@wannabemam: balen meis... lijkt me ook steeds moeilijker zodra de rondes verstrijken.. Een baaldag kan goed doen. Hou vol meis, we slaan ons er samen doorheen! *digi-knuf*! ppff ik ben ook stom bezig...zit ik hier het topic 'eerste symptomen' te lezen...heel herkenbaar, maar zo bang dat mn lichaam me voor de gek houdt.. ppff...
@trotter, misschien zit ik niet goed te kijken hoor maar ik vind het net lijken of beeb 1 al een neusje heeft........... lijkt zn zij aanzicht (snap je wat ik bedoel?) wel gaaf zeg 2 beebjes. misschien leuk om voor je oma 2 rompertjes te kopen en op de 1 met stift beeb1 zetten en op de andere beeb2? of 2 speentjes? of 2 rompertjes met de echofoto? in ieder geval wil ik je veel vertel plezier wensen, en denk dat oma er wellicht van opknapt..
Goedemorgen meiden! @Veerle, wannabemam, nayr; digitale knuffel voor jullie. Alles is al gezegd, wat ik ook graag wil zeggen.. @Trotter; wauw. Wat een mooie echo. Wat je zegt; twee pindatjes. Er zal nu veel door je hoofd gaan qua oplossingen, maar probeer ook te genieten. Zou ontzettend mooi zijn als je oma dat nog kan meemaken. @Laura; als je het nog leest. Fijne vakantie!! Gisteravond te horen gekregen dat de oma van vriendlief poliepen in haar blaas heeft en die wordt daar eind deze maand aan geopereerd. Gisteravond even langs geweest. Verder verwacht ik een springend eitje dit weekend. Dus maar even extra lief zijn voor elkaar.. Verder geen spannende dingen, behalve werken.. Nog twee daagjes en dan is het weekend! Fijne dag allemaal..! Lfs, S.
Balen Kim , een dikke knuffel, hopelijk is de volgende ronde dan een keer raak! En een keer temperaturen kan heel zinnig zijn, zodat je zeker weet of jullie het knuffelen een beetje goed timen. Ik temp nog één ronde en als het weer ongeveer hetzelfde is, dan hou ik er daarna weer mee op. Alles gaat vervelen als je inmiddels al een tijdje bezig bent he.. Met die ovulatietesten heb ik het ook al wel weer gehad. Tijd voor roze zeg ik! En een dikke knuffel voor jou Nayr, die laatste week is het ergste he, als je van alles denkt te voelen. Sterkte! @Enibas, sterkte met lief doen @Noorus, eh, je temp is weer gezakt.. Doe eens stijgen?! Fijne dag meiden, hier schijnt in ieder geval de zon
Allemaal bedankt voor de steun Het gekke is dat ik 1 dag maar een beetje ong ben geweest, heel rood bloed zonder stolsels, geen kramp geen humeur.. Raar! noorus, mijn hoop tja bestond vooruit een aantal symptomen die ik hardnekkig heb ontkent en omdat we toch 2x in vruchtbare tijd hebben lief gehad. Vruchtbare onder ons veel plezier! Wachtende sterkte! trotter gave foto, 2 jey! kim
Hey meiden, ff een vraagje, hebben jullie tijdens het ontpillen ook een regelmatige cyclus gehad? Of de eerste paar x optijd en daarna ongeregeld?? Vroeg het me af, ben sinds dec gestopt en kan er nu de klok op gelijk zetten waarneer ik ong wordt... Wel lekker voor als ik straks groen licht krijg hihihi. Iedereen op het wachtbankje suc6 andere have Fun
Balen wannebe! Houd maar een baaldag hoor! Knuffel! @ontpillen: ik heb altijd zonder anticonceptie een mega onregelmatige maar vooral lange cyclus... Nu weer het idee dat ik komende dagen ongi word, maar dat maakt me niet uit aangezien ik geen hoop heb deze ronde. Ben vandaag bij de huisarts geweest omdat ik me de laatste 1,5 maand tijdens/na het sporten niet lekker voel en me moe voel. Bloedbeeld wordt gecheckt, maar ga dr vanuit dat alles oké is. We hebben ons zwanger worden probleem ook besproken en ze heeft nog wat uitleg gegeven over ZI, en hoe vaak we dit het beste kunnen doen tijdens m'n onregelmatige cyclus (2x per week is goed) en we gaan 3 rondes zo doen (zonder tempen en ovutesten) en als ik dan nog niet zwanger ben ga we naar de gynaecoloog toe. Heb tegen de huisarts gezegd dat we het liever 'zelf' doen dan de plastische MMM. Maar goed, moeten ook reëel blijven en een baby wil vooral ik steeds meer! Lijkt wel hor langer je bezig bent en als er dan ook nog issue's zijn, het verlangen steeds groter wordt.... M'n man wilde altijd al... Maar ben niet down hoor! Gewoon reëel en nuchter Vanochtend bij een vriendin geweest die 2 april is uitgerekend. Zo leuk om te zien, geen jaloezie gelukkig, alleen maar heel blij voor ze! Ze zag er zo goed uit, echt een stoere bijna mama! Fijne dag meiden en succes met alles!
