Gefeliciteerd Trotter, bijzonder! Snap de shock! Ben ook wel benieuwd of in familie zit, hier namelijk erg grote kans...
Ja Erika? Hoezo maken jullie grote kans? Mijn moeder is van een twee-eiige tweeling, ze zeggen dat t een generatie overslaat, dus miss maken wij ook kans..
Wow Trotter, da's ff wennen denk ik! Ik ben zelf van een 2 eiige tweeling en in mijn familie lijkt het ook elke keer een generatie over te slaan. Maar wie weet.. Mijn schoonzusje is 2,5 jaar geleden bevallen van een tweeling terwijl het daar in geen van beide families voorkwam. E, ik weet niet of ik al wist dat je zwanger bent. Nog gefeliciteerd! Hopelijk volgen we je snel
@Trotter; wauw! Dat zal inderdaad een schok zijn geweest. Maar wel een hele fijne! Gefeliciteerd..! Slaap lekker, meiden.. Tot morgen..! Lfs, S.
hey meiden, ik heb zin in morgen heb dan 6 dagen vrij heb dan ook 6 nachten erop zitten... enne Trotter WAUWWWWW lijkt me wel heel gaaf hoor een 2-ling
Wooooooohhhh Trotter! Misschien dat je daarom zo misselijk bent... Gefeliciteerd me je goede echo! Maar wel wennen denk ik, 2 beebjes! Balen voor de ongi dames! Succes in komende ronde! Qua nod lijst, mag ik op ronde 4, maar geen idee wanneer m'n nod is... Vlgs mij mag ik zeggen dat m'n cyclus van slag is... Zwanger worden op lager pitje gezet. Jullie weten van 'onze problemen' toch? Nou, 't lukt gewoon echt niet om dat degene te doen waar je toch echt zwanger door word... Komt door medicatie van m'n man. Hij heeft gister een MRI gehad van z'n nierarteriën en als dit allemaal oké is gaan ze misschien een behandeling starten om z'n zenuw naar die nierarteriën dicht te branden waardoor het seintje niet naar de hersenen gaat en hopelijk hij af kan van de medicatie en hierdoor de impotentie klachten gaan afnemen. Bij hem komt de hypertensie (maligne) vnl vanaf z'n nieren namelijk. Of de behandeling gaat werken is vooraf niet duidelijk, dus 50% kans. Dus dat is beknopt het verhaal... Succes allemaal meiden!
@Veerle; oh shit zeg...balen dat t niet wil lukken..hoop echt voor jullie dat de behandeling gaat werken!! *knuf* @xylina: geniet van je vrije dagen! @carmen: tja misschien maak je ook wel kans op tweeling..! Het is in ieder geval een bijzonder fenomeen... Verder baal ik hier...temp is dalende...dus zal 'm niet worden deze ronde waarschijnlijk.
Goedemorgen Ladies, @Veerle, wat naar allemaal zo, bah! Hoop dat t snel goed komt!! Xylina, geniet van je vrije dagen, heerlijk . Hoop op een beetje mooi weer voor je. het voorjaar mag zo langzamerhand zich wel melden. Nayr, jammer van je temp. dip., balen!! @ Tweelingen, wij kennen beiden helemaal NIEMAND in onze families die voortkomt uit een tweeling. Het is dus echt een toevalligheid/spel van de natuurlijk dat het een tweeling is. Heb ondanks de vermoeidheid vannacht nauwelijks geslapen en heb ongeveer elk scenario ("hoe doe je dat in hemelsnaam met 2 kids????") afgewerkt. Het zal wel mijn manier van ermee omgaan zijn... Maar super moe dus. Ik moet dus nog ff wennen aan het idee,..... pfff. Rare is dat je met 10 weken nog steeds nauwelijks iets ziet en ik alleen maar 2 kg ben afgevallen. Ben benieuwd wat er nog gaat komen. Vanmorgen al van alles geregeld, kraamzorg aanvragen, extra medicijnen besteld voor misselijkheid, gyn geprobeerd te hebben (tevergeefs). Straks me nog aanmelden bij een huisarts hier in de buurt en nogmaals het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Vanmiddag ga ik samen met mijn moeder mijn oma van 93 vertellen dat ze, als ze t nog ff volhoudt, overgrootoma wordt. Wel spannend, want het gaat niet erg goed met haar. Ben benieuwd hoe ze reageert. Ze had toevallig vorige week tegen mn moeder gezegd dat ze toch dacht dat ze daar niet meer op hoefde te rekenen . Als iemand me uit kan leggen hoe ik dat moet doen kan ik wel proberen een foto van de 2 pinda;s hier te posten . Fijne dag!
