Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Noorus gefeliciteerd, nogmaals, echt geweldig!

@Nayr mijn ouders, broers en zussen weten het.
    Ook weet de planner het op mijn werk. Werk in de thuiszorg, dan hoef ik niet naar de zwaarste mensen, mensen met bijzonderheden zoals chemo of mrsa bacterie. Ook is het makkelijker met uit plannen als ik een afspraak heb.
    Als ik een week of 12 ben, krijgt mijn leidinggevende en mijn vrienden het te horen, denk ik.

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wanneer had jij het aan ouders enzo verteld Meijtje?! Ik was vanmiddag met mijn moeder lunchen... Vond het maar moeilijk om niks te zeggen, weet hoe blij ik haar ermee maak... Maar moet het voor mezelf eerst even duidelijk en op een rijtje krijgen denk ik...

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Noorus ik moest wat terug brengen en daar had ik de test opgeplakt :D. Dus zij wist het de dag na testen, maar toen was ik al 7 weken :) Ik had ook tegen ma gezegd dat ik het zelf nog moest laten bezinken en dat het nog pril is, dus hoop dat het blijft zitten.
    Zij gelijk huilen, van geluk, word ik oma haha :) Heb ook een hele goede band met mijn moeder, scheelt misschien ook. was het 4 weken geweest had ik het haar ook al verteld. Mocht het mis gaan staat ze zeker weten klaar.

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aahh dat is lief! :) Mja ik heb ook goede band met ouders en broer (die heeft een kleintje van 16 maanden), maar heb gewoon het idee dat ik toch nog even aan het idee moet wennen... Ben ook ergens bang dat mijn moeder heel bezorgd gaat zijn en heel vaak gaat vragen hoe het gaat en dat dat mij misschien onzeker maakt (terwijl ik dat niet wil zijn)...

5. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    @Noorus: Deze is echt goed zichtbaar! Gefeliciteerd!!! Geniet ervan.

Ik heb vanmiddag een test gedaan, maar daar was niks op te zien. Wel voel ik me al een paar dagen misselijk, vanmiddag tijdens de lunch heel erg. Morgen ochtend weer testen.
    Als het dan weer neg. dan wachten we een week.

Nu lekker uit eten met vrienden!

xxx

6. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    hey allemaal,
    tnxs voor de steun, hier zijn we idd met zn 5e, vent ik en 3 kiddycats...
    maar goed ga me rooie donder wel missen..

@noorus jij kan er echt niet meer omheen hoor!!

jeetje hoor trouwens de hele dag al verhalen over prins friso....
    bizar.....

verder hier lekker druk weekendje te gemoed... vandaag boodschappen gedaan, morgen PARTYYYYYY. zondag voor pampus op de bank hahaha...

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank je mama1987 :) Jammer van jouw witte test! Hoop snel op een mooie positieve voor jou! Eetse vanavond!

@ Xylina, fijn weekend meis! Hier komende 3 dagen ochtenddienst... Wel lekker even wat afleiding...

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Noorus daar heeft mijn moeder geen last van, die vraagt het af en toe of er nog bijzonderheden zijn en komt met kleinigheidjes aanzetten hahaha. Want ja beetje verwennen mag toch ;) Ze is niet overbezorgd of iets. Ik moet trouwens nog steeds aan het idee wennen. Raar idee, want ik voel me niet echt anders... had echt het idee verschil van dag en nacht, maar dat is er niet.

@mama1987 jammer, gewoon nog ff afwachten, je weet nooit!
    3 dagen na nod was ik ook omo wit.Ik testte ook pas na 2 weken positief. succes!!

9. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    het weekend komt helemaal goed:D:D:D:D

jij suc6 met je vroege diensten..... pff mij te vroeg haha

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Meijtje, dat verwennen zal hier ook wel goed komen haha :) Mijn moeder is altijd onwijs van de verassingen en kleinigheidjes :D En misschien denk ik dat ze bezorgd gaat zijn, maar is dat helemaal niet zo. Zal dit weekend eens met vriend over hebben wanneer en hoe we het gaan vertellen.

@ Xylina, tis wel vroeg ja, maar ook wel weer vroeg klaar (15:00) dus dat is altijd wel lekker! :)

11. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    @Carmen; veel plezier dit weekend! Geniet ervan! Dit weekend weinig plannen. Morgenvroeg naar de opticien, boodschappen doen en huishouden. Verder rustig aan doen.

@Nayr; we doen deze ronde niet mee. Veilige seks gehad, vanwege antibioticakuur. Maar wel mijn banner door laten lopen. Verwacht dit weekend ongesteld te worden.

@Noorus; Overduidelijk. Nogmaals gefeliciteerd! Heb je al een idee hoe je het je omgeving wil gaan vertellen?

En inderdaad; die Prins Friso. De Koninklijke Familie is dus niet ontastbaar. Het zijn net zo goed mensen, vader, man enzovoort..