@xylina; Qua ontpillen heb ik, naar mijn idee, weinig problemen. In november heb ik mijn laatste strip afgemaakt en sindsdien was mijn cyclus 31-31-34 dagen (zie handtekening). Dus ik ga er van uit dat deze regelmaat zo blijft. Maar je weet maar nooit.. @Veerle; Sorry, je noemde ZI. Wat voor afkorting is dat? Hopelijk is je bloedbeeld inderdaad goed. Ik duim voor je dat je aankomende maanden een positieve test in je handen hebt en je (jullie) het 'zelf' hebt gedaan. En dan is hopelijk de medische molen niet nodig. Wat je zegt; Vrienden van ons zijn 1 april uitgerekend. En door dat we het zo van dichtbij meemaken wordt het verlangen alleen maar groter. Kan me voorstellen dat door hobbels in de weg het verlangen alleen nog maar extra groter wordt. *Knuf* voor jou.. Lfs, S.
@Carmen; thnx voor je digi-knuf! Snap zeker dat je op een gegeven moment geen temperatuur en ovu-test meer kan zien...! En jaaa het wordt zeker tijd voor roze ...! @ontpillen: tsja, heb in december laatste strip afgemaakt, mijn cyclus is kort, maar nog wel regelmatig, alleen maar 1 dag ongesteld ongeveer. Dat zal wel een beetje aan t ontpillen liggen.. @veerle:hopelijk wordt t ook snel roze voor jou meid! Hier rustig aan...vandaag weer minder symptomen gevoeld, zal ook echt tussen de oren zitten.. Temp wel weer ietsje (een-tiende) omhoog.. 36,5. Afwachten geblazen...
Heej meiden! Even snel want kneiterdrukke dag op werk... @ Nayr, hier ook gelijk een redelijk regelmatige cyclus na het stoppen met nuvaring. @ Enibas, sterkte met oma! @ Veerle, goed dat je zo reeel bent. Ga hier ook duimen dat MMM niet nodig zal zijn! Hier dus lage temp vanmorgen (waarom?!!) had gewoon gehoopt een stijgende lijn te zien. Misschien cyclus toch nog van slag ivm MK?! Snap alleen niet zo goed dat er dan vorige week dinsdag al eitjes te zien waren a 1 cm...
Hoi meiden, Even een snelle post vanuit Curaçao! @trotter: wow, een tweeling. Dat lijkte wel even schrikken maar ook ontzettend bijzonder. @nayr: vervelend hè? Die laatste dagen. Maar wel spannend! @xylina: geniet van je vrije dagen! Mijn temperatuurkaartje zal nogal vaag worden deze maand. Gisteren (woensdag) veel te vroeg moeten meten (5 uur op) en vanochtend niet gemeten. Door de jetlag waren we 5 uur lokale tijd wakker. Probeerde daarna nog verder te slapen maar lukte niet echt. Maar goed, gewoon veel knuffelen hier en hopelijk mis ik m'n ei dan niet Verder zijn we lekker aan het genieten! Vandaag hebben we Willemstad verkend. Morgen gaan we hopelijk naar het strand. Het is lekker weer: zo'n 29 graden, lichtbewolkt en een constant windje. Heel soms ook wel eens een regenwolkje, maar die vliegen snel weer voorbij.
