Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    #1801 Enibas, 27 feb 2012
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
    Goedemorgen meiden!

Euhmm, de kroeg was gezellig. Het was erg rustig. Dus was om 01.00 uur alweer thuis. Maar zus en ik hebben het erg gezellig gehad en veel gesproken over het familieweekend dat wij dit jaar moeten organiseren. Dus in twee uurtjes tijd even thema en activiteiten bedacht.. :D

Gisteren echt heel weinig gedaan, behalve sporten, douchen en stofzuigen. :D Een heerlijke hangdag op de bank, met joggingsbroek.. Heerlijk!

@Laura; koppie omhoog. Wat de andere meiden ook zeggen; over een paar dagen weer testen. Het kan nog alle kanten op..

@Noorus; knuffel voor jou, meid. We gaan er weer voor deze maand..!

@nayr; is de infectie alweer voorbij? Gaat het vanzelf over dan? Lijkt mij dat het dan sneller weer terugkomt of heb je er dan iets voor?

@Meijtje; succes met je spit! En veel plezier bij je eerste echo. Spannend!

Nu weer aan het werk.. :cool: Fijne dag, meiden!

Lfs,
    S.

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Thanx Carmen, hoop het ook!

@ Enibas, heerlijk toch! Hier ook lekker gister op de bank gehangen (wel hardgelopen nog). Vanmiddag weer werken. Jij werkse!

3. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Hey meiden.

Hier ook gisteren een bankhangdag gehad. Ook omdat ik me nogal down voelde. Heb toch mijn vriend maar over alles ingelicht dus die heeft me wel lekker vertroeteld.

Ik hou nog wel wat hoop want er is nog steeds geen bloed. Wel vanochtend een beetje een rommelige buik. Morgen ga ik weer testen.

Deze week werk ik lekker vanuit huis. Ik werk op een school en het is nu vakantie. Ik werk voor de overkoepelende stichting en krijg daarom niet standaard de schoolvakanties maar mag ze zelf opnemen wanneer ik wil, behalve 3 verplichte weken in de zomer en tussen kerst en oud en nieuw.
    Wel fijn dat ik in de schoolvakanties toch lekker thuis mag werken. En dan volgende week naar Curaçao!

@braadstomen: wij zijn ook braadstoomfan! Ik heb alleen nog nooit geprobeerd om de groente enzo erbij te doen. Goeie tip!

@meijtje: wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Wel vervelend van die spit.

@e1987: spannend al die afspraken! Dan gaat het inderdaad wel meer leven.

4. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@laura, fijn dat je vriend zo goed voor je zorgt. Helpt toch wel een beetje lijkt me :) En ik blijf voor je duimen dat het toch goed zit :) Werkze!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Laura, spannend meis! Hier wordt ook geduimd! En wat een heerlijk vooruitzicht!!!!

Hier hebben we besloten (na alles) om een weekje te gaan wintersporten of een weekend naar Milaan te gaan in april... :)

6. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    @Carmen en Noorus: dankjulliewel voor jullie geduim! Ik hoop dat het helpt!

@Noorus: lekker hoor! Even er tussen uit. Ook fijn om even met iets anders bezig te zijn dan, dan zwanger worden.

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @allemaal dank jullie wel.
    Ik vind het wel spannend, je voelt ziet nog niets....

@Noorus balen meid, dat knaagt toch. Lekker op vakantie, zinnen verzetten, even wat anders.

Ik knijp hem ook steeds hoor, wat als het mis gaat..... of het hartje straks niet klopt, of de baby niet groeit. Het geeft allemaal geen garantie. Ik loop al iets beter jeej, paar dagen rust gehad en nu hoef ik pas op woensdag beginnen met licht werk.

ik hoop dat ik in mei mn vakantie krijg, dan lekker voor een prikkie 11 dagen naar Gran Canaria.... hopelijk krijg ik vrij.... fingers crossed

8. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    @laura, duim voor je, hopelijk blijft je ongi uit..

