Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Over 8 dagen :)

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    En dan een weekje?!

3. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    10 dagen, maar dat is met vliegen erbij. De 16e landen we weer in Nederland 's ochtends.

Zeg ik net dat het wel mee valt met de krampen, maar nu begin ik het toch wel erg te voelen. Niet zo zeer kramp, maar meer een ontzettend continue zeurderig gevoel. Mleh....

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Lekker hoor meis! (je vakantie dan!) Heerlijk vooruitzicht, dat heb je wel verdiend!

Balen van je krampen, hoop dat het snel overtrekt...

5. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    hey ladys, vandaag voor mij een erg vroege dag..
    maar ik was bij de dieetiste wel weer ruim 3 kilo kwijt jeeeaaah

6. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Wow! Wat goed xylina!
    Ik wil ook een beetje afvallen. Ik schommel al een aantal jaar tussen de 72 en 75 en ik wil heel graag onder de 70 komen.
    Ik wil dus niet echt diëten, maar meer gewoon goed opletten en fit worden!

Ik ben vanaf vandaag begonnen met My Fitness Pal. Daar kan je al je eten en beweging bijhouden en daarnaast is het een soort van social network dus je kunt elkaar aanmoedigen haha.

7. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Laura lekker hoor eventjes er tussen uit en dan wel naar Curacao heerlijk!

8. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedenavond meiden.

@Laura; Dikke knuffel, meid. Geniet van je vakantie straks. Even gedachten ergens anders op richten, lekker ontspannen. Tijd voor elkaar. Lijkt me heerlijk, Curacao. :cool:

@Noorus; ja, dat had je al gezegd. Is het nog gelukt? En wat is het geworden, wintersport of Milaan?

@xylina; wauw; 3 kilo! In welk tijdsbestek?

Gisteren met een vriendin naar de Ikea geweest. Haar vriend en mijn vriend zijn al vanaf jongs af aan vrienden. En zo heb ik haar leren kennen. Gelukkig klikt het ontzettend goed. Ze is hoogzwanger, ze moet nog vier weekjes. Had gehoopt samen met haar zwanger te zijn. Maar ze zei al; volgende keer als we naar de Ikea gaan is het misschien andersom. Dan heb jij hopelijk een dikke buik. ;)

Vandaag een beetje een 'off-day' gehad. Niks liep lekker. Beetje loom gevoel in mijn lijf, verkouden en pijntje in mijn rug. Van mijn ongesteldheid heb ik vandaag mijn laatste druppels gehad, dus dat kan het ook niet zijn.. Ik hoop echt dat ik geen griepje onder de leden heb.
    Zojuist heerlijk een uurtje in bad gelegen. Muziekje aan, tijdschrift en een kopje thee erbij. Zometeen lekker naar bed. Ben d'r klaar mee.. ;)

Fijne avond meiden en slaap lekker.

Lfs,
    S.

9. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@Xylina, goed zeg! 3 kilo eraf! Wat is je uiteindelijke doel?

@Laura, gewoon gaan beginnen, en als je een beetje aanmoediging zoekt, dan geef je maar een gil hier ;)

@Enibas, lief van je vriendin, dat zij het je ook zo gunt. En goed voor jezelf zorgen, de griep heerst inderdaad..

Hier net lekker hardgelopen. Ging best goed met de naween van mijn verrekte schouder, dus viel me alles mee. Zit alleen vanavond een beetje met het gevoel dat het deze ronde ook weer niet raak zal zijn qua zwanger worden. Voel gewoon helemaal niets, terwijl mijn eisprong al anderhalve week geleden was.. Nu weet ik dat dat niets hoeft te betekenen, maar ik heb er toch last van.. argh.

10. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Carmen: mmm ja kan me voorstellen dat je ff baalt, maar je kunt er niet van op aan! Sommige voelen helemaal niks en zijn toch zwanger!! Kop op meis...je lichaam kan je voor de gek houden, dus ook als je niks voelt kan het miss raak zijn!

