@carmen, inmiddels is het voor mij weer bijna middag @noorus, je zal het maar nodig hebben zn acculader hahaha... @E, begint je zwangerschapsdementie zoooo vroeg al lekker genieten haha
Hee meiden! Hoe gaat het? Fijn weekend, tot nu toe? Heb vanmiddag lekker geshopt met zus en moeder. En ik ga straks naar de kroeg, samen met mijn zus. Even avondje uit. Heb er zin. Dus ga zo lekker tutten. Gaan jullie wel eens uit? Stappen, kroeg of wat ook? Ik ga eigenlijk nooit meer echt stappen. Die tijd heb ik gehad.. Maar zoals vanavond vind ik dan wel leuk. Even borrelen met m'n zus. Verder weinig nieuws. Ongesteldheid is hevig geweest, maar is bijna voorbij. Fijne avond en fijn weekend nog! Lfs, S.
@Laura: pphooee je houd t spannend hoor!! Laat je morgen ons weer weten? @Noorus: spannend dinsdag de echo.. Fijn dat je afleiding hebt kunnen vinden bij de motorbeurs. Nog wat gekocht/moois gezien? Nu met dit weer begint t motorrijden wel wat te kriebelen, vind je niet? @Enibas: tja ik ga zo nu en dan wel eens de kroeg in, maar echt stappen is ook weer lang geleden. Hier verder rustig aan. Heb waarschijnlijk wel een (schimmel)infectie ofzo..beetje vreemde afscheiding, ruikt vreemd en jeukt...mmm niet fijn. Hopelijk gaat t snel over.
@noorus nou jaah sommige dagen erg saaaaaaai behave de standaard ronde niks, maar zoals vandaag kon ik niet voor 2 uur zitten.... en dat op me 5e nacht haha ik heb vanaf morgen heerlijk lang weekend tot en met donderdag (noujah dan moet ik weer om 23.00 aanwezig zijn) verder niet veel boeiends!! ps nayr misschien toch fff lang ha??
Zojuist weer getest met een kv2v5, en weer een superlicht streepje. Volgens mij zelfs lichter dan vrijdag... Toen maar een Clearblue+indicator gebruikt en die zegt 'niet zwanger'. Super verdrietig en gefrustreerd nu.... misschien een bevruchting die is misgegaan? Temp is nog steeds hoog.....
Mmmm raar Laura! Snap dat je gefrustreerd bent! Maar dan kan het toch goed zijn dat je Hcg waarde nog niet hoog genoeg is? Want je hebt niet voor niks licht streepje en hoge temp.. Miss over paar dagen weer testen? Denk aan Meijtje... @xylina: ja ik ben schijnbaar erg gevoelig voor infecties, maar na een paar dagen is dat meestal weer weg. Volgens mij is t nu alweer minder. Gelukkig maar, want vandaag knuffelee....
Heej meiden! Hoe was het gister Enibas?! Hier ook niet meer keihard stappen. Vroeger ging ik 4 keer per week, dus die tijd heb ik wel gehad Maar af en toe een borrel of naar een groot feest vinden wij altijd nog gezellig! @ Nayr, jaa begint heel erg te kriebelen. Motorvakantie staat ook alweer gepland! Jij even langs HA?! @ Xylina, jouw weekend is begonnen. Geniet ervan meis! Heb je nog plannen!? @ Laura, hmmm wat balen van je test... Het kan zijn dat het geen goede bevruchting is geweest, maar kan ook zijn dat je HCG nog te laag is hoor meis... Ik zou proberen een paar dagen te wachten, te blijven tempen en dan dinsdag of woensdag weer testen... Succes! Hier met hoofdpijn opgestaan... Paracetamol genomen en bak koffie drinken nu, dan misschien zo rennen. Verder is mijn temp hier laag gebleven, dus hoop dat cyclus nu echt gestart is en we weer op zoek kunnen naar m'n ei!
@xylina, fijn dat er een paar vrije dagen op je wachten! Geniet ervan @Noorus, heb je nog een keer getest dit weekend? Of uiteindelijk niet meer gedaan? @laura, wat vervelend! Ik snap dat je gefrustreerd bent.. Kan zijn dat je lichaam nog meer hcg moet maken. Maar het kan ook zijn dat er iets met de bevruchting niet goed is gegaan en je toch ingestelde gaat worden. Ik hoop op het eerste meis! @nayr, fijn dat het minder wordt. Veel knuffelplezier! Hier verplicht rustig weekend. Heb mijn nek links weer eens verrekt, dus moet voorzichtig bewegen.. Hopen dat het snel beter gaat...
@enibas, hier geen stapper. Tijdens mijn studietijd was het rookverbod er nog niet, en ik ben heel erg allergisch voor rook. Daarna had ik ook weinig behoefte om te gaan stappen. Ben meer gewend om bij mensen thuis te tafelen en te borrelen en dat vind ik nog steeds erg gezellig om te doen
@ Carmen, balen van je nek meis! Doe maar rustig aan vandaag! Hier heb ik vrijdag getest. Deze was omo-wit. Was ik eigenlijk wel erg blij om. Als ik toch nog zwanger was geweest had ik me heel erg zorgen gemaakt om het frummeltje... Dinsdag heb ik een inwendige echo, gaan ze kijken of mijn baarmoeder mooi schoon is en dan kan voor mijn part deze ronde weer van start!
Da's dan ook wel fijn hè, als je lichaam het goed 'opgeruimd' heeft. Kan je weer met goede moed de nieuwe ronde in! Ik zal braaf rustig aan doen. Manlief gaat zo zelfs mee naar de supermarkt om de boodschappen te tillen
heee meiden, alweer even geleden Ondertussen naar de verloskundige geweest, vluchtig hartje gehoord, maar daarna kon ze het niet meer vinden. aanstaande woensdag echo. Daarnaast spit opgelopen. We hebben een zware client in de avondroute en daar ben ik door mn rug gegaan. Dus ben ik afgelopen week zoet mee geweest. Ben ietsje minder moe, maar ik ben nog steeds niet de oude. Gelukkig ben ik niet misselijk of iets en heb ik verder geen last van de zwangerschap. @e1987 gefeliciteerd meid!! Geniet ervan, hopelijk heb je niet al te veel klachten
@noorus, vanavond eten we kip in braadzak (is zo'n pakje), maar dan met kip, krieltjes, courgette, paprika en tomaat in de braadzak. Dus alles bij elkaar met die kruiden, zak dicht en dan 45 minuten in de oven. Makkelijk en lekker @meijtje, beterschap! Hopelijk gaat het snel beter. En dat je woensdag maar weer een mooi kloppend hartje ziet
@ Carmen, dat is inderdaad superlekker! De kip wordt er ook heerlijk mals van (dat krijg ik met bakken vaak niet voor elkaar). Wij eten lekker quiche met zalm en doperwtjes. Nu al zin in @ Meijtje, beterschap en succes woensdag!
Dankje!!! Ik heb alleen gevoelige borsten, verder nergens last van! Vrijdag komt MVM, en morgen krijg ik als het goed is te horen wanneer ik een intake bij de VK heb Zo wordt het allemaal wel 'echt'. Jij beterschap, en ben benieuwd naar je echo woensdag!
Ik vroeg het Xylina Geniet ervan meis! Wat heerlijk kan dat zijn he?! @ e1987, spannend meis! (wordt toch nog wel verdrietig als ik erbij nadenken dat ik vandaag 6 weken zwanger zou zijn... )