@e1987 gefeliciteerd.. wouwie..

@welkom pilou

Hier gaat het wel aardig, rugpijn nog niet over, daarom niet veel gesekst deze ronde + op het een of andere manier heeft vriendlief geen puf in bed en ik trek me dat heel erg aan. Heb al het gevoel dat ik oud en lomp ben door mijn rugpijn en dan wordt ik in bed ook nog eens afgewezen.. Bah..

Maar goed, ben nu bezig goed voor mezelf te zorgen. Gezond eten, bewegen en lief denken over mij eigen lichaam en me eigen ik.
    Oke dat moest ik even van me afschrijven.
    Fijne avond allemaal kim:)

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @wannabe mam, rugpijn pfff vertel mij wat.
    Afgewezen in bed is nooit leuk :( heb je het er wel over gehad waarom?? die van mij soms niet. zeg, ik heb olie ;) eerst massage en dan andersom hahaha ken hij nooit weerstaan :p

Het is inderdaad belangrijk eerst voor jezelf te zorgen, want als dat niet goed zit, dan komt dat ook niet over bij anderen.
    Hopelijk heb je een gezellige avond!

10. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    @wannabe mam: wat vervelend dat je vriend geen puf meer heeft. Die van mij heeft dat ook wel eens. Vooral als hij het erg druk heeft op z'n werk en wat gestrest is. Vaak lees je dat mannen altijd wel zin hebben, maar dat hoeft dus echt niet zo te zijn. Misschien een keer een romantisch avondje samen plannen? Massage zoals meijtje zegt klinkt goed. Misschien ook wel lekker voor je rugpijn?

Hier nu wel heel erg het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Ik liep net in de winkels en dacht er zeker van te zijn dat ik ongi was, maar eenmaal thuis gekomen had ik alleen nog maar slijmerige, een beetje gekleurde afscheiding (sorry voor de details).
    Afwachten maar....

11. Carmen1982

@wanabemam, vervelend zeg. Het komt waarschijnlijk ook harder aan omdat je zelf niet lekker in je vel zit? Ik relateer op zo'n moment ook meer dingen aan mezelf (terwijl hij misschien wel echt alleen maar moe is). Even lekker tijd voor elkaar maken, zonder per sé te moeten sexen is ook wel een goeie. Als het niet hoeft, is de kans groter dat het er toch van komt :) Sterkte met je rug in ieder geval.

@Meijtje, alweer bijna 10 weken zwanger zeg! You go girl :) Hoe is het met de kwaaltjes?

@Laura, je houdt het spannend meid, ik duim er hard voor de ongi uitblijft en je binnenkort een positieve test in handen hebt :)

Bij mij is komend weekend mijn NOD. Ben benieuwd. Ben deze ronde wat relaxter dan de vorige. Toen liet ik me door het NOD forum helemaal gek maken qua 'voel je al iets' en 'wanneer ga je testen'.. Ik voel nog niets en ik ga eerst mijn NOD maar eens afwachten. We hebben qua knuffelen ons best in ieder geval gedaan :D

12. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Goeienavond meiden, hier eindelijk thuis na een dag van half 8 tot half 6 en daarna een vergadering tot 20 15. Nu dus gaar, gelukkig morgen vrij. Fijne avond meiden.

13. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Enibas: wat de infectie betreft..ik weet niet of t een echte infectie is, of gewoon wat geirriteerd. Het is al heel lang geleden dat ik t gehad heb en dat ging meestal vanzelf over. Nu ook zowat weg. Maar ik hou het in de gaten :)

@Laura: mmm spannend hoor morgenvroeg weer. Goed dat je vriendlief je lekker heeft verwend nadat je t vertelt had. En die vakantie komt ook goed uit toch? Ookal is het morgen positief of negatief!

@wannabemam: oohh herkenbaar hoor!! Dat afwijzen in bed... Hier same shit. Wil zoveel mogelijk knuffelen deze dagen, maar vriendlief denkt "mmja als het MOET..." Dan is het niet meer leuk.. Dus baal ook een beetje, want vanochtend temperatuurdip dus volgens mij is mijn eisprong al geweest..maargoed het tempen loopt niet helemaal consequent, doe het niet op dezelfde tijdstippen..

