Ik zou trouwens in zulke kleine maatjes wat meer stretch shirtjes kopen! De (kleine) shirts van de Primark vind ik vaak vormloos en na het wassen helemaal uit model.
Mee eens. En vaak is net de maat die ik nodig heb eruit. En je moet ook niet denken: koop ik volgende week wel. Want dan ligt het er 9 vd 10 keer niet meer..
Nee daarom. Vind ik iets echt heel leuk voor de jongens dan koop ik het maar in een grotere maat die in de buurt komt (vanaf maat 98). Primark en Ikea willen het waarschijnlijk hebben van de impuls aankopen. Maar ik zet er mijn vraagtekens bij of het niet veel harder gaat met een goede bezorg service. Zeeman heeft dan wel weer een bezorg service. Maar door de kleine hoeveelheden die ze kopen is er veel te weinig online aanbod.
Hier lag er al wat wintercollectie, maar ook nog wat zomerkleding. Dus ik denk dat er nog meer binnenkomt. Ik zag wel leggings voor baby meisjes en nog wat leuke dingen. Ook voor de oudere kindjes. Voor jongens zag ik ook best veel liggen.
Dan zou ik constant dingen terug moeten sturen. Die maten daar klopt soms niks van. Had zomerspul voor dafne in maat 110, terwijl ze 1 meter is en normaal in 98/104 zit bv. En soms wel gewoon 98 of 104. Er valt geen peil op te trekken.
Ja maar als je bijv 2 maten van een product besteld. En je levert dat in in de winkel dan heb je alsnog meer kans om te slagen dan wanneer de helft ontbreekt in de winkel.
Ja Wibra! Zeker voor meisjes erg leuke setjes! Ik was er pas en vond het zo jammer dan mijn dame de minimaatjes niet meer past...!