@Laura; balen van je ongi, maar wel fijn dat er duidelijkheid is. Wat goed dat je zo vol goede moed de volgende ronde ingaat!! En die vakantie jaaah...wat een heerlijk vooruitzicht! Zou super zijn als je dan een beebje kan verwekken :)

@xylina: goed zeg, van die 3 kilo!!

@Enibas: voel je je inmiddels wat beter? Is idd vervelend als je je niet zo lekker voelt.

Hier hebben we gisteren nog geknuffeld, jeej! :D ja en die massage he...toch erg goeie tip!! Hopelijk blijven we dat een beetje volhouden zo.

11. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    hey ladys,

die 3 kilo is in +_ 4 weken tijd geweest:D
    du sme aquajoggen en lopen naar me werk letten op me eten meer water drinken en stoppen met roken zijn toch ergens goed voor geweest hahahahah
    maar heb vandaag wel een kitkatchunky op jammmmie.
    af en toe moet deze suiker junk nog wel wat suiker hebben....
    maar goeddd.......
    een echt einddoel heb ik niet, ik zie wel wat er af gaat en hopelijk blijft!!
    zoals ik volgens mij al eens eerder heb gezegd, ik wil er echt geen moeite meer voor doen dan dat ik nu al doe...
    tjah van een bankhangendechipsvretenderokendeongezondemeid kan je niet in 1 klap een nietrokendegezondesportendeletopeten20kilolichtermeid van maken, en misschien heb ik ook een beetje te veel in 1 x gedaan.......zo dat was weer ff van me afschrijven sorry voor me ellelange verhaal.....

maar goed ik zag iets over de ikea, nog leuke dingetjs gehaald?

12. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Zoo, daar ben ik weer. Tijdje op wintersport geweest. En wil nooit op inet achterlaten dat er niemand thuis is.
    En ik ben zwaar ongesteld geworden. Bluh!
    Heb nog bijgelezen. Oa over Noorus, wat jammer meid! En dat Laura hel erg op de goede weg is.. Ik duim voor je! En de kilo's die eraf zijn bij xylina, keigoed! En nog meer, wat niet zo goed is blijven hangen.
    Ik ben er erg weinig de laatste tijd, niet alleen door wintersport. Vind het best moeilijk om elke dag te praten over eisprongen, ongesteld en wel/niet zwanger. Maar ik vind het wel leuk om in dit clubje te zitten. :S Haha, ik zit ook raar in elkaar!

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :)

@ Xylina, wat supergoed meis! Jeej! En denk dat hoe jij het aanpakt ook de beste manier is! Dan blijven die kilo’s er ook het langst af!

@ Laura, jij ook succes daarmee! :) Klinkt als een goede manier om gemotiveerd te blijven!

@ Enibas, hoop echt dat jij volgende keer met dikke buik in Ikea loopt! Hoe ben je vanmorgen opgestaan?! Moet je werken vandaag?

@ Carmen, goed bezig met lopen hoor! :) Ik moet ook zo weer! Ennuh, niets voelen kan ook goed zijn hoor!

@ Nayr, fijn dat de massage hielp! :D

@ Dingdong, welkom terug! Lekker geskied?! Ennuh, gewoon kijken hoe vaak je wat wilt schrijven hier, je bent niks verplicht!

Ik dus gister voor een echo geweest en viel me echt heel erg mee! En wat ben ik opgelucht!!! Baarmoeder was mooi schoon en in mijn eierstokken lagen alweer eitjes klaar om over een paar dagen te springen. Ik = superblij!

Ennn, heb vrij kunnen krijgen op m’n werk (een week!), dus we hebben besloten in april nog op wintersport te gaan! :D (Milaan blijft ook op het lijstje, maar dat kan in Juni ook nog wel (In mei gaan we naar Duitsland met de motor :D))

14. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Wat een leuk vooruitzicht, Noorus!

