Nou dat vond ik ook! Ik dacht eerst dat het verkeerd geprijsd was of iets. Ik heb hem op internet al voor drie keer zo veel gezien!
Het hoeft voor mij ook niet persé merk te zijn. Maar het is wel zo dat ik vorig jaar de winterjas van mijn zoon (toen 3) van Vingino voor 48,- heb verkocht. Hij kostte me 89,95. Dus dat is weer een bijkomend voordeel wat merkkleding betreft!
deze topic komt mij goed van pas! ik heb een mooie wingterjas voor mijn zoon gezien! maar nu weet ik echt niet wat voor maat ik voor hem moet nemen, hij zit nu op maat 74 en heeeel soms nog maat 68 (als iets groot uitvalt) wat voor maat raden jullie mij aan om te nemen?! 80?86?
maat 80. Jouw zoontje is in december 1 jaar? Mn dochter draagt al eventjes maat 74, gaat nu naar 80 en verwacht dat ze daar ook nog wel even in zit. Mn meisje is wel wat aan de lange kant, dus denk dat je met 80 aardig goed zal zitten!?
Mijn zoontje wordt eind januari een jaar en zit nu ook sinds heel kort in maatje 74. Ik heb winterjas maat 80 gekocht.
tja lastig mijn dochter zat toen nog in maat 62 nu met 1 jaar in 68 en der winterjas heb ik maat 80 gekocht
Ik zat met dezelfde vraag en ben op advies van wat meiden hier voor 74 gegaan. Mijn dochtertje is even oud en gaat nu over van 62 naar 68. Blijft een gokje. Mocht ze er aan het eind van de winter toch uitgegroeid zijn koop ik gewoon in de sale nog een goedkope bij.
Ik heb in de uitverkoop dit jasje van Z8 gekocht voor de winter en ik wil nog het donker blauwe jasje van S&D le Chic kopen, heb ´m in de winkel al zien hangen,....zoooo mooi!!
Ik heb van vorig jaar wel geleerd dat ik geen dure jassen meer koop voor November. Ik had vorig jaar begin Okt een jasje bij LIEF gekocht was 80,- hooguit 6 weken later was ie al 25% afgeprijsd!!!!! ze had de jas nog niet eens aangehad.
Deze voor onze dochter C&A jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Deze voor onze zoon C&A jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Koopjes volgens mij?! Onze kids zullen dit jaar maar 3weken in Nederland zijn met de winter dus ik ga niet veel uit geven aan een winterjas die ze volgend jaar niet meer aan kunnen..
Leuke jasjes in allerlij prijsklasses komen er voorbij! Mijn meisje is deze winter alla wieb. Meisjes jas | Nieuwe Collectie Collectie | Kleding | Goedkoopste Discounter van Nederland De blauwe. Muts en sjaal uit de folder. Het zilver blauwe setje die in de aanbieding is. Welkom | Goedkoopste Discounter van Nederland
Zag die muts en sjaal ook al in de folder staan; superleuk om zo'n effen jasje mee op te leuken! Ik overweeg ook om die sjaal en muts te halen voor op een donkergrijze jas!
Heb het setje opgehaald, Is wel een echt peuter set. Denk dat het je meisje te groot zal zijn..Voor 5 euro zal je het kunnen kopen voor volgend jaar..kan je geen buil aan vallen
Dit jasje gisteren gekocht en in de sale komt er nog 1 bij. En ik wil nog een speeljasje en een skipakje.. hmm
Die muts en sjaal van de wibra zag ik ook al staan in de folder en wil die ook gaan halen (al is ie voor erbij).... Super leuk!