Beetje misplaatst; onderaan dit forumonderwerp zie je dan gesponsorde reclamelinks met Skivakantie Oostenrijk en Wintersport Oostenrijk. Beetje raar.. ;)

Ik ga nog even sporten vanavond en dan lekker relaxen dit weekend!

Fijn weekend meiden!

Lfs,
    S.

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Whehe inderdaad Enibas, moet er ook wel weer een beetje om lachen (hoe erg het ook is hoor...)

Ik denk dat ik het weekend maar es met vriendlief over ga hebben: hoe en wanneer vertellen... Moeten er eerst zelf nog aan wennen... ;)

13. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    @Noorus; Stiekem had ik ook een glimlach op mijn gezicht toen ik de reclamelinks zag. :D
    Ik denk dat, als we zwanger mogen worden en zijn, het wel op een speciale manier vertellen aan de opa's en oma's.. Als ik zo lang mijn mond kan houden, tenminste.. ;) Met een leuk t-shirtje ofzo.. Maar je kan het op nog wel veel meer manieren doen, of gewoon vertellen.. Maar het is wel iets speciaals, dus zou het wel op een orginele manier willen doen...

Ben je ook al begonnen op het zwanger-zijn gedeelte van het forum?

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Enibas, ja wij willen het ook op een leuke manier doen, maar nog geen idee wanneer :) Eerst even zelf laten bezinken ;) Ik ben alleen in 1 zwangerschapsforum te vinden (bij alle meiden die in oktober uitgerekend zijn) Verder kijk ik daar niet teveel, worden zoveel zorgen gemaakt door iederen, wil me niet teveel door mee laten slepen...

Hoorde net wel dat vriendin van me gister haar 11 weken echo had en daarbij bleek dat hartje niet meer klopte. Zo erg! Eind vorig jaar had ze bij 5 weken een miskraam... Pfff dat is toch wel beangstigend om te horen hoor...

15. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Meiden bedankt, ik hoop dat ik snel een mooie test heb. Geen ongi, dus is nog moglijk.
    @ Meijtje: Die 18 dagen van jou houdt ik ook in mijn hoofd..!

@ Noorus: Er zijn genoeg trieste verhalen, maar nog veel meer succes verhalen! Geniet hiervan, niet te veel zorgen maken dat is zonde.
    Heel verdrietig voor je vriendin. In oktober had collega van mijn man een gelijk verhaal, echt heel triest.

Heb heerlijk gegeten, nu moordvrouwen kijken!

Liefs

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Noorus, meid, van harte gefeliciteerd met deze hele mooie positieve test! Voel je je goed of merk je al dat je last hebt van kwaaltjes?

17. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Hey Lentekind; leuk weer van je te horen! Hoe is het met jou? Voel je je goed?

@Noorus: spannend allemaal zeg en leuk dat je kunt gaan brainstormen hoe je t gaat vertellen!! Ik voel soms steken onderbuik en onderrug, soms borsten gevoelig, maarja dat kunnen ook tekenen van ongi zijn..

@mama1987: mmm jammer van je test, maar je bent idd nog niet ongi, dus kijk maar naar Meijte...!

@enibas: oh ja sorry, was ff vergeten dat je deze ronde overslaat.

Hier gisteravond bruinverlies gehad....:( pppff ik hoop echt niet dat mijn ongi doorkomt..kan ook nog innesteling zijn volgens mij, maar ik vrees t ergste.... *zucht*..

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nayr, bij jou is het spannend zo te zien aan je banner. Die dagen waren altijd zo spannend!

Hier gaat het goed. Nou ja, niet liegen. Ik voel me belabberd. sinds vorige week een zere keel en ben nu ook ontzettend verkouden geworden. Ben er nu een uurtje uit maar denk dat ik er zo weer in ga. Het schijnt dat je weerstand lager is en dat je nu vatbaarder bent maar hmm, helaas.
    Met de kleine gaat alles goed. Die groeit goed en hartje was donderdag ook erg mooi te horen! Ik heb nu al 2 dagen niet over gegeven dus ik hoop dat ik ook die tijd nu achter me kan laten. Ik durf alleen nog niet te vroeg te juichen haha

19. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Vervelend lentekind dat je je zo beroerd voelt, hopelijk voel je je snel beter!
    Hier helaas net weer ongesteld geworden, wel heel netjes gelijk aan mijn vorige cyclus maar loop wel flink te balen...op naar ronde 7

20. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @jootje: shit...balen zeg!! Oohh ik snap je gevoel helemaal. Wellicht dat ik morgen of overmorgen ook met je meebaal... Je cyclus in inderdaad netjes. Ben je aan het temperaturen of niet? Ik was me aan het bedenken om dat de volgende ronde wel te gaan doen (met de fijne uitleg die Carmen laatste had gegeven :))

@Lentekind: bah wat vervelend dat je je zo voelt... maar hopelijk wordt het minder! Fijn dat het met de kleine zo goed gaat!

Deel Deze Pagina