Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Hey ladies,
    Heb spierpijn in mn boven benen:-/
    Ohja en mn 6 dagen vrij komt omdat ik 6 nachten heb gedraaid hihi..
    Verder alles ok hier, ohjah ik mag gratis de nescafe dolche gusto gaan testen:-D

2. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

@nayr, wat raar, ik heb me gewoon aangemeld zonder dat het via iemand anders hoefde... Maar pb me anders als Noorus je nog niet heeft kunnen helpen, dan zorg ik dat je een invite krijgt!

3. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Hee meiden!

Alles goed? Iedereen al lekker weekend? (behalve xylina, die heeft gewoon een weekend van een week... ;))

Hier wel lekker weekend. Maar al wel volgepland. Vanavond verjaardag van me moeder (die was van de week jarig). Morgen boodschappen doen, huishouden theedate met vriendin en s'avonds weer een verjaardag van een vriendin. Zondag sporten en s'avonds lekker uit eten met z'n twee-en, want aanstaande dinsdag zijn we vier jaar bij elkaar.. :D

@Noorus; raar van je temp. Wat anderen zeggen; misschien heeft het te maken met je vmk.

@Laura; Leuk je berichtje vanaf Curacao. Zelfs op je vakantie denk je aan ons.. ;)

@Xylina; is je spierpijn al minder? Waarvan heb je spierpijn?

Oh, nog een (smerig) vraagje. Normaal gesproken heb ik niet veel last van afscheiding, maar vandaag dus wel.. Ik had ineens dikkere, witte afscheiding (sorry, klinkt smerig). Maar ik 'voelde' het vandaag 'glijden', zeg maar (om het nog smeriger te maken.. ;)) Volgens mijn banner heb ik over twee dagen mijn eisprong. Zou het daarmee te maken hebben? Kan me niet herinnereren dat het vorige maanden ook zo was.

Gisteravond en zojuist geknuffeld.. Wat denken jullie? Morgen- of zondagavond weer?

Fijne avond, meiden..!

Tot later!

Lfs,
    S.

4. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    @ enibas,
    Heerlijk he zn lang weekend:-D
    En dat spierpijn is van een knekt spel op de xbox:-S haha niks gewend lol
    Enne dat "glijden" heb ik elke maand als ik vruchtbaar ben/wordt...... Heb dan ook meestal meer zin in sex :)
    Ik zou het lekker zondag en dinsdag nog een x doen;) have fun.......

5. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Enibas; ik denk inderdaad dat het met je ei te maken heeft! Dus zou nog even doorknuffelen :)

@Carmen en Noorus: ik zal carmen even pb-en aangezien noorus wellicht nog aan het werk is. Tnnx in ieder geval!!

OOhh vind het ZO spannend..!! Mijn onderbuikpijn is nauwelijks te negeren...heb ik normaal ook nie. Wel pijn in onderrug (als ongi eraankomt), ook dat heb ik af en toe. Dus ik probeer mezelf maar aan te praten dat mijn ongi eraan komt...

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hoi!

Gister ongi geworden, maar had ik wel verwacht (en maakt me niets uit, geen telleurstelling voor het eerst:)), aangezien op vakantie mn ei er was (denk ik) en ik daar niet aan de gang wilde met die ZI, Enibas dit is afkorting voor Zelf Inseminatie, dit doen we met een spuitje, snap je? In bakje datgene van man opvangen, in spuitje opzuigen en dan bij mij. Is helaas even niet anders, maar we hebben het nu 1x gedaan en het is eigenlijk heel relaxed (als je het vergelijkt hoe het eerst ging bij ons...). Maar op vakantie had ik er geen zin in met een ander stel een muur naast je...
    Dus deze cyclus vaker aan de slag en heb nu een veel korte cyclus!

Spannend Nayr! Ga voor je duimen!
    Rest: iedereen een fijn weekend! Liefs!

7. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Veerle: meid wat fijn dat je geen teleurstelling ervaart en dat ZI ook heel relaxend kan zijn..! Deze ronde vol goed moed en positiviteit er tegenaan! :)
    Fijn dat je voor me duimt... maar vrees toch het ergte. Temp vanochtend 2-tiende gezakt, 36,4. Dus ga me echt instellen op ongi, dat bespaart me ook de teleurstelling, ondanks dat ik dezelfde pijntjes heb (en veel afscheiding?!)..

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Blllleeee Nayr! Baal!

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah bah, balen Nayr, maar het kan nog hoor! :)

@ Enibas, aan de klus hoor! :) Afscheiding is voorteken van je eisprong!

