eerst een week flinke vorst en dan een dik pak sneeuw dat lijkt me wel wat alleen die drap die je daarna altijd hebt bah..
Normaal wacht ik altijd met smart tot koning winter in ons landje binnen komt, maar nu heb ik er niet zo veel zin meer in. Ja, de winter is net pas begonnen maar toch, vind het nu wel erg laat om 'diep' de winter in te gaan zeg maar. Ik hou wel erg van schaatsen op natuurijs, dus dat zou ik wel leuk vinden! Sneeuw hoeft voor mij nu niet zo. Al heeft het wel altijd iets gezelligs (als je binnen zit tenminste)
ff wachten nog....mijn dochter moet/mag dinsdag afrijden voor haar autorijbewijs (gaat bij sneeuw niet door)
Zoals het er nu uit ziet wel ja. Even afwachten hoe lang het duurt, of dat sneeuwen valt ook nog te bezien. Maar ik hoop het wel! Ik wil schaatsen, kinderen willen schaatsen, sneeuwballen gooien en een sneeuwpop bouwen. Die vragen vanaf november wanneer het nu eindelijk gaat sneeuwen.
Ik hoop het! Of overslaan en door naar de lente, of echt even goed winterweer. Maar het miezerweer van nu vind ik helemaal niks! Lekker sleeën met de kleine, leuk!
Lijkt me heerlijk, alleen jammer dat de krokussen die nu al opkomen $) er dan ws weer mee ophouden.......
Normaal vind ik sneeuw en echt winter heeeeeeeeerlijk, maar nu met de laatste loodjes en een ziekenhuisrit van een uur mag het nog wel even een maandje wachten of gewoon helemaal niet komen
Sneeuw hoeft voor mij echt niet, koud mag het best worden. Is mijn man ook weer blij als hij kan schaatsen op zijn nieuwe schaatsen
Jaaa, lekker winter! Met de kleine op de slee een lekkere wandeling maken of een sneeuwpop bouwen. Ijs hoeft niet, mag toch niet schaatsen met mijn dikke pens Als alles rond begin maart maar weg is, dan moet ik werpen ***hoezo egoïstisch***
Haha het is mij gelukt vorig jaar..ben zelfs bevallen op de dag die qua sneeuwval 1 van de heftigste was vorig jaar en de hele kraamweek sneeuw