Grrr, net ongi geworden. Komende periode ga ik even rustig aan doen met forum. Genieten van vakantie en zie wel wat er van komt. Misschien willen we het nu te graag, te veel de focus erop, waardoor het niet lukt. Rond mijn volgende NOD, kom ik weer koekeloeren. Nieuwe nod: 18 maart IK BAAL ECHT!!!! @ Noorus: wat heb je je banner en je foto leuk!!! xxx
Over tijd 25 jan - Decca1980 - ronde 3 NOD - NAAM - RONDE 07 feb - Wannabe mam - ronde 7 08 feb - Leenleen - ronde 1 09 feb - Missnien - ronde 2 19 feb - Jootje86 - ronde 6 20 feb - E1987 - ronde 2 21 feb - Nayr - ronde 3 22 feb - Laura1986 - ronde 3 04 mrt - Erika286 - ronde 3 05 mrt - Carmen1982 - ronde 6 18 mrt - Mama1987 - ronde 8 Nog niks doorgegeven / onbekend: Veerle31 - ronde 3 of 4 Mamavannoah - ronde ? Enibas - ronde 3 Nalani - ronde 3 Lilfay - ronde 12 Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 Jufaman81 - ronde 11 Emily27 - ronde 2 bientje87 Kiewie - ronde 1 Mika03 - ronde 3 Pauze Xylina Starters feb 2012 - Brittney jul/aug 2012 - Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC Trotter Meijtje Noorus Wil je deze lijst aanpassen? Klik dan op Quote en haal de html code aan het begin en het eind weg. Vervolgens kun je aanpassen dat het een lieve lust is
Balen Mama! Ik kan me voorstellen dat je er nu echt even helemaal klaar mee bent. Had ik ook met mijn afgelopen ongi. Dikke knuffel, en ga maar ff lekker je met andere dingen bezig houden! Noorus, stoere avatar! Is het nieuws al een beetje doorgedrongen? Veerle, ik heb naar je gezwaaid hoor Nu in trein terug, ik kom hier straks nog wel ff buurten
Balen Mama1987! Het is zo pijnlijk om ongi te worden als je zwanger wilt worden! En helemaal als het langer duurt zoals bij jou! Baal maar goed, wees boos, verdriettig en alles wat je wilt! Als je minder hier meeschrijft moet je dat doen, doen wat goed voelt is het beste! Ik weet zeker dat er voor jullie ook een beebje komt! Knuffel! @Carmen: leuk gehad? Ben benieuwd wat jullie gedaan hebben in Utrecht! Is het hotel bevallen? @Noorus: coole avatar hoor! Werkse vandaag! @Rest: succes meiden! En een fijne dag vandaag!
Over tijd 25 jan - Decca1980 - ronde 3 NOD - NAAM - RONDE 07 feb - Wannabe mam - ronde 7 08 feb - Leenleen - ronde 1 09 feb - Missnien - ronde 2 20 feb - E1987 - ronde 2 21 feb - Nayr - ronde 3 22 feb - Laura1986 - ronde 3 04 mrt - Erika286 - ronde 3 05 mrt - Carmen1982 - ronde 6 15 mrt - Jootje86 - ronde 7 18 mrt - Mama1987 - ronde 8 Nog niks doorgegeven / onbekend: Veerle31 - ronde 3 of 4 Mamavannoah - ronde ? Enibas - ronde 3 Nalani - ronde 3 Lilfay - ronde 12 Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 Jufaman81 - ronde 11 Emily27 - ronde 2 bientje87 Kiewie - ronde 1 Mika03 - ronde 3 Pauze Xylina Starters feb 2012 - Brittney jul/aug 2012 - Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC Trotter Meijtje Noorus
Hey Veerle, het hotel beviel prima Vrijdag hadden we met vrienden afgesproken. Zaterdag lekker rustig aan gedaan. Wat gewinkeld, naar de bios geweest, lekker gebadderd in het hotel en de fitness ruimte uitgeprobeerd. En oh ja, restaurantjes aan oude gracht en neude ontweken En nog het allerbelangrijkste natuurlijk, ook geknuffeld!
