winter kleding meisje 134 gezocht!

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Antares, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Voor onze dochter van 4,5 jaar oud zoek ik kleding in maat 134...jaja...

Voornamelijk broeken, ze moeten niet te lang vallen (helaas altijd toch te lang in deze maat) en redelijk mee rekken en wat wijder vallen.

Laten we het zo zeggen, mijn dochter is gezegend met mama's genen.............ze heeft spekbenen en een flinke kont (zoals oma altijd zei, doar kunde goe pert op rije!) ;)

Ook heeft ze een behoorlijk buikje een lang lijfje en korte armen.....:) hmm zou bijna een vreemd beeld er zelf bij krijgen! Maar nee ze is heel normaal hoor :D

Alleen ietsjes te zwaar vanwege haar zwakke spieren, ze kan niet goed bewegen en haar dieet was niet je van het....nu zijn we daar mee bezig en schiet ze wel de lengte in...maar de vetjes zijn niet zomaar weg!

Oke lang verhaal...ik zoek dus 2de hands kleding voor een meisje.....dus niet te tiener achtig!! En liefst klein budget..merken hoeft niet! als het maar past..

Ben pas al genekt op MP.......had een pakket 128/134 gekocht...maar alle kleding had deze mevrouw heel slinks de labels eruit geknipt....wat blijkt...zeker meer als de helft gaat gewoon niet passen (my ass dat dat 138/134 is...want die past ze dus echt wel!! leek eerder op 110 of 116 ofzo......shirt ging nog geeneens over haar hoofd!! broeken niet verder tot de knie.... :x Jammer dus....en ben ik nog steeds op zoek!

Help me uit de brand! MP bied niet veel....of het is zo weg........blijkbaar een gewilde maat!

:D maak mijn dochter blij.

Groetjes,
    Miranda

Deel Deze Pagina