Goedenavond meiden! @Noorus; Meid! Wat heftig! Dikke knuffel voor jou! @1stexMom. Welkom terug, maar helaas in een heftige periode. Ook voor jou een digitale knuffel. Sterkte morgen! Mijn weekend was verder prima. Vandaag een dagje naar de Huishoudbeurs geweest. Een enorm leuke dag gehad. Gezellig, lekker en leuk! Nu zere benen en rug, dus zo lekker naar bed en morgen weer werken. Had verwacht dat ik dit weekend ongesteld zou worden, maar tot op heden nog geen ongesteldheid te zien. Misschien komt het door de anti-bioticakuur dat daarom mijn lichaam wat ontregeld is. We wachten het af.. Fijne avond en slaap lekker. Lfs, S.
@1stXmom: sjeetje wat heftig zeg... Ondanks dat jullie er rustig onder zijn, heel veel sterkte! @Noorus: fijn dat het bij de vk geruststellend was. Hopelijk snel meer duidelijkheid meis!
noorus en 1stexmom, dikke knuffel.. sterkte nayr, heb je al getest of contact gezocht met dokter? mama1987, leef met je mee, succes met deze ronde. laura, lastig is die laatste week wachten he! De kwaaltjes zijn altijd erg lastig,, kan eigenlijk van alles zijn.. hoop natuurlijk voor jou dat het rose betekend. Hier gaat het alweer wat beter, rugpijn zakt af. Vandaag vrij en dan 2 lange dagen. kim
Oh jee! Ik ben nogal stom geweest! Ik maakte mezelf nogal gek met die stomme kwaaltjes, dus ik dacht. Ben vandaag vrij, vriendlief vroeg de deur uit, ik ga gewoon stiekem een test doen. Is hij negatief dan kom ik tenminste weer met beide benen op de grond. Als ik naar mijn LF kijk zou mijn NOD eigenlijk pas dit weekend moeten zijn... Dus ik deed een test (van zwanger&kids, was toch gratis). En natuurlijk zag ik niets verschijnen de eerste 30-60 seconden. Toen even uit de slaapkamer kleren gepakt (hooguit één minuut). Terug in de badkamer zag ik nog niets. Dus ach ja, schouders op, terug met beide benen op de grond en gaan douchen. Kom ik uit de douche en dan zie ik toch een schaduw van een tweede streepje! Maar... wanneer is dat streepje er gekomen? In de gebruiksaanwijzing staat dat je niet meer na 10 minuten af mag lezen... (ik dacht dat de maximale afleestijd 30 min was, maar dat is alleen bij de ovu-testen). De foto krijg ik niet zo scherp maar zien jullie het ook? Bekijk bijlage 225514 Morgen of overmorgen nog maar eens testen en op tijd aflezen... Maar één ding is zeker: ik sta nu absoluut niet meer met beide benen op de grond!
Oh Laura wat doe je nu!! Tja, ehm, het is wel heel vaag. En het kan nog alle kanten op voor je NOD. Dus de ellende is dat je nu inderdaad nog langer moet gaan wachten. Ik hoor in ieder geval de beste verhalen van de testen van de Kruidvat (twee voor vijf euro) dus zorg dat je die in huis hebt voor je NOD en dan als de wiedeweerga weer testen! Spannend
Ja stom ik weet het. En het is idd nog heel vaag! Ik heb ook nog kv2v5 in huis, maar omdat ik eigenlijk van een negatieve test uit ging heb ik de gratis test van zwanger& kids gepakt. Ik denk dat ik morgen een kv test ga proberen.
@Laura, spannend, die test. Ik zie dr nog niet zoveel op, maar dat kan ook aan de foto liggen. Gewoon even afwachten en over een paar dagen nogmaals . @Noorus, wat naar om te lezen dat het al mis is gegaan bij jou , het was je gegund hoor!!! Hoe voel je je nu? En 1steXmom, wat erg, al voor de 2e keer! Loop je ook al in het z'huis bij een gyneacoloog? Sterkte in elk geval. En @ de rest, Hallo , ik heb niet zoveel gelezen de laatste tijd, dus hoop dat t met de rest goed gaat? Ik ga nog steeds rustig door, ben echt onwijs misselijk, heel veel overgeven, 's ochtends en 's avonds en ook al 2,5 kilo afgevallen (mijn BMI is 19, dus er is weinig marge...). Toen ik vanmorgen weer met mn emmertje in bed zat was ik het zat en heb de HA gebeld. Daar geweest en heb pillen gekregen tegen misselijkheid. Hopen dat het helpt. Sowieso volgende week op wintersport, dus dat is heerlijk, even tot rust komen!
Hey meiden, heel wat bij te lezen... super drukke tijd achter de rug met werk, nu gelukkig weer wat tijd, wel af en toe meegelezen op de smartphone hoor, ik leef mee!! @noorus en 1steXmom, dikke knuf en sterkte! Wel fijn dat jullie er nuchter in blijven staan. Op naar kleeffrummeltjes/babies voor jullie en alle anderen hier! Hier is eisprong weer geweest en kan wachten beginnen... WEl flink wat gerommel gehad, menstruatiepijntjes en nu kotsmisselijk en hoofdpijn vanochtend, maar goed dat zijn van die kwaaltjes waar je in deze tijd van griep iedereen over hoort. NOD is pas volgend weekend. @Laura spannende tijd! @Carmen, mooi dat je leuk weekend hebt gehad, hopelijk heeft het effect gehad! Voor de rest ook succes met wachten en klussen, weet helaas niet meer alles wat gelezen heb...
