Mijn zoontje was vorig jaar 68 cm en ik had ook een 74. Aan het eind werd hij te klein, maar toen was de winter over. Een 80 had aan het eind goed gepast, maar was de eerste helft veel te groot geweest. Ik vind een te grote jas geen gezicht en het staat zo armoedig. Koop dan liever nog een jas in de uitverkoop mocht hij/zij te hard groeien. Overigens vallen de jassen van noppies niet klein, en bij een smal kindje de kleding ook niet. Wel kunnen ze al snel een maat groter van truitjes aan omdat het tenminste niet zo vreselijk breed valt.
Thanks, ik neigde zelf ook meer naar de 74 maar was bang dat hij op het einde te klein zou zijn. Maar idd ik kan altijd nog een jasje in de uitverkoop halen mocht dat nodig zijn . Meisje is van boven wat breder dus vandaar dat bij haar noppies klein valt .
Ik heb in de sale van januari al winterjassen gekocht voor mijn zoon en dochter. bij van de ven. allebei de jassen waren eerst 55 euro en afgeprijsd naar 9 euro per stuk
http://s1.static.c-and-a.com/Shop/ProductImg/FRONT_zoom2x/82868_1.jpg ben voor deze gegaan lekkere stoere winterjas,
Ik heb deze voor mn meid gehaald ( toch maar, overtuigd door jullie ) Welcome! | kleertjes.com Hij oogt misschien wat "saai" maar had zoiets vorige winter ook en hij staat erg leuk met een knalroze gebreide sjaal en muts. Mn meisje heeft rossige haartjes dus veel roze vind ik niet mooi kleuren. Vandaar een donkergrijze jas, uiteraard dan wel met roze accenten, je hebt ene meid of je hebt t niet!!! Ik heb gekozen voor maat 86. Ze is nu 77 cm en draagt van bovenkleding meestal maat 80, soms 74. Ik weet van mn zoontje dat ze nu niet zo hard meer groeien en een te grote jas vind ik echt geen gezicht! Mocht ze eind van de winter nog te krap worden haal ik er in de uitverkoop wel een goedkoop ding bij.
Poeh, wat een geld geven sommigen uit aan jassen zeg. We hebben het thuis niet slecht, met 2 redelijk goede inkomens, maar ik vind 50 euro voor een kinderjas een mooie prijs en 100 euro ervoor uitgeven doe ik zeker niet. Geen aanval hoor, moet iedereen verder zelf weten, maar dat zou ik echt zonde vinden. En een goede winterjas is belangrijk idd, maar duur is niet altijd beter natuurlijk.
Zo heb ik vorig jaar bij de V&D een heel winterjasje gekocht voor mijn dochtertje. Heel lekker warm en ze kreeg van iedereen complimentjes. Erg leuk en het jaste kostte 40 euro, dat vind ik dus veel leuker.
O trouwens de jas heeft hij gekregen van overgroot opa en oma (pas 70 en 74 jaar ). Bij de geboorte kreeg hij ook een winterjas met de woorden erbij zolang wij er zijn betalen wij de winterjas
Ik vind 50 euro wel echt het maximum voor een jas waar ze ca 4/5 maanden maximaal in passen.En dan gewoon met een hema setje wanten/sjaal en niet ook nog eens een set van 40 euro erbij. Mn schoonouders betalen vaak de jas, dat scheelt. 100 euro betaal ik voor een eigen winterjas, waar ik 3 seizoenen mee doe je betaalt dan toch vaak voor het merk, daar geef ik bijzonder weinig voor. Heb voor mn zoontje eens een winterjasje in de uitverkoop gescoord, 7 euro, bij Zeeman. Het was echt een erg leuk, en warm (!) jack!! Je zag het er niet van af! Ieder moet het voor zich weten natuurlijk.
Ik vind het ook wel een beetje zonde hoor, ook omdat ze het maar 1 seizoen dragen. Ilk koop dan liever een jas van 200 voor mezelf waar ik jaren mee doe
Zo had ik vorig jaar een jas van 14 euro en van 140 euro. Was een reservejas van de C&A en een van Tommy Hilfiger. En raad eens bij welke ik de meeste complimentjes kreeg, de C&A jas dus. Maar goed, hier word het dus opnieuw een jas van 140 euro voor mn oudste. Van Scotch r Belle.
Voor mijn dochter wilde ik heel graag een paarse winterjas. Hier liep ik eind juli tegenaan, dus gelijk maar gekocht in de hoop dat ze hem deze winter gaat passen. Hij is gevoerd met lekker warme fleece. Voor erbij heb ik nog een grijze sjaal, muts (voor als ze de capuchon niet op wil) en wanten bij H&M gehaald. Ik ben helemaal blij met de jas! Ook vanwege de prijs: 9,99 bij Zeeman!
Hier wel een smaller meisje, maar moet van Noppies altijd een maat groter hebben anders past het niet goed... Jassen waren vorig jaar overigens wel redelijk groot/aan de maat. Had er toen 2 van Noppies gekocht via marktplaats a 15euro/stuk! Hier vindt ook 50euro écht de max voor een winterjas... Koop zelfs liever 2 goedkopere in de sale of wat extra kleertjes. Helemaal niet omdat we er het geld niet voor zouden hebben, maar omdat ze het maar 1 seizoen kan dragen... Maar gelukkig kan iedereen dat voor zichzelf beslissen!
@mamavanmara: dat zijn nou leuke dingen, als je graag een paarse wilt en die voor 10 euro tegenkomt! En dan kun je de gok ook wel meenemen qua maat voor zo'n prijsje. Leuk! Ik heb de jas die ik voor de jongste wil nog niet online kunnen vinden.... iemand een idee of de wintercollectie van the dutch design bakery al uit is?
Ja toch? Hij was er niet groter dan 86 en dat past ze nu soms ook al. Maar de mouwen zijn behoorlijk lang en er zit nog ruimte onder als ze hem aan heeft (kan mijn hand flink heen en weer bewegen). Ik heb hem thuis gepast bij haar. En anders maakt het niet heel veel uit voor dat tientje en gaan we op zoek naar een grotere jas.
Deze heeft mijn dochtertje ook vorig jaar gehad in donkerblauw.. Deze was eigenlijk voor zo erbij maar ze heeft hem vaker gedragen dan de wat duurdere... Deze winter ga ik ook niet kijken naar merk.. Maar gewoon welke jas lekker zit en lekker warm is.... En denk dat ik ook ff weer langs de zeeman ga haha.. Erg leuk de paarse!
Ik heb voor mijn zoontje een winterjas van dirkje gekocht voor 15 euro! (zie bijlage) Vond het nogal een koopje. En ook een houtje touwtje jas van just small. Ik kan er geen plaatje van vinden, maar lijkt een beetje op de jas in de tweede bijlage. Die was geloof ik 40 euro. tBlijft leuk he shoppen voor die kleintjes....
Die eerste jas heb ik ook.. ik moest wel even 3 keer naar de prijs kijken, vond hem zo goedkoop. Ik heb hem meteen gekocht want ik denk dat als het dalijk koud wordt die jassen meteen weg zijn.