Zo lastig!! Je weet dat je nu meeste kans maakt met knuffelen, maar dan nog zin maken...ppfff...en wil ook graag dat hij eens het initiatief neemt!

@Carmen: wat goed dat voor jullie het knuffelen goed is gegaan. Dan heb je in ieder geval alles gedaan wat je kon. En knap als je je NOD rustig afwacht...succes!!

14. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    @Carmen: spannend, je NOD weer in zicht. Je temperatuur gaat lekker hoog zie ik!

@nayr: ja, ik hoop eigenlijk dat m'n ongi snel doorzet. Mijn vruchtbare dagen zouden precies in m'n vakantie op Curaçao zijn. Ben bang dat het hierdoor allemaal wat zal verschuiven...
    Maar meer nog hoop ik dat er natuurlijk helemaal geen ongi komt! Maar ik denk het wel. Nu ook best wel flink wat buikkrampen.

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Avond meiden! :) Lekker gewerkt en gelunched vandaag.

@ Jootje, geniet van je vrije dag morgen!

@ Wannabemam, goed dat je eerst aan jezelf denkt. Heel belangrijk! Dit massagetip is zeker een goede, die werkt hier ook goed! :)

@ Carmen, fijn dat je zo relaxed richting je NOD gaat. Weet je wat het is, in de hand heb je het toch niet (maar die laatste dagen zijn wel altijd spannend!)

@ Laura, hoop dat de ongi niet komt, maar aan je verhaal lijkt het wel te komen...

@ Nayr, je hebt maar 1 lucky shot nodig! ;)

Hier vandaag het een en ander geprobeerd te regelen op het werk, zodat we in april een weekje kunnen wintersport óf een lang weekend naar Milaan kunnen :D (of had ik dat al gezegt :D)

16. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Helaas, ongi heeft doorgezet. :( Maar ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben.

We gaan vol goede moed weer verder! Zoals Noorus ook al zei: het werkt in ieder geval allemaal! (in ieder geval bij ons tot bevruchting). En ik lees vaak dat vrouwen na een mk snel weer zwanger worden. Dus dat geeft wel hoop!

Hopelijk maken we een baby op Curacao. Mijn jongste nichtje is ook op Curacao verwekt ;)

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    He bah Laura :( Wij beide ook in de 3e ronde een VMK. Gelukkig waren we allebei nog niet heel lang bezig (scheelt wel bij de verwerking denk ik) Heb jij ook hele erge krampen of dat niet? Ik had dat wel een halve dag, was echt naar... Hoop dat je je roze bril weer op kan zetten en voor een nieuwe ronde klaar bent :)

18. Carmen1982

#1818 Carmen1982, 28 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2012
    Balen Laura, dat het heeft doorgezet... dikke knuffel. Ik hoop dat je in/op Curacao een heel mooi baby'tje gaat verwekken!

19. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    @Noorus: Ik had gisteren al wel heel de dag wat krampjes en buikpijn. Vandaar dat ik al wel wist dat het eraan zat te komen. Het is wel iets heftiger als bij een normale ongesteldheid, maar nog niet heel erg vervelend ofzo. Maar misschien komt het nog?

@Carmen: Bedankt voor de knuffel! 'Op' Curacao toch? Het is een eiland, haha.

Ach ja, ik zet inderdaad mijn roze bril weer op. Ga me verheugen Curacao en daar gaan we flink de liefde bedrijven haha. Deze ronde sla ik ovulatietesten ook maar over. Lijkt me niet handig op vakantie. Zit je op het strand: "Oh, ik moet even in een bakkie piesen hoor". Ik ga wel proberen door te gaan met temperaturen :)

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ovutesten zou ik ook maar even laten Laura :) Wanneer gaan jullie weg?!!

Deel Deze Pagina