Over tijd 25 jan - Decca1980 - ronde 3 NOD - NAAM - RONDE 08 feb - Leenleen - ronde 1 09 feb - Missnien - ronde 2 20 feb - E1987 - ronde 2 21 feb - Nayr - ronde 3 22 feb - Laura1986 - ronde 3 04 mrt - Erika286 - ronde 3 05 mrt - Carmen1982 - ronde 6 11 mrt - Wannabe mam - ronde 8 15 mrt - Jootje86 - ronde 7 18 mrt - Mama1987 - ronde 8 Nog niks doorgegeven / onbekend: Veerle31 - ronde 3 of 4 Mamavannoah - ronde ? Enibas - ronde 3 Nalani - ronde 3 Lilfay - ronde 12 Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 Jufaman81 - ronde 11 Emily27 - ronde 2 bientje87 Kiewie - ronde 1 Mika03 - ronde 3 Pauze Xylina Starters feb 2012 - Brittney jul/aug 2012 - Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC Trotter Meijtje Noorus
Goede zondag allemaal Hier gaat het niet echt lekker, mijn rug auw, grieperig en koorts. Gisteren gewerkt, vandaag maar een extreem rustige dag. Voor de gene die ong zijn geworden, een baaldag is een aanrader. Doet mij altijd goed, de volgende dag heb ik echt het gevoel dat ik klaar ben voor de volgende ronde. Zwangeren wat leuk dat jullie nog even blijven hangen, hebben jullie al een beetje een buikje?? Ik ga even weer liggen zitten in niet echt mijn ding op het moment.. kim
@wannabemam: wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt. En inderdaad; een baaldag inlassen werkt! Ik had dat gisteren ook, vandaag voel ik mij stuk beter. @mama1987; I know how you feel!! Alleen ben jij wel ietsje langer bezig... *knuf*!!! @Carmen: lekker zo'n paar daagjes er tussen uit! Ik ben een beetje in de war.. ik vind het maar vreemd.. Ook deze 'ongesteldheid' (als ik het zo nog mag noemen) was maar 1 dag.. Gisteren bruin+roodverlies, vandaag heel klein beetje bruinverlies, dus ben alweer 'klaar'. Ik heb ook zo eens gelezen over pseudo-menstruatie, dat lijkt er wel een beetje op.. Misschien toch maar een test erachter aan gooien volgende week.. wat denken jullie? Heb nog steeds steekjes in onderbuik en zo af en toe gevoelige borsten..
Over tijd 25 jan - Decca1980 - ronde 3 NOD - NAAM - RONDE 08 feb - Leenleen - ronde 1 09 feb - Missnien - ronde 2 20 feb - E1987 - ronde 2 22 feb - Laura1986 - ronde 3 04 mrt - Erika286 - ronde 3 05 mrt - Carmen1982 - ronde 6 11 mrt - Wannabe mam - ronde 8 12 mrt - Nayr - ronde 4 15 mrt - Jootje86 - ronde 7 18 mrt - Mama1987 - ronde 8 Nog niks doorgegeven / onbekend: Veerle31 - ronde 3 of 4 Mamavannoah - ronde ? Enibas - ronde 3 Nalani - ronde 3 Lilfay - ronde 12 Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 Jufaman81 - ronde 11 Emily27 - ronde 2 bientje87 Kiewie - ronde 1 Mika03 - ronde 3 Pauze: Xylina Starters : feb 2012 - Brittney jul/aug 2012 - Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC Trotter Meijtje Noorus
Dat is inderdaad wel vreemd Nayr. Dat is al de tweede keer. Ik heb geen idee of het normaal is. Misschien even de huisarts bellen voor de zekerheid?
