winter jassen topic

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amfy, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

In de lounge stond het ook al.

en met 38 graden buiten een zeer toepasselijk topic haha.

tis weer tijd om de winterjas voor de kids te kopen.

welke winterjas hebben jullie voor jullie kids?

ik heb voor zoon lief deze vingino jas gekocht.

Bekijk bijlage 268591

en voor dochter deze jas van Lief!

Bekijk bijlage 268592

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Heb hier al een paar maanden onderstaande winterjas in de kast hangen voor dochterlief. Is van Z8...

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

die is ook leuk zeg!

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Deze heb ik gehaald voor mn jongste:

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Voor mijn oudste ben ik aan het twijfelen, heb 3 mogelijke jassen gezien, in de prijsklasse 55, 105, 140 euro.

Oh, en dit borgvest van Z8 krijgen ze allebei nog.

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier ook de jas van z8 (zelfde als kristelstrijbos) alleen in het blauw met een roze bloem. Komt nog een wat waterafstotende jas bij, want zo'n stoffen jas vind ik niets met regen en of sneeuw dus een mooie jas voor bij droog herfst/winterweer ;)

9. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik pas een winterjas koop wanneer het koud wordt, ik zou niet weten welke maat ik moet hebben!

Jullie hebben wel heel leuke jassen uitgezocht! Vooral die van Z8, ik ben gek op Z8 :D

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  11. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hoe valt deze jas?

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik heb ook een jas van z8 gekocht voor mn dochter maar dan een korter model en glad spul ipv stof.

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Redelijk op maat (klein beetje korter en vrij lange mouwen). Ik vind het trouwens geen winterjas, maar echt een tussenjas, veel te koud voor de winter en inderdaad niet waterafstotend. Mijn oudste dochter heeft hem ook, maar dan voor het voor- en najaar. Voor de winter heeft ze een andere jas. Moet nog kijken of ze die van vorig jaar nog past, maar dat denk ik wel.

Voor de jongste wil ik een jas van Mexx en dan voor het najaar waarschijnlijk nog zo'n borgvest van Z8 (ook die langere).

14. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ok ik dacht dat de borg vesten altijd heel klein vielen en mijn dochter heeft nogal een peuterbuikje.

15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Bij een flink buikje zou ik - van het langere vest - een maatje groter nemen. :) Alleen loop je dan wel het risico dat de mouwen veel te lang zijn... De andere vestjes gingen hier tot nog toe altijd prima in de gewone maat, soms zelfs tot iets daarna. Langere vesten zijn vanaf maat 92 wel combinatiematen, scheelt ook.

16. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Amfy welke maat heb jij gekocht?

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

Voor mijn dochter denk ik he?

daar heb ik maat 80 van gekocht ze is klein maat 68 nu maar tegen de winter zit ze sowieso in maat 74 en dan met een trui eronder enzo heb ik 80 gekocht

18. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja voor je dochter :D oh dan is ze een stuk kleiner dan de mijne zie ik die zit nu in 80. Denk dat ik dan 86 moet gaan halen.

Wij gaan deze week heb nog €30,- aan tegoedbonnen van een kledingzaakje waar ze allerlei merken verkopen.
    Vorig jaar zoveel kleertjes gekregen en wilde dit uitgeven aan iets duurders en een winterja is erg duur als ik zie wat jullie hebben...
    Maar met die bonnen scheelt het weer een hoop!!

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.347
    36.205
    113
    Ik wil voor de jongste een jas kopen van The dutch design bakery, sinds in het tijdschrift kinderen, maar nog niet gevonden, volgens mij is die collectie nog niet te koop.

20. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wat kopen jullie allemaal snel ene winterjas! ik ben er nog helemaal niet zo mee bezig. Zie overigens wel onwijs leuke jassen voorbij komen zeg!!
    Ik zou niet weten welke maat mn dochter heeft aankomende winter dus zou het echt niet nu al gaan kopen.
    Als de dagen wat frisser worden laat ik haar eerst in een capuchonvestje al dan niet met bodywarmer en vaak dan pas in november ofzo komen hier de winterjassen tevoorschijn. Ga me tegen die tijd wel oriënteren. Ik verwacht dat mn zoontje deze winter voor het eerst de jas van de vorige winter past! Die was toen wat ruim en lang en hij is niet erg veel gegroeid!

Deel Deze Pagina