Blegh... ik ben allang weer begonnen met uitkijken naar de zomer... ik haaaat sneeuw! en kou...en statisch haar... en kou... en sneeuw... en kou.... Maarja dochter vind het leuk... mja zou ik ook vinden als ik met mn billen op een slee zat haha
Weet niet hoe het weer momenteel bij jullie is, maar zoals het hier tekeer gaat, daar wordt ik nou niet goed van. Wat een wind en regen en dan woon ik niet eens aan de kust...Hoe heerlijk zou het zijn; vriezen, kou en overdag een heerlijk (vries)zonnetje...
Ahhh.... Zit hier lekker op vakantie 30 graden in het zonnetje, zondag weer terug thuis... Brrrr... Krijg het nu al koud! Maar m'n meisje is al helemaal enthousiast om te spelen in de sneeuw!
Ja hoor van mij mag de winter komen, lekker vriezen en bergen sneeuw..beter dan die wind en regen bah!!
Ik wil eerlijk geen sneeuw. Het dorp ligt op zijn kop. Moet echt 300 m hoogzwanger omlopen dat 4 x per dag voor onze zioon maar ook nog 2 x met de hond. Aan de andere kant als het nu over een week of 4/5 gaat sneeuwen weet ik dat ik ga bevallen. Mijn man is morgen 35 jaar geleden geboren met -10 en flink pak sneeuw. Ik ben 28 jaar geleden geboren met een flink pak sneeuw en onze zoon 4 jaar geleden ook. Zou toch wel leuk zijn. Maar pas wel als ik moet van bevallen.