Fijn dat de echo meeviel. Hoe ver was jij bij je vmk? Ik twijfel of het nodig is om naar de dokter te gaan. Ik was natuurlijk nog wel vroeg (4 weken en 4 à 5 dagen). Als ik niet had getest had ik gewoon gedacht dat ik een late ongi had...

15. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Noorus: wat fijn dat het er allemaal weer goed uitziet!! Kun je er weer fris tegenaan! Goed hoor! En een mooie vakantie in t vooruitzicht; helemaal goed.

@Laura: als je zelf een soort van afsluiting of zekerheid wil, kun je altijd even naar HA gaan, toch? Al is het maar voor de duidelijkheid.

@Dingdong: gewoon lekker doen waar je zin in hebt hoor! Tis hier helemaal vrijblijvend!! Fijn dat je goeie vakantie hebt gehad.

@xylina: je bent goed bezig!!

Hier vandaag dagje vrij..hopelijk vanaaf weer knuffelen, denk dat mn eisprong is geweest, maargoed je weet maar nooit. Ik kan het lichamelijk nog niet echt merken wanneer-ie is. Volgens mijn temperatuur wel; tenminste hij was ff hoog, toen stuk lager en nu stijgt ie weer een beetje. Wat wil dat ook alweer zeggen?

16. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Hou je ook een kaartje bij op een site Nayr? Dan kunnen we meekijken :)

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Nayr, tis handig om je temp in een kaartje op fertilityfriend neer te zetten, dan heb je duidelijker overzicht... (aah zie dat laura dat ook al schreef ;))

@ Laura, ik was 5 weken precies, maar ik wilde gewoon voor de zekerheid weten hoe het ervoor stond (betaal al m'n hele leven ziekenfondspremie, mag er ook wel eens wat voor terug toch ;))

18. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Dank voor de reacties,, voel me echt gesteund door jullie
    Ik denk dat tussen mijn vriend en ik het spanningsveld wat weg is. We gaan er aan werken, vaker intiem zijn en wat meer onverwachte dingen doen moet wel werken denk ik.

carmen bijna nod spannend.. niks voelen kan een heel goed teken zijn.. Het is toch altijd lastig zo tegen nod,

nayr lastige situatie met zo'n vent, vroeger nam die van mij ook vaak het initiatief, nu alleen ikke. Mooi dat toch gelukt is met de massage..

Laura hopelijk heb je straks een eilandkindje..

xylina 3 kilo kwijt wow! knap hoor!

enibas hopelijk voel je snel weer beter..

noorus lekker straks weg,, heerlijk vooruitzicht..

kim;)

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    hee meiden,
    Vandaag echo gehad, jammer genoeg nog niet zo ver als ik had gehoopt. Mijn cyclus was 39 dagen (de keer daarvoor 40) en daarom ben ik nu terug gezet naar 8 weken en 3 dagen...
    Maar het hartje klopt sterk en je ziet het bloed pompen, foto's gekregen :) en over 2 weken mag ik weer terug komen om de echte 10 weken echo te doen.... Dus tot nu toe alles goed met het spuitje, ook qua vorm hart en grootte. Hopelijk blijft ons spruitje plakken.

@carmen, geen 10 weken, maar wel extra echo met foto's :)

20. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @meijtje: jammer dat je in weken wat terug bent gegaan, maar wel fijn dat je t hartje goed hebt gehoord! We gaan er gewoon vanuit dat-ie blijft plakken...!

@Noorus+laura: ja ik ga nog eens proberen op fertilityfriend aan te melden, heb nu zelf een grafiekje gemaakt op papier, kan daar wel een foto van maken.
    Maar ik heb 2 dagen ofzo pas rond 11 uur getempt, de andere keren rond 8uur.. Maakt het veel uit als je niet op dezelfde tijdstippen tempt?

Deel Deze Pagina