Whaaa Laura wat spannend!! Ja dat is lastig te zien, maar ik zie ook heel vaag iets... gewoon nog ff afwachten en dan weer een test doen.. Ik hoop het voor je!! @Trotter: vervelend hoor dat je zoveel moet overgeven, hopelijk helpen die pillen een beetje dan en wordt het langzamerhand wat minder. @wannabemam: nee heb de HA nog niet gebeld, wel een test gedaan vanochtend..negatief. Tsja het was ook een beetje vreemd, want als ik hem wat schuin hou zag ik wel héél licht een streepje. Maar ik ga deze ronde nog even afwachten, tempen, en als ik dan weer maar één dag ongesteld ben, zal ik de HA bellen.
Hey meiden, hier goed nieuws!!! vanmorgen positief getest, heb al een week pijnlijke en harde borsten dus maar getest, voor NOD ookal getest maar niet met kruidvat 2v5. Vanmorgen, 2 dagen na NOD, wel en een duidelijk maar wel nog licht streepje. zal vanavond een foto toevoegen. Het is nog niet te bevatten dat ik zwanger ben maar we zijn wel blij! Misschien dus toch even over 9 mnd beurs rondlopen noorus en 1exmom sterkte met jullie verlies. hopenlijk snel weer positief bericht.
@ Laura, wat superspannend! Ik zie wel degelijk iets! @ e1987, gefeliciteerd meis!!!! Benieuwd naar de foto! @ Trotter, wat balen van je misselijkheid! Hoewel ik daar nu heeel erg naar uit had gekeken! Hier vandaag geen bloedverlies meer... Baarmoeder voelt ook nog steeds hard en hoog... Vaag!
@trotter, ik hoop dat de pilletjes helpen, er moet wel wát vlees op de botjes blijven he In ieder geval een lekker vooruitzicht, weekje vakantie! @erika, we schelen qua nod een dag, dus we kunnen samen wachten, gezellig Hopelijk zorgen we voor wat roze! @nayr, tempen moet je al wel veel inzicht geven denk ik. Als hij blijft dalen (richting je eisprong) weet je in ieder geval zeker dat je toch niet zwanger bent. Post desnoods de link naar Fertility Friend (als je dat gebruikt), dan kijken we met je mee als je wilt. @noorus, toch nog wel spannend tot het testen komend weekend dus. Hoe gaat het verder met je? Hier geen nieuws. Heb een mooie temp. stijging na mijn ovulatie, dus dat die is geweest is zeker En nu afwachten.
Mijn foto: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/47082-albums9241-picture53582.jpg Met een banner, het is alleen nog zo onwerkelijk! Vandaag weer snel over een ander onderwerp begonnen toen iemand vroeg of ik kinderen had en wilde... raar is dat, je wilt het wel al vertellen maar het is nog zo vroeg...
Da's een heldere streep e! En ik snap dat je het nog te vroeg vind om te vertellen. Eerst nog even lekker met zijn tweetjes van dit geheim genieten!
Ik zou ook nog even wachten met vertellen hoor E! Tis allemaal al heel wat om het zelf te beseffen... En ik ben blij dat we nu nog niks gezegt hebben, je bent zelf al verdrietig genoeg, willen we ook niet andere aandoen... @ Carmen, ik voel me goed meis. Dank je! Voor jou lekker op de wachtbank nu Spannend!
Hee meiden. @Noorus; hoe is het nu, meid? Het lijkt erop dat je er erg nuchter onder bent. @1stexmom; hoe is het vandaag gegaan? @E1987; Van harte meid! Laat het nog even jullie geheimpje zijn, tot dat je meer zekerheid hebt. Kan je al wel gaan nadenken hoe je het wil gaan vertellen. @Laura; hou je ons op de hoogte, meid? Spannend. Ik duim voor je.. @Trotter; hopelijk slaan de medicijnen tegen misselijkheid aan en kan je volgende week genieten van je weekje wintersport.. @Erika; succes met wachten! Verder weinig nieuws hier. Nog steeds niet ongesteld na de antibioticakuur. Nu op 33 dagen. Vorige maanden had ik 31 dagen, zoals jullie in mijn handtekening kunnen zien. We bekijken het gewoon per dag.. En blijven rustig.. Fijne avond. Slaap lekker. Lfs, S.
@E GEFELICITEERD, man das een duidelijk streepie hoor!!! 'hier verder rustig aan, druk in me kop en weeer verkouden grrr nu nachtdienst2 van de 5.. fijne dag allemaal straks
Hey meiden, hier flink gerommel in de darmen, nog steeds ook misselijk bij vlagen. Dus maar lekker relaxed thuis werken. Scheelt ook de nodige stress, dat kan nu zeker geen kwaad! Mijn vriend is al heilig van overtuigd dat het raak is, nou ja dat moeten we nog maar even zien. Heb trouwens ook ineens last van puistjes, daar heb ik nooit last van! Met uitzondering van een enkeling rond de menstruatie... Zou dit iets kunnen betekenen?? @Carmen, ja gezellig samen wachten, hoop dat we allebei volgend weekend blij nieuws hebben @e1987, gefeliciteerd! @laura, nog getest vanochtend? @Noorus, hoe is het met jou nu? en @1steXmom, hoe gaat met jou? Heftige tijd weer, krijg je nu ook extra controle? Nou fijne dag allemaal, ik ga weer aan het werk! Liefs