Winter in aantocht?

Discussion in 'De lounge' started by Polletjepiek, Jan 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Blegh... ik ben allang weer begonnen met uitkijken naar de zomer... ik haaaat sneeuw! en kou...en statisch haar... en kou... en sneeuw... en kou.... :D

Maarja dochter vind het leuk... mja zou ik ook vinden als ik met mn billen op een slee zat haha

2. Sifra

Sifra Niet meer actief

Weet niet hoe het weer momenteel bij jullie is, maar zoals het hier tekeer gaat, daar wordt ik nou niet goed van. Wat een wind en regen en dan woon ik niet eens aan de kust...Hoe heerlijk zou het zijn; vriezen, kou en overdag een heerlijk (vries)zonnetje...

3. Frietje

Frietje Bekend lid

Oct 30, 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Hier ook hevige wind en regen... Not like! Kom maar door met vries zonnetje ;)

4. JustNice

JustNice Bekend lid

Jul 3, 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Ahhh.... Zit hier lekker op vakantie 30 graden in het zonnetje, zondag weer terug thuis... Brrrr... Krijg het nu al koud! Maar m'n meisje is al helemaal enthousiast om te spelen in de sneeuw!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Waar is die winter nou???? :D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Blijf maar lekker weg :D

7. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk zo :) kaarsje aan maar niet vast vriezen aan je fiets :)

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ja hoor van mij mag de winter komen, lekker vriezen en bergen sneeuw..beter dan die wind en regen bah!!

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

ik wil ook winter.

10. senta

senta Niet meer actief

Ik wil eerlijk geen sneeuw. Het dorp ligt op zijn kop. Moet echt 300 m hoogzwanger omlopen dat 4 x per dag voor onze zioon maar ook nog 2 x met de hond.

Aan de andere kant als het nu over een week of 4/5 gaat sneeuwen weet ik dat ik ga bevallen. Mijn man is morgen 35 jaar geleden geboren met -10 en flink pak sneeuw. Ik ben 28 jaar geleden geboren met een flink pak sneeuw en onze zoon 4 jaar geleden ook. Zou toch wel leuk zijn. Maar pas wel als ik moet van bevallen.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Alles beter dan deze regen en waterkou, bahbahbah.

12. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Winter foetsie! :D

Share This Page