Iedereen is ergens goed in. Ik ben wel benieuwd welk talent ( of meer) iedereen heeft. Ik kan goed luisteren En ik kan goed organiseren. Kun jij iets heel erg goed?
Wat een leuk topic! Even een positief woord over jezelf zeggen! (goed voor de ego ) Ik ben goed in ordenen en in overzicht bewaren
Men zegt dat ik goed kan tekenen en schilderen. En ze hebben me bijna zover dat ik dat toe zal geven van mezelf...of doe ik dat al door dit hier te posten?
Ik kan goed organiseren en ze zeggen dat ik heel erg creatief ben (heb ook vele hobbies gehad, handwerken, kaarten maken, video's bewerken, foto's bewerken, digitale fotoalbums maken, kleding maken, dat soort creativiteit). En ze zeggen dat ik goed kan luisteren. En ze zeggen dat ik zo'n natuurlijke moeder ben. Geen idee of het allemaal waar is (want ik zie alleen maar negatieve dingen aan mezelf), maar het is ergens wel leuk om te horen
hmmmmmmmmmmmm............ moet ik toch over denken..... Leuk de fotos inplakken, uhm goed praten.. verder weet ik even niks
ik kan goed overzicht houden en rustig blijven in stress-situaties behalve als ik zwanger ben [-( daar ben ik nu ook achter
Leuk om te lezen. Iedereen heeft wel iets waar ze goed in zijn. En wilma, goed van je dat je het nu opschrijft!
Ik ontken alles hoor! Nee echt heb n groot probleem met van mezelf zeggen dat ik iets goed kan/doe. En bedenk er net nog wel eentje door Kirby. Kan ook goed kalm blijven in stress situaties. ZELFS als er iets met mn kind is gelukkig bleek toen mn ex een auto ongeluk gehad had met allebei mn kinders in de auto en me opbelde. Zoiets van paniekeren kan altijd nog...eerst handelen! gaat de goede kant op
ik kan goed luisteren zeggen ze altijd ben ook vaak een praatpaal en ik ben goed in tafeltennis heb landelijk gespeeld
ik kan goed luisteren, goed ordenen.. en goed voor mijn mannetje zorgen.. en goed koken o o o wat ben ik toch goed..