Lees net de krantjes... Blokker little people kerststal van 39,95 euro Naar afgeprijst 34,95 euro. Kruidvat Litlle people kerststal van 34,95 euro Naar afgeprijst 24,95 euro !!!!!!! DIT ZIJN DEZELFDE KERSTSTALLETJES!!! ZELFDE GROTE ZELFDE POPPETJES. AANTAL HEKJES ZIJN HETZELFDE.... OF TERWIJL DIKKE NAAI ZOOI IN DE PRIJS DUS !!!!! KRUIDVAT IS DUS VEEEEEEEEEEEEL GOEDKOPER NIET 1-2 EURO NEEE 10 DIKKE EURO'S !!! MAG DIT WEL???
owh ja wist ik niet dat het vorig jaar ook zo was... want blokker heeft hem nu de tweede keer in het krantje staan... 3 weken geleden hadden ze hem in reclamevan 34,95 euro naar 24,95 toen heb ik hem gehaald daar. en nu dan staat hij weer bij blokker in het krantje van 39,95 naar 34,95 beetje raar vind jeniet?
ooit wel eens gezien dat bij aanbiedingen online opeens de prijs hoger gezet wordt? Tja....altijd goed blijven zoeken en kijken dus.
En nu heeft kruidvat bij elke 20 euro aan speelgoed 5 euro korting. Zoiets las ik in de folder net.dus zal die dan wel op 20 euro uitkomen ipv van 24.95
is wel raar dat winkels dat doen eigenlijk... goed natuurlijk voor kruidvat en trekpleister die tenminste ECHTE aanbiedingen hebben met dat kerststalletje natuurlijk. maar stom van blokker dat hun de prijs dan 10 euro duurder gaan maken dan 3 weken geleden...
Lijkt mij ook leuk zo'n kerststalletje! Ga denk ik bij Kruidvat halen, zag gisteren oon staan vanaf 20 euro aan speelgoed, 5 euro korting! Vanaf welke leeftijd kunnen ze er eigenlijk mee spelen?
Heel iets anders, maar bij een meubel winkel hebben wij 2 stoelen van 199 per stuk gekocht.. Laatst stond er nog eentje in de uitverkoop, normaal 299 en nu 125! Ik dacht bijmezelf ook nog 100 euro er bij opgooien, vind het echt niet kunnen.. Maar goed, dat is de concurentie tussen de blokker en een andere winkel. T is gewoon niet eerlijk, je moet gewoon goed opletten waar je wat koopt! Dora en boots voor in bad, overal 20 of 17 euro bij kruidvat gekocht voor 10 euro!
Vrijwel elke week zie ik in foldertjes (voornamelijk drogisterijen) aanbiedingen staan waarbij de aanbiedingsprijs de originele prijs is. En er ineens 2 of 3 euro bij op gedaan wordt, wat de originele prijs zou zijn. En ik verbaas me er vaak over dat dat inderdaad is toegestaan. Vaak ook met eenmalige dingen bij kruidvat/trekpleister, bv. een reeks kantoorspullen met notitieboekjes, perforator, nietmachine. Van 6 voor 3 euro. Terwijl het nooit voor 6 euro in de winkel ligt, het wordt maar een paar keer per jaar verkocht. Inderdaad, goed blijven opletten dus
Ik heb de Kerststal bij de Kruidvat gekocht en inderdaad met 5 euro korting dus voor 20 euro. Ben helemaal blij ermee.
ja hij is echt super leuk he !! mijn vriend heeft een kerststal van zijn moeder geerft. zo hele oude 30 jaar oud zeker. en nu zijn die poppetje dus van steen. en die wilde hij neer zetten. ik zeg vind je dat wel slim? met 2 kinders hier. ene die in loopstoel alles overal af plukt en op de grond smijt en andere van 2,5 jaar die alles leuk vind en meteen wil spelen ermee. dus beste oplossing is gewoon zo kerststal halen. en lekker hun gang laten gaan met de poppetjes!
Moet je een bon hebben dan van de kruidvat ofzo voor die 5 euro korting? ik wil hem ook hebben namelijk
Nee hoor. Aan de kassa verrekenen ze het gewoon. Ik heb er ook een gehaald. 20 euro betaald.. Hij ziet er echt super uit.
was bang dat ik net als vorig jaar te laat zou zijn, maar heb er ook een en was niet eens te laatste ze hadden er nog 7 staan!!!! Ik wel helemaal blij!! online waren ze nl niet meer te bestellen!!