Ik ben al bij de huisarts geweest, ontlasting staat op kweek. Onze dochter is totaal niet ziek! Ze is alert, heeft honger, geen koorts, goeie plasluiers. . Maar wel al 2 weken diarree. Ik geef haar Tasectan. Na een paar dagen leek het wat beter. Gisteren maar 2 poepluiers! Tasectan weer wat afgebouwd en nu vanmorgen alweer 3 luiers met dunnere ontlasting. Het is niet waterdun. De huisarts maar weer gebeld. Hij zei mij toch nog maar even door te gaan met die Tasectan zodat de darmen wat Tot rust kunnen komen. De werking is niet bewezen overigens. Wie heeft ervaring met slijmerige diarree? Wat was het en wanneer ging het over? Alvast dank voor de reacties! Ze drinkt overigens alleen nog maar melk. HA1. Verder nog geen vaste voeding. Er is niets veranderd in haar voedingspatroon. ze is ook absoluut niet uitgedroogd.
Is het diarree of gewoon wat breierig? Dat laatste is redelijk normaal bij jonge baby's, zeker als ze alleen nog maar melk krijgen
Het is echt wel diarree. En anders dan de 4 maanden ervoor. Ze had er voor de tasectan gerust 8 luiers vol op een dag. Dank voor je reactie!
Ik weet niet of je huisdieren hebt die ook diarree klachten hebben? Of in aanraking bent geweest met een hond of kat met diarree?
Nee helaas is de hond voor haar geboorte overleden en verder hebben we geen huisdieren meer. Ook niet aangeraakt ergens anders. Dank voor het meedenken!
Mjjn zoontje heeft nu ook al een week diarree. Sinds hij met vaste hapjes begon dus dacht eerst dat het daar aan lag. Maar gister een heeel klein begin ve tandje gezien. Daar kan het dus ook door komen.. Gaat vaak samen. Zolang hij goed drinkt en slaapt en vrolijk is denk ik dat het niet zo'n kwaad kan. Snap wel dat je na twee weken denkt ik stap naar de huisarts.
misschien wat vroeg maar tandjes? Hier hebben we echt een lange periode met diarree en spuitluiers gehad voor de tandjes.
Daar denken wij ook zeker aan! Ik zie alleen nog niks verschijnen... Hoe lang heeft het bij jullie geduurd denk je? Ik hoop ook echt dat dat het is... Hier waren wij ook begonnen met worteltjes maar toen de diarree begon direct gestopt. Moet ik zeggen dat ze er nog niet echt veel van binnen kreeg hoor. Ik deed het in haar mondje, zij duwde het er weer uit een zo ging het een keer of 5-6. Meer wat proeven dan dat ze er van at. Dank voor de reacties weer.
Ze heeft altijd al redelijk dunne ontlasting gehad. Maar tandjes denk ik toch wel een maandje. pas naarmate ze meer vast voedsel binnen kreeg werd het dikker.