Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erika286

Erika286 Lid

25 jan 2012
    60
    0
    0
    Overijssel
    Oja Xylina slaap lekker! en @Enibas, hopelijk snel menstruatie en op naar de volgende ronde!

2. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@xylina, goed voor jezelf zorgen he! Succes met de nachtdiensten..

@erika, gezellig op het wachtbankje :) Weet jij wanneer je eisprong is geweest? Meestal krijg je op zijn vroegst de eerste klachten een dag of vijf na de eisprong (of nog later, hangt af van de precieze innesteling), dit om even voor jezelf een realistisch beeld te krijgen of het eventueel raak is.. Ik hoop het in ieder geval voor je :D

3. Erika286

Erika286 Lid

25 jan 2012
    60
    0
    0
    Overijssel
    @Carmen, ik denk vrijdag of zaterdag, had toen behoorlijke pijnkrampen, toen ook goed slijm... zijn natuurlijk nog wel even doorgegaan met klussen (voor de zekerheid haha) Denk ook gewoon virusje, maar toch merk dat je per ronde toch meer moeite krijgt met wachten... jij?

4. Carmen1982

Als ik mijn temperatuurlijn moet geloven, dan afgelopen zondag. Klopt denk ik wel, alleen heb ik deze maand geen ovulatiepijn gehad, dus dan is het wel lastiger in te schatten.

5. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Hee meiden,

zojuist ongesteld geworden. We mogen weer! :D Ik verwacht NOD op 23 maart.

Nu weer aan het werk. Pauze weer voorbij! :cool:

Lfs,
    S.

6. Pilou

Pilou Lid

22 feb 2012
    6
    0
    0
    NULL
    Hoi meiden! Dit lijkt me een goed forum om bij aan te sluiten :). Ik ben sinds 1 december 2011 gestopt met de pil en nu afwachten. Ik probeer verder zo luchtig mogelijk alles op me af te laten komen want ik weet dat stress niet mee helpt, maar is soms lastig. Gefeliciteerd @ iedereen die al zwanger is!!!!!
    En succes @ iedereen die het nu hard aan het proberen is... same here....

groetjes pilou

7. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @Pilou: welkom! We zijn dan ongeveer net zo lang bezig! Het is en blijft inderdaad erg lastig om er niet mee bezig te zijn. Als je eenmaal de beslissing hebt gemaakt, dan wil je het zo graag ;)

@Erika: niet meer getest vanochtend. Ik moest vanochtend vroeg heel erg plassen en vriendlief was nog thuis dus kon het niet stiekem doen haha. Misschien morgen of anders dit weekend samen met m'n vriend.

Hij vroeg vanochtend weer naar mijn temperatuur en daarna: "Dit weekend kunnen we testen hè?" :)
    De reden dat ik het zonder hem wilde doen is omdat hij laatst aangaf dat hij het ook wel leuk zo vinden om door mij verrast te worden (ik had hem gevraagd wat hij leuker vond).

8. Carmen1982

Welkom Pilou en veel succes!

Spannend Laura, je temperatuur blijft nog veelbelovend. Gelukkig is het bijna weekend :)

9. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Pilou: welkom!

@Laura: spannend hoor, ben benieuwd!! Wel lastig hoor zo wachten of niet?? Ik hoop t voor je!

@E1987: proficiat!! Geweldig voor je!!

@Carmen: ik hoop ook dat t tempen mij inzicht gaat geven. Ik wil wel graag op fertility friend, maar moet door iemand aangemeld worden volgens mij. Lief dat je zo betrokken bent! :)
    Hopelijk voor jou is t raak na je ovulatie!

@Enibas: jeej je mag weer! Succes!

Hier rustig aan..flink aan de klus..verder weinig bijzonderheden.

10. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedenavond meiden!

@Pilou; welkom bij de club. Succes!

@Laura; wat lief dat je vriend zo meedenkt. En hoe leuk zal het zijn om hem te kunnen verrassen.. Ik hoop op een positieve test voor je!

@nayr; bedankt! Veel plezier met klussen!

Net lekker gesport. Nu nog even op de bank en lekker naar bed.

