Hoi allemaal, Laatst was mijn kleine vent aan het logeren bij opa en oma. De volgende dag hadden we hem opgehaald en de knuffel is blijven liggen. Ondanks dat hij nog maar 8 maanden is heeft hij dagen veel slechter geslapen. Tpen na 4 dagen de knuffel terug was heeft hij hem nie meer los gelaten. (nu 2 weken later is de knuffel altijd waar Max is ) Ik zoek dus een reserve knuffel. We hebben hem als kraamcadeau gekregen, maar ik weer niet meer van wie. Die persoon heeft ook het kaartje uit de knuffel geknipt dus geen merkje of niks. Het lijkt op een hema knuffel, maar heb alle hema's in omgeving afgezocht en kan alleen een ander soort vinden. Heb ook gekeken bij de prenatal, maar ook hier verkopen ze die knuffels niet Wie heeft er deze knuffel en doet er niks mee. Het liefst in nieuw natuurlijk. Mocht hij wel gebruikt zijn kan ik hem uitwassen, maar dan niet uit een huis waar in gerookt wordt. Uiteraard wil ik een vergoeding geven en de verzendkosten betalen. Ik hoop dat iemand mijn kleine blij kan maken zodat dit niet meer gebeurd Heel erg bedankt alvast!!!
Marktplaats.nl > Prenatal konijn knuffeldoekje velours grijs/wit gestreept me - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels even gezocht op knuffeldoekje konijn gestreept grijs en kom deze op marktplaats tegen. Blijkbaar wel van prenatal.
Bedankt voor je reactie. Op marktplaats willen ze er allemaal 7.50 a 10 euro ecl. verzenden voor hebben en dat vindt ik echt belachelijk. Zijn ze nog niet eens nieuw ook... Volgens mij zijn ze nieuw ook zoiets namelijk, misschien wel goedkoper. Wie op het forum kan me voor een leuk bedrag aan dit knuffeltje helpen?
waarom stuur je prenatal niet gewoon een mailtje heb ik keer gedaan met een handdoek en kreeg hem gratis opgestuurd
Heb ze bij Prenatal in Eindhoven nieuw zien hangen, mijn dochter heeft toen namelijk de roze gekregen, succes!
Woon je toevallig in Eindhoven? Ik woon er ver vandaan... Als ik geld overmaak kun je er dan toevallig 1 voor mij halen?
Nee, helaas, was er in mijn vakantie, maar zie de link hierboven, wellicht makkelijker om te bestellen. Zie dat je in Arnhem woont, misschien bij prenatal op de woonboulevard bij elden?
Google eens op "max en mirthe" zij hebben bijna alle knuffels en ze zijn nieuw. Voor je kind zn knuffels kun je toch wel tientje missen?
Als ze nieuw in de winkel maar 6 euro zijn zou ik ook geen 10 euro voor een tweedehandse uitgeven! Jij wel?!
Ligt eraan hoe belangrijk die knuffel is voor de kleine. Een nieuwe mag voor mij dan best iets duurder zijn, maar dat is mijn mening, iedereen mag daar anders over denken