ik heb een jasje gevonden! blauwe ruitjes... ik ben nog alleen opzoek naar blauwe sjaaltjes, mustjses en wantjes? overal waar ik kwam hadden ze alleen rood!
Hallo, Wat veel leuke jassen zeg! Afgelopen zaterdag deze van Zara voor mijn zoontje gekocht (hij is nu bijna 9 maanden, 73 cm) heb maat 12-18 maanden gekocht. gr Rem
Nou laat ik dan ook maar een bijdrage leveren.. Heb deze gekocht bij de Hema voor het najaar.. Ben er echt superblij mee! Blijft stoer die houtjetouwtje jassen. Als het echt koud wordt heb ik overigens nog een dikke winterjas gekocht van Mexx maar hier heb ik even geen foto van.
@Druif: bij rood haar is donkerpaars heel erg mooi! Ook Aquablauw en donkergroen is prachtig. Donkergrijs is trouwens ook mooi en cremewit kan ook heel mooi zijn maar dat hangt af van de huidskleur.
Over donkerpaars twijfel ik dus: vloekt dat niet? Met donkerrood haar zoals op die foto hier vind ik het schitterend, maar mn dochter is meer rood/blond/oranje. Creme wit staat haar idd mooi. Ze heeft vrij donkere ogen, maar wel een bleke huidskleur. Donkergroen heb ik ook nooit geprobeerd, wel de moeite waard!!
Wat een gave jassen zie ik! Ik zag vandaag hele leuke bij v&d. Nu is mijn meisje bijna 3 maanden, maar ze zit nu nog in maat 50/56. Maat 56 is soms echt nog te groot, terwijl ze toch al 59cm is.... Welke maat jas raden jullie dan aan? 68? Ik heb al n jasje van prenatal, maar die is bij strenge kou niet dik genoeg. (en ik kan die snoezige spullen niet weerstaan...)
Die had mijn meisje 2 jaar terug, blijft een erg leuk setje zo!! Ik had hem in 2 maten en ik denk dat ze de grootste nu ook nog wel past. (valt groot zoals de meeste noppies jassen) @ eevie, haaai Ik ga voor een 62 voor Noa, zeker voor in het begin zal 68 hier nog te groot zijn. grote kans dat we een 62 en 68 nodig hebben.
Ik heb NET deze gekocht voor onze stoere dochter, geïnspireerd door een ander topic, waarin TS zich afvroeg hoe groot deze valt. Super in de aanbieding op de site van Z8 zelf. Nu nog op zoek naar een leuk vest voor het najaar.
Haha ik lees net terug in dit topic en zie dat deze door veel mama's is aangeschaft ... hmm ik twijfel nu wel over de maat... Ik had idd gelezen op Z8 dat deze niet ruim viel, maar het leek me veel te groot om mt 92 te bestellen. Ze is nu 80 cm. En nu ik dat fotootje zie een paar pagina's terug van een maatje 74 bij een kleintje van 66 cm. Lastig. Ik bel zo Z8 even, heb net besteld, dus is vast nog niet verstuurd.
Die had mijn dochter afgelopen winter! En denk dat ie dit jaar ook nog past... Is van noppies en valt vrij groot vind ik! Had hem vorig jaar via marktplaats gekocht, samen met nog een jas van noppies...(zie foto) En je kunt er de mouwen vanaf ritsen en dan is het een bodywarmer!
Marktplaats Is van Noppies en ziet er echt nog als nieuw uit. Kostte me 15 euro voor de hele set. Hij valt inderdaad groot! Gelukkig wist ik dat!
Die roze spikkel jas van Noppies is inderdaad erg leuk! Ik heb hem ook ongebruikt in de kast liggen . Afgelopen winter gekocht maar wist dus NIET dat hij groot viel. Helaas is hij nu net te klein Dus als iemand intresse heeft in deze leuke jas van Noppies NIEUW, pb me maar (labelmaat 62 maar valt zeker als 68!)
Ik heb net deze gekocht van Lief! Oh, zó leuk, ben er flieft op Nu nog bijpassende wantjes en zo.., maar die hadden ze niet In de Lief! winkel kreeg je bij besteding van 30,= een hele leuke goodiebag cadeau! Max 2 per klant.
Wat zeiden ze? Ik zit met hetzelfde dilemma. Heb net maat 80 besteld. M'n dochter heeft nu maat 74 (schat haar rond de 71 cm). Maat 86 klinkt nog wel errug groot. Maar als het echt een maat kleiner valt, heb ik die toch nodig ben ik bang. Ben benieuwd wat ze jou adviseerden.
De jas was bijna 60,- De goodiebag was een mooie shopper, met er in een groot opschrijfboek met elastick, een muismat, een klein sleutelhangertje, een magnetische boekenlegger en een knuffeltje. Echt erg leuk!