Hier denk ik geen eisprong meer te krijgen. Had gister ongikrampen, dus denk nu laat dat dan ook maar komen, dan kunnen we de ronde na MK echt starten (want denk dat dit nog naweeën zijn ofzo)...

10. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Noorus: mm balen dat je geen eisprong denkt te hebben gehad... hopelijk gaat het de volgende ronde weer als normaal!

11. Kaaatje

Kaaatje Lid

8 mrt 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ook wij besloten in december voor ons eerste kindje te gaan. Was meteen raak en nu al 7 weken een klein wondertje in mijn buik..!
    Vind t allemaal erg spannend..

Xx

12. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Kaatje; wat fijn voor jullie dat het meteen raak was! Geniet ervan!

13. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Hey meiden.

Natuurlijk denk ik aan jullie! Zelf al ben ik op vakantie!

@noorus: ik word ook niet echt veel wijzer van je tempkaartje. Zou wel vervelend zijn als je deze ronde geen ei hebt.

Mijn temp was de afgelopen 2 dagen vrij hoog. Maar zou dat komen door de hogere temperatuur hier of heb ik een vroeg ei gehad? Vaag hoor. Maar we klussen lekker door ;)

14. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Laura: wat lief dat je aan ons denkt! Wij ook aan jou! Geen idee of buitentemperatuur invloed heeft op je eigen temp. Gewoon lekker knuffelen en genieten daar ..>!

Sjeesus hier eg raar.. had vanmiddag paar druppels bloed. Dus ik dacht; jeps daar is-ie hoor.. maar heb daarna 2 lege tampons weg kunnen doen!! Ik snap er niks van..

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Laura, lief dat je aan ons denkt! Heerlijk die warme temp. daar! Genietse! Kan best zijn dat je temp hoger is door hogere buitentemp. Hoe gaat ie met de jetlag? Kan je beetje doorslapen? Gewoon lekker door plezier maken, dan mis je je ei iig niet:D
    Nayr, gek hoor, er zit niets anders op dan wachten en geduld hebben... Als je twijfel heb kan je altijd een test doen?
    Fijne zondag allemaal!!! Word een mooie dag, zonnetje schijt hier een klein beetje:)

16. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen, gister hele dag kinder ehbo en geslaagd met een 10.
    Erg lange dag maar het zit er weer op. Hier wachtende en het duurt zo lang. Nayr vreemd hoor die 2 druppels bloed. Fijne dag meiden!

17. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @veerle: ja, wel wat last gehad van de jetlag. Eerste nacht waren we al om 5 uur klaarwakker! 2e nacht normaal geslapen en 3e nacht (na eerste dagje strand) al voor 8 uur in slaap gevallen en dik het klokkie rond geslapen.
    Deze nacht niet heel lang geslapen want we zijn nu vroeg op (het is hier 10 voor 6) om op excursie te gaan naar kleun Curaçao: Een klein onbewoond eilandje bij Curaçao met mooie stranden enzo :)
    Vandaag is mijn temperatuur dus ook een stuk lager. Dat gaat een heel vreemd kaartje worden deze ronde ;)

18. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk weertje deze zondag

Vrijdag is mijn ong in alle heftigheid los gebarsten, dus opzich wel lekker dat ik nu weer duidelijkheid heb. Ben nu bezig gezonder dan gezonder te leven en proberen het te accepteren dat het bij ons niet zo snel gaat.

Nayr wat jij hebt deze ronde heb ik ook gehad, bij mij zette mijn ongi naar enkele dagen gewoon door, hopelijk bij jou niet.

laura heerlijk vakantie, toch een beetje groen :D hier.. maar gelukkig hebben wij hier ook een zonnetje..

jootje gefeliciteerd met je 10,

noorus jammer van je ei, gek je kon ze toch zien op de echo?

Ik ga lekker genieten van deze mooie dag,
    kim:)

19. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    Heerlijk rustige zondag... Uitkijkend op de lopers van de cpc!

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

@ Laura, hoe was klein curacao!? :D

@ Nayr, lukt het met FF?!

@ Kaatje, welkom!

@ Wanabemam, ja we hebben de eitjes gezien, maar blijkbaar geeft dat geen garantie dat ze ook springen (???).

Hier vandaag lekker gerend, drankje gedaan met vrienden en motorgereden. Had vanmorgen wat bruinverlies, maar lijkt nu weer weg te zijn.

Deel Deze Pagina