Wauw Trotter...ik kan me voorstellen wat er allemaal door je hoofd gaat..! En een boel te regelen! Maar geniet ook echt!! Je hoeft je in ieder geval niet zorgen te maken dat je maar 1 kind kan krijgen, je krijgt er meteen 2! En zou inderdaad geweldig zijn als je oma het ook nog kan meemaken.. Als je een reactie plaatst staat onderin ook ergens dat je een bijlage/afbeelding kan toevoegen. Moet je niet op "snel reageren" klikken maar op "plaats reactie". Succes, ben benieuwd naar je 'pinda's'! Ja ik baal erg echt van merk ik.. Maar stiekem hoop ik nog wel dat mijn ongi uitblijft natuurlijk..maargoed ik ga er niet al teveel vanuit.
Eens kijken of het lukt, anders zou die in elk geval ergens in mijn profiel moeten staan, want t uploaden is gelukt; "pinda"1 ligt onderaan op de echo, "Pinda" 2 kijkt vanaf de zijkant neer op broer of zus. (Whoeh! t lukt.... dit zit dus in mn buik.... scherper krijg ik de foto niet.)
@Veerle, dikke knuffel voor jou, ik hoop dat jullie snel in medisch rustiger water zitten en dat het dan in één keer raak is! @Nayr, je temp kan nog stijgen, je hebt nog een paar dagen! Of, zoals ze het hier zo vaak zeggen: geen bloed geeft moed @Trotter, haha, het zijn ook echt pinda's ja! Maar het is wel heel echt zo he? Spannend hoor
Hoe gaat het met je temperatuur? Is die nog hoog? En ik vergeet het bijna: Laura, mocht je dit nog lezen, veel plezier op Curacao!! @Noorus, was even benieuwd of jij je ei nu eindelijk had gevonden, maar aan je temp.kaartje te zien wel he?
@carmen: nouja hoog, ik denk t niet... 36,4. Dus das niet bepaald hoog, maar weet ook nog niet goed wat mijn gemiddelde is. Ja idd @Laura: geniet van je vakantie!!
Heej meiden! Retelange dag hier, dus even korte reactie... @ Trotter, waaauuww! En wat een toeval! @ Nayr, balen van je temp, maar geen bloed geeft moed! @ Veerle, hoop zo dat de behandeling aanslaat meis! *knuf* @ Carmen, ja ei is denk ik geweest ja Hoop dat ie morgen nog hoger is en dan hop een kruis erbij
Trotter mooie echo-foto! Succes met regelen van alles! Nayr balen van je temp:x Laura veel plezier op Curaçao!!! Rest: zwaai! Bedankt voor jullie lieve reacties! Komt allemaal goed! Fijne avond!
Goede avond Heb een tijdje niet gereageerd, wel meegelezen. Ben gisteren ong geworden, kort cyclus. Ga maar weer een temperaturen deze ronde, weet niet meer goed wanneer mijn ei is. Vind het wel lastiger worden na mate de rondens oplopen. Deze ronde was er weinig kan op bevruchting maar had ik veel hoop,, ga maar eens weer een baaldag houden helpt mij altijd goed. 4 april nieuwe nod op na ronde 9 kim
Balen Kim Kan me voorstellen dat het moeilijker wordt naar mate de maanden verstrijken... Mag ik vragen waarom je goede hoop had deze ronde?!! Merkte je iets anders dan anders!?