Hoi meiden, Ik heb even wat ideetjes nodig. Kerstavond komen vrienden van ons gezellig eten. We doen verder niet aan kado's onder de kerstboom, maar willen wel iets leuks doen als de kids op bed liggen. Dus besloten om een dobbelspel te doen en per persoon 2 kadootjes t.w.v. 10,- (totaal) te kopen. Hoeft niet persé 2x 5,- te zijn, mag ook 1 van 3,- en 1 van 7,-. Wie heeft leuke kadoideetjes onder de 10,- die voor zowel een man als voor een vrouw kunnen?? Alvast bedankt en fijne feestdagen!
Ik lees mee, wij gaan iets soortgelijks doen. Vorig jaar roulette met cadeautjes gedaan, en ook voor 10,- p.p. Gewoon allemaal neutrale cadeautjes zeg maar. Ik had een "culinair/italiaans" pakketje samengesteld met pasta, dressing, dipjes, dat soort dingetjes. Maar ga ik nu dus niet weer doen, beetje afgezaagd
Vogelvoer Mix om muffins mee te maken Wensballon (action) Puzzelboekje Legpuzzel (bijvoorbeel van Heesteren of Wasgij) Handschoenen geschikt voor smartphone Chocola Theeglas met theesmaakjes en koekjes Dvd van Buurman en Buurman Wij hebben dit met sint gedaan en ik ben naar de Action geweest. Erg leuke kadoos voor weinig. Succes
Poeh.... lastig voor mannen en voor vrouwen! Wordt er aan het einde niet aan ruil gedaan als het kadootje echt niet past? Ik dacht aan de kleine baddingen bij de Lush (ballen of iets dergelijks), er zijn ook neutralere geurtjes die ook voor een man zouden kunnen. Je hebt bij keukenwinkels wel leuke gadgets voor kleine prijsjes (een goede schiller, bijv. of een knoflookrasp). Hoe meer het een gadget is, hoe meer de mannelijke helft het ws ook apprecieert. Mini-flesjes met een lekker likeurtje, oid. een bon van de postcodeloterij een lekkere thee of koffie hebben zij ook kinderen? Dan misschien een mooi voorleesboek van de Slegte Lastig hoor, kan me voorstellen dat je er even over na moet denken. Ik vind het sowieso moeilijker om voor een man te kopen!
Hahaha, herkenbaar! Ik bedenk me gewoon dingen die ik zelf ook leuk zou vinden; een lekkere douchegel, een fijn paar sokken, een boek, zeepjes, lekkere dingetjes voor in de keuken, snoepjes, kaarsjes.... Ik vind het voor mannen zo lastig. Mijn vriend heeft net zijn lijstje voor de Kerst klaar en dan denk ik echt "wat is daar nou leuk aan??". Een soort pen voor zijn ipad... of iets technisch voor zijn telefoon... ik snap het niet
Ik heb uiteindelijk gekocht: December kraslot & 2 bekers van Jip & Janneke Smartphone handschoenen & 2 tijdschriften (Kek mama & VI international)