindjes'. Sterkte. Vandaag zo af en toe, met vlagen, gevoelige borsten.. Of het lijkt maar zo. Trotter (of andere zwangeren): toen jij gevoelige borsten had/hebt, is dat dan continue of voelde je dat zo af en toe?
@ Carmen, mijn vriend kan het ook nog niet zo goed geloven Maar aait wel af en toe even over mijn buik Hoop dat ik morgenochtend een wat duidelijkere test heb! @ Carmen, ga ervoor deze maand meis! Hoef je je geen zorgen te maken over die dagen straks @ Trotter, balen dat je je zo belabberd voelt Hoop dat je je morgen beter voelt! @ Nayr, hier helemaal geen gevoelige borsten (nog) Wie is de mol kijken hier
@nayr, heb er wel een week last van gehad, maar dat was direct nadat die mat care test negatief gaf (ik ga er nog steeds van uit dat het gewoon een kont test was). Dus ik zocht er verder niets achter, test gaf aan negatief, dus het zou wel een hersenspinsel zijn. 2 weken later testte ik zwanger. Maar daarna heb ik er geen last meer van gehad. @Trotter vervelend dat je, je zo verschrikkelijk misselijk bent. Zo kun je ook haast niet genieten. Ik ben op dat gebied tot nu toe gezegend. Gelukkig kun je van het weekend een beetje bijkomen. Rustig aan doen! Hopelijk gaat het snel over! @ carmen kop op! Aankomende maand eerst hoor, stap voor stap, niet druk maken over dan. Wat er al wordt gezegd het kan zo 3 a 4 met geluk 5 dagen blijven leven en nestelt dan ook in. Dus beter paar dagen eerder, dan zit het er in ieder geval alvast
Dankjewel meiden Ben normaal helemaal niet zo spastisch in dit soort dingen, maar kreeg opeens de kriebels. Maar goed, we gaan er eerst deze maand weer vol voor! Net persoonlijk record met hardlopen qua tempo. Zit nu op 8,8 km per uur, weer een stapje dichter bij de 10 km per uur. Jeej Nu lekker douchen en dan warm mijn bedje in.
Goed bezig Carmen! Trots op je! Ik ga morgenochtend weer even rennen... Was vanochtend pas om 10:30 uit bed, wil dat morgen echt even anders doen! Zonde van m'n dag!
@carmen goed zeg! doe je het niet na haha @noorus lekker uitgeslapen. veel plezier morgen met rennen. ik kan het niet meer jammer genoeg, iets met turnen en trampoline springen op niveau en nu bijna uit elkaar vallen.... van alles geprobeerd, maar ik zal nooit meer lange stukken kunnen hardlopen of kunnen sprinten. Ach ja, hou het wel met mijn man op kickboksen voor fun, is ook leuk
@Carmen; nog niet vooruitkijken, meid. Eerst deze maand bekijken. Misschien is dat plannen dan helemaal niet meer nodig.. Respect voor je record! Wauw, doe het je niet na. Hardlopen is nooit mijn ding geweest. @Noorus; succes morgen met hardlopen. Maak je weer een foto van je test, die je morgenvroeg doet? @Trotter; hopelijk is je misselijkheid snel over en kan je gaan genieten van je wondertje. Vanavond onverwachts bakje thee bij vriendin L. gedaan. Was weer gezellig, leuk en goed.. Morgen weer een schooldagje. Dus kan iets langer blijven liggen. Hoef er pas om 10.00 uur te zijn. Slaap lekker voor straks.. Lfs, S.
Jullie zijn lief En inderdaad, we moeten gewoon zorgen dat deze ronde raak is, dan is verder vooruitkijken ook niet nodig! Nu slapen. Morgen tot 14u werken en dan lekker een weekend de hort op! Welterusten!
@Carmen: Inderdaad gewoon stap voor stap denken haha. Maar ik ken het wel hoor. Ik ga ook helemaal vooruit denken en plannen. Bijvoorbeeld dat mijn schoonmoeder met pasen vanuit Zweden op bezoek komt. En als het deze maand raak zou zijn, dat ze dan misschien wel mee kan met een eerste echo, etc etc. Maar het komt zoals het komt.... @Noorus: Ik ben ook wel benieuwd of je nog hebt getest! @Trotter: wat vervelend die misselijkheid! Succes met bijkomen dit weeknd! Hier verder niet zoveel te melden. Nog een dagje werken en dan lekker weekend. Vandaag heb ik cursus, dus het is ook nog eens een relaxed dagje. Vandaag zit ik op 8 dpo en ik had vanochtend een mooie temperatuurdip. Hopelijk stijgt hij morgen weer. Dan kan het best een goed teken zijn!
Yeaaahh Noorus!! Hij is overduidelijk hoor! Whoooeeiiii nogmaals proficiat!! Hier voel ik ook vanalles... maarrrr... probeer het te negeren...ppfff ik verlang ook naar dat 2e streepje!! @Meijtje: heb jij het eigenlijk al aan ouders, familie, vrienden verteld? @Enibas: jou NOD is ook over 4 dagen.. spannend he?
Noorus, test is alweer duidelijker hoor .... nu begint helemaal "het grote wachten", althans... zo voelt het een beetje voor mij. Zal wel blij zijn straks met een echo, want nu is t nog steeds zo onwerkelijk Nayr, ik had weinig last van mn borsten voordat ik ongesteld moest worden. Wel last, maar eigenlijk hetzelfde als dat ik ongesteld zou worden. Niet een duidelijke aanwijzing dus. Pas één week later ofzo begonnen ze pijnlijker te worden en te groeien. En inmiddels ben ik eigenlijk wel toe aan bh's een maatje groter. Ik heb een voorschot op mn weekend genomen en heb wat uren vrijgenomen. Vanmorgen weer supermisselijk naar het werk, gedaan wat ik moest doen, maar aangezien ik me nog steeds belabberd voel en ik geen afspraken meer had vrij genomen. Ben echt bekaf nu! Lees overal dat m'n HCG nu ongeveer richting de piek gaat. Moet eerlijk zeggen dat t wel goed is zo . Van het weekend bijkomen. Carmen dit weekend naar Utrecht? Zo ja, veel plezier! Enne... Jootje (dacht ik), leuk, nog een Utrechter .
Ja, ik ga naar Utrecht. Zit nu in de trein. Sterkte Trotter, ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Fijn weekend iedereen, ik zal af en toe wel ff op mijn smartphone inchecken. Wat gaan jullie komend weekend doen?
@ Nayr, wat voel je allemaal meis?! @ Trotter, wanneer heb jij je echo!? Ik kan ook niet wachten Dan wordt het pas écht écht he?!! Heb je wel al een buikje enzo!? Hier nog helemaal geen last van borsten eigenlijk @ Carmen, plezier meis! Hier het hele weekend werken helaas