Winter ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Ummi92, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Pff die auto verhalen!! Ik heb voor het eerst een auto in de winter en ben nu al bang voor de sneeuwwwwwwwwww:(:(
    HAd het er toevallig pas over met mn man en die zei toen dat ik maar beter met het ov moest gaan reizen dan. En toen bed8 ie zich dat ik dan ook kon uitglijden:D

2. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    In Canada was het ook leuk :D Stap je uit je huisje, *plof* languit in de sneeuw. Het had zo hard gesneeuwd dat het boven mijn knieƫn kwam. En koud, dan valt de afgelopen jaren hier in nederland mee :D

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Haha soort gelijk verhaal heb ik met mist gehad.

zag geen hand voor ogen, maar had gezien toen ik nog wel wat zicht had dat er een vrachtwagen voor me zat bij ons uit het dorp.
    Ik dus op de lampjes rijden...........en toen stonden we samen op de parkeerplaats naast de snelweg :) We waren dus nog niet bij de afslag.

4. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hahahaha, ik zou dan ook zeker moeten lachen haha

5. emje

emje Niet meer actief

het enige waar ik tegenop zie is dat we waarschijnlijk eind november verhuizen. hopelijk ligt er dan nog geen sneeuw. een paar jaar geleden zijn we ook al met sneeuw verhuisd

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Aantal jaren geleden eens met de snorfiets onderuit gegaan, dat ging hard en deed pijn :( niemand die me even overeind hielp hoor, had flinke blauwe plekken en mn kleding was gescheurd en ben zo maar gewoon naar school gegaan :)

Vorig jaar ben ik op mn werk met de auto in de sneeuw wat al ijzig was blijven steken, ik kwam er niet uit. Verschillende mensen kwamen toen wel helpen en hebben achter het stuur gezeten, maar hij kwam niet vooruit door het ijs. Uiteindelijk na bijna een uur mn man gebeld en mn superman kreeg hem er vrijwel meteen uit hihi.

Vind sneeuw enzo wel mooi en leuk, maar ben een bangepoeperd als ik naar mn werk moet :p

Deel Deze Pagina