Fijne avond en tot morgen..

Lfs,
    S.

11. Carmen1982

@nayr, je kunt je gewoon inschrijven op www.fertilityfriend.com, je hoeft niet door iemand aangemeld te worden hoor. Zo is het bij mij in ieder geval ook gelukt.

@Enibas, goed bezig met sporten! Bij mij ging het vanavond niet lekker. Heb een kwartiertje hardgelopen maar kreeg toen teveel pijn in mijn onderbenen. :( Hopen dat het komend weekend beter gaat.

Nu douchen en naar bed, nog even werken morgen en dan lekker een weekend niks. Zin in! Slaap lekker!

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeieavond meiden!

Hier crematie gehad vanmorgen (was heftig!) en daarna met vriend naar Motorbeurs geweest. Was gelukkig even een fijne afleiding...

@ Pilou, welkom hier! :)

@ Enibas, fijn dat de nieuwe ronde gestart is! :)

Hier gaat het wel goed meiden (dank voor het vragen!). En ja probeer er nuchter onder te zijn (lukt soms meer dan anders). Ik heb in mijn hoofd geprent dat een positieve instelling de enige juist is om weer een frummeltje te kunnen krijgen, dus daar hou ik aan vast...

13. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    hey dames,
    hier heerlijk geslapen vandaag......
    baal alleen een beetje dat salaris laat is grr...
    zit nu in me 3e nacht en heb eigenlijk niet zo heel veel zin:S
    maarja dat overleven we ook wel weer:D

noorus heb je nog iets gekocht op de motorbeurs?

14. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Hoi hoi!

Vanochtend weer getest. Dit keer met kv2v5 en op tijd afgelezen. En weer een heeeeel vaag streepje.

Bekijk bijlage 225999

Nou las ik laatst alleen wel dat blaasontsteking een vals positief resultaat kan geven. Nu zijn ze bij de dokter nog steeds aan het uitzoeken of ik nou wel of geen blaasontsteking heb (of heb gehad). Het was op de kweek gezet, naar het ziekenhuis gestuurd etc etc. Vandaag kan ik weer bellen.

Ik ga dus nog niet juichen, maar vind het wel erg spannend! Hopelijk van het weekend een duidelijkere test!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Laura!!! :)

@ Xylina, niet echt iets gekocht (ja een acculader, hehe) maar wel lekker rondgekeken :D

16. Carmen1982

@Noorus, gecondoleerd! Fijn dat je daarna even wat afleiding had. Apart trouwens dat jij nu net als vorige maand een temp dip op dag 4 hebt..?

@Xylina, goedemorgen/-middag/-avond, al naar gelang het in jouw schema is ;) Sterkte met de nachtdiensten!

@Laura, ik denk ook wel iets te zien, maar dan heeeel vaag. Ik zou even tot zondag proberen te wachten met testen, hcg verdubbeld om de dag geloof ik.

En nu ga ik braaf weer aan het werk :D

17. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Ja. Ik ga zondag weer testen :). Net de HA gebeld en nu eindelijk vastgesteld dat ik geen blaasontsteking heb. Maakt de test dus nog eens extra spannend!

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Laura, jeeej dat gaat wel goed komen dan! :D

@ Carmen, denk dat de hoge temp nog een beetje met met MK te maken hebben... Toch onrustig slapen enzo...

19. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor de felitaties! Ik hoop hier snel meer zwangeren te zien.
    @ laura ziet er goed uit die test, zeker als je geen blaasontsteking hebt!

Ik heb vanmorgen mijn 2e test gedaan, kijken of al nog positiever werd haha, hij was wel iets donkerder dan 2 dagen geleden, nog geen echte knaller maar dat geeft niets. Morgen een clearbleu met aantal weken er op doen.

Nu was ik mn test ineens kwijt, kom ik hem weer tegen in de wasmachine! Haha, nog steeds even duidelijk zichtbaar en lekker schoon. Zullen dat de hormonen al zijn? ;)

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ E1987, gefeliciteerd meis! :)

Hier dinsdag een echo, om te kijken of m'n baarmoeder schoon is na m'n VMK...

Deel Deze Pagina