@ Laura, ben wel benieuwd naar dat spelletje! @ Nayr, wel zelfde tijd tempen hoor, anders is het echt niet betrouwbaar. Temp hier altijd tussen 5:55 en 6:25 (ik weet het is vroeg)
@Laura: okee, thnx voor de tips en uitleg!! Dan ga ik toch mn wekkertje zetten en in bed tempen. Oh wat lekker zeg, bijna curacao!! Veel plezier met voorpret, inpakken, verheugen... @Noorus: das idd vroeg haha! Thnx voor de tip!
Dat vroege is alleen omdat als ik ochtenddienst heb ik om 6:00 naast mijn bed moet staan... En aangezien ik best vaak ochtenden draai is dat mijn standaard tijd geworden. Maar als ik vrij ben slaap ik daarna gewoon weer lekker verder hoor Had trouwens gisteravond getempt. Toen was ie heel laag 35.8 (heb ik nooit savonds). Zou dat een voorteken van mijn ei kunnen zijn!? Had ook steken links. Nu vanmorgen was het 36.3. Dus iets lager dan gisterochtend, maar beduidend hoger dan gisteravond. Zou ik dan vannacht mijn ei gehad kunnen hebben!?
Hoi meiden, ben helaas weer ongesteld geworden, dus een nieuwe ronde voor mij.. Dus komende week weer eens lekker een wijntje drinken, zullen we dan maar zeggen
He bah Carmen! Je temp ging wel al wat naar beneden de laatste dagen he?! Geniet maar extra van je wijntje meis!
Ha meiden, jammer van je ongi carmen! Inderdaad lekker een wijntje nemen hoor!! Hier samen in de lappenmand en dus niet echt veel kunnen knuffelen rond eisprong. Ik had vannacht voor mijn doen echt zware koorts en mijn hele hoofd zit vol met snot( lekker verhaal sorry) Dus verwacht dat het niet raak zal zijn deze ronde. Fijne zondag allemaal!
Gatsie Jootje wat vervelend zeg Zijn jullie al lang ziek!?! Hoop dat het toch raak mag zijn (er is maar 1 soldaatje nodig)! Beterschap voor jullie!
Dankjewel meiden. Ja, da's het voordeel van temperaturen; je wordt er al een beetje op voorbereid. En ik had al wel het idee dat het niet raak was. Nouja, moed verzamelen dan weer op naar de volgende ronde he..
@Carmen: balen meis...ja je had t inderdaad al een beetje gedacht he.. Maar dan is t evengoed ff shit. Maar dat wijntje is dan wel weer fijn ja! @Jootje: das ook nie fijn, als je zo belabberd bent. Beterschap! @Noorus: geen idee of dat een voorteken van je ei zou kunnen zijn, weet zelf nie zoveel over tempen. Missc weet carmen of laura hier meer over...?
@laura, ah lekker, je gaat al bijna weg! Lijkt me een heeerlijk vooruitzicht @nayr, zoveel mogelijk op hetzelfde moment tempen is wel handig. Als je biologische klok erg goed is, kan het namelijk zo zijn dat als je een half uur afwijkt van normaal, je temp al een stuk hoger is. Een temp dip kan inderdaad een innestelingdip zijn, maar daar kan je pas met terugwerkende kracht iets over zeggen als je NOD is geweest. Ik heb ook al een keer een flinke temp dip gehad, maar ben toen wel gewoon ongesteld geworden.. @jootje, beterschap voor jullie. En wat Noorus zegt, ook met weinig pogingen kan het raak zijn! @noorus, het kan volgens mij heel goed, een tempdip vlak voor je ei er is, en daarna een flinke stijging. En die pijn hoort ook bij een ovulatie, dus het kan maar zo dat ie geweest is of er nu zo ongeveer is! Ben vandaag alleen thuis dus ik trakteer mezelf maar op een lekkere koelverse pizza van de AH en een filmpje. Fijne avond meiden!
Geniet ervan carmen! Hier lekker zelfgemaakte frietjes met kaasschnitzel en doperwten... Jouw cyclus is wel mooi regelmatig he... Ga je deze maand blijven tempen?
Ik temp nog één maand, maar als het weer ongeveer hetzelfde is (28 of 29 dagen, met de eisprong weer 13 dagen voor mijn NOD) dan stop ik daarna. Dan kan ik zelf wel inschatten hoe en wat.
Mja hier hetzelfde carmen. Ik temp deze cyclus ook nog ivm mijn vmk, maar als ie redlijk regelmatig is, ga ik denk ik wel stoppen...
@Noorus; hmm lekker, 3 dagen vrij. Geniet ervan! Ben niet zo op de hoogte van tempen enzo, dus kan je geen antwoord geven. @Laura; wat een fijn vooruitzicht, zeg. Zal wel prettige temperatuur zijn, daar. In ieder geval beter als hier... Draw Something had ik ook al ontdekt, ben er niet superfan van. Maar is wel grappig. @Carmen; digitale knuffel voor jou. Wat je zegt; op naar de volgende ronde.. Proost! @jootje; voor jullie allebei beterschap. Samen ziek zijn is wel gezelliger, dan alleen. Al ben je natuurlijk liever niet ziek.. Net zoals gister weinig nieuws. Vanochtend lekker gesport, vanmiddag heerlijk gewandeld met z'n twee-en en geeindigd bij een pannekoekenrestaurant met vrienden. Kortom, heerlijk dagje. Nu lekker op de bank.. Fijne avond en slaap lekker. Lfs, S.
Balen Carmen! Geniet van je wijntje En succes in de volgende ronde! Beterschap Jootje voor jullie beiden! Noorus, geniet van je vrije dagen! Rest: goede start morgen vd werkweek! Hier langs ouders geweest en lekker gekletst en gegeten Morgen weer aan het werk....
@Carmen: ook bedankt voor jouw uitleg! Heb vanochtend wekker gezet om 7uur, meteen getempt, was weer stuk hoger als gister. Probeer nu steeds deze tijd aan te houden. Jouw cyclus is idd heel regelmatig. Hopelijk hoef je na deze maand ook niet meer te tempen....! @Enibas: klonk idd als een heerlijke zondag! @Veerle: werk ze vandaag! Hier eigenlijk vrije dag vandaag, alleen vanmiddag toch even werken. Vanavond hapje eten met vriendin. Gisteravond ook heerlijk gegeten bij vrienden, die superlekker hadden gekookt.
@Nayr, ik hou na de komende ronde hoe dan ook op met temperaturen, als het nog zo constant is. Of het nou raak is of niet Ik weet dat wel wanneer ik mijn ovulatie op zijn vroeg kan verwachten, dus voegt tempen niet meer zoveel toe. Maar goed dat je temp stijgt, dan heb je inderdaad je ei gehad! @Noorus, als ik jouw temp lijstje zie, vermoed ik dat jij je ei vandaag wel eens kan hebben, dus veel zoekplezier En succes met rennen! @veerle werkze! Hier valt mijn ongi erg mee. Soms een beetje buikkrampen, maar geen paracetamol waardig. Was vorige ronde erger. Nouja, kunnen we daarna weer snel de focus leggen op een nieuwe poging Fijne dag!
@Carmen: snap dat je inmiddels goed weet wanneer je ei dan komt ja. Ja ben benieuwd of de tempstijging komt door mn ei of dat ik nu zo vroeg heb getempt. Fijn dat je ongi meevalt dit keer, zodat je gauw weer verder kan. @Noorus, ren ze! En knuffel ze....