Meiden, bedankt voor de knuffels! Doet me goed, gelukkig is manlief ook erg lief! Tot over een paar weken. Liefs
@mama, tot over een paar weken! @nayr, ik zou zeker de huisarts even bellen. Al is het maar dat hij je gerust kan stellen, maar ook om eventueel te laten onderzoeken of het iets is.
Goeieavond meiden! @ Mama1987, balen van je ongi! Het lastige is dat loslaten zo makkelijk zeggen is, maar het doen is een ander verhaal. Heb je al voor jezelf in gedachten hoe je dat wilt gaan doen?! I hoop op een hele mooie ronde voor je! @ Carmen, klinkt gezellig meis! Knuffelen jeej! Hier nog steeds niet doorgedrongen nee. Ook hele weekend en morgen druk met werken. Dinsdag gaan we weer testen @ Wannabemam, beterschap! @ Nayr, als je het niet vertrouwd kan je natuurlijk altijd even de HA bellen. Hier net op kraamvisite bij de buren geweest. Wat een schattig klein meisje!!!
Hallo allen, na lange lange tijd besloot ik hier maar weer eens te kijken... en ik lees (helaas) allemaal trieste verhalen (ook nav vorige topic). Gatver zeg! Ik leef onwijs mee met jullie allen. @Vlinder, Livelife en Lentekind speciale knuffel (met gevaar dat ik mensen vergeet) @iedereen uit het vorige topic die mij nog kent. Sorry dat ik zolang niets heb laten horen. Het ging even heel goed, toen weer helemaal niet. Ik ben behoorlijk kapot geweest van hetgeen. Ik kon mezelf er ook niet toe zetten om op dit forum rond te hangen. Inmiddels weer veel gebeurt, teveel om op te noemen... Ik zal het hele verhaal nog wel eens doen... Hoe is het verders met jullie? @Degene die ik niet ken: Ik ben een meid van 28 jaar en wij willen graag een kindje. Helaas vorig jaar een miskraam gehad, wat nogal wat impact heeft gehad op mij. Ik ben een tijd heel actief geweest en toen weer wat minder... Ik hoop nu wat vaker online te komen, maar kan hier geen uitspraak over doen en zeker geen beloftes doen... @all: Spannende tijd hier. Ik ben vandaag 9 weken zwanger. Omdat er echter suikerziekte is geconstateerd en iets met mijn schildklier, sta ik onder zware controle in het ziekenhuis. De 1ste echo gaf een voorzichtig hartje (2 weken geleden), maar het was te klein om 7 weken zwanger te zijn. Het kan dus zijn dat ik minder ver heen ben dan gedacht... Vorige week de echo gehad (toen dacht ik dus 8 weken te zijn) en daar kon ze het hartje niet vinden. Ook bleek uit de echo dat ik 6.2 weken zwanger was. Het was wel gegroeid tov vorige keer, maar hartje niet te zien dus... Vanmiddag weer een echo... Ik probeer heel positief te zijn, maar het lijkt erg veel op de vorige keer... dat tezamen met het plotselinge insuline spuiten en alles erom heen hebben we weer roerige weken achter de rug... Nogmaals, het hele verhaal is wat lang, ik zit nu met een knoop in mijn maag te wachten op deze echo... Hoe gaat het verder met iedereen (nog niet alles terug kunnen lezen, het is ook zo'n verhaal)
@1steXmom, welkom terug! Spannende tijden maak je mee zeg, ik hoop dat je echo vanmiddag goed nieuws geeft! We zijn bijna even oud, ik ben 29 en ben sinds september/oktober bezig voor een eerste kindje. Zit rond mijn eisprong dus mag bijna het wachtbankje op... altijd leuk (maar niet heus).
Wil jullie even laten weten dat het hier geen kleef-frummel was Nu erge buikpijn en misselijk Ben blij dat ik het zwanger-zijn nog niet heel erg heb durven vieren, dat verzacht de pijn van dit moment wel wat. En dat de natuur zijn eigen zaakjes regelt stelt me wel gerust Ga banner en avatar maar weer veranderen