@Noorus: vreemd van je temp.. misschien is je temperatuur inderdaad wat in de war, na de vmk, en is het dus ook iets minder betrouwbaar...? @xylina: geniet van je vrij dagen, heerlijk! @Laura: wat leuk zo'n berichtje uit curacao! Fijn dat jullie zo lekker aan het genieten zijn. Ja tempen zal wel lastig zijn met jetlag...! Maar het knuffel-gehalte op vakanties is toch altijd hoger, of niet? bij ons is het op vakantie altijd leuk hihi.. Veel plezier! Vanochtend getemp, weer een-tiende gestegen... willen jullie even meekijken? Ook steekjes in onderbuik/liezen..
@noorus, wat verwarrend zeg, dat jouw temp niet doet wat je verwacht. Kan best zijn dat je lichaam nog wat van slag is, of dat je eisprong om andere redenen nog even het springen uitstelt. @nayr, een spannend temp. lijstje zeg! Een temp. dip op dag zes na je ovulatie geeft ook moed (mogelijke innesteling?). Ben benieuwd hoe jouw lijstje er na het weekend uitziet @laura, 29 graden, wat vervelend Geniet van je vakantie en van elkaar en laat desnoods het temperaturen maar even voor wat het is. Gewoon genieten! @xylina, zes dagen vrij, lijkt me heeeeerlijk. Enjoy @jootje, succes met wachten meis. @Veerle, fijn dat je nuttige tips van de huisarts hebt gekregen. Hopelijk gaat het op deze manier gewoon lukken! @wannabemam, als je twijfelt of je wel echt ongi bent geweest kun je altijd een testje doen he? En anders gewoon blij zijn dat je weinig last van je ongi hebt gehad. Had ik deze ronde ook. Vraagje, voor de dames die ook wel eens hun eisprong voelen: ik heb sinds het begin van deze cyclus al een paar keer links mijn eileider (of wat zit daar ) gevoeld. Erg vroeg, aangezien mijn eisprong eind volgende week op zijn vroegst pas is. Hebben anderen dit wel eens gehad?
Goeiemorgen meiden! Ik werd al vroeg wakker gebeld, client op m'n werk is overleden... Daarna nog even verder gaan slapen, dus nu laat wakker... @ Laura, geniet lekker van je tijd op curacao! @ Nayr, ja ik vind het lastig te zeggen... Eisprong is denk ik wel geweest, maar ik vind je temp nog zo laag (in vegelijking met voor je eisprong). Ben benieuwd wat FF zou zeggen als je hem op i-net invult je lijst... @ Carmen, ik voel ook veel steekjes de laatste tijd, maar er komt dus niks. Zo vroeg voor de eisprong heb ik dat ook al wel hoor... Nou hier dus nog steeds lage temp. Zal mijn ei uberhaupt nog wel springen?! Denk zelf dat deze maand gewoon voorbij gaat zonder ei...
@Noorus: ja klopt, ik vond m ook laag, maar ik weet niet wat mijn gemiddelde temp is, ben nog niet zo lang bezig met tempen. Ik wilde me bij FF aanmelden, maar dat kon niet. Ik kan alleen via een 'friend' me aanmelden. Iemand moet me dan uitnodigen ofzo..? Vreemd die lage temp bij jou.. ik zou evengoed wel knuffelen toch? @Carmen: ja ik vind het ook wel spannend! Ik voel mijn ei niet, dus kan je daarbij niet helpen..
@ Nayr, nee je kan jezelf gewoon aanmelden daar hoor. Ga naar Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting en dan staat er 'start charting now'. Daar kan je gewoon je account aanmaken. FF is echt heel handig
Nadat ik gebruikersnaam+wachtwoord heb opgegeven krijg ik dit: Unfortunately your request for membership could not be processed favorably at this time. If you have a friend who is already a member you may want to ask her to invite you using the FertilityFriend.com's referral program.
Raar.... wat is je emailadres?! (Mag je PBen) dan invite ik je... (moet alleen nu wel naar werk, dus mss is carmen sneller?!)