Wij vinden die van de Hema prima. Dochter heeft in de slaapzak een romper en pyjamajasje aan en dat is warm genoeg.
Ergo pouch 3.5 tog!!! Helemaal natuurlijk en veel warmer dan al die synthetische slaapzakken van hema/puck a baby/ zeeman ect ect Hier veeeeeel slaapzakken geprobeerd en deze kost wat maar is absoluut een topper. Nooit meer te warm, nooit meer te koud, nooit meer zweterig gewoon echt top. Hij is elke cent meer dan waard.
Hema! Heb ook wel van Ter Stal, maar de winterslaapzakken die ze nu hebben kun je de mouwen niet afritsen en dat vind ik niet handig. Dus deze winter Hema, hele fijne slaapzakken.
Voor 's nachts puckababy the bag Overdag gewone slaapzak met mouwen van Wibra, Hema enzo. Heb er verschillende..
Hoe zijn de Hema slaapzakken dit jaar? Vorig jaar kreeg ik namelijk m'n zoontje z'n armen amper door de mouwen en al helemaal niet met pyjama aan, waren veel te smal! Zijn de mouwen dit jaar breder? Ik nu slaapzakken van de Prenatal, zijn voor mijn gevoel dikker dan die van de Hema.
Ergopuch 3.5 tog Elke cent waard! Heb pucka gehad en hema etc: alles verkocht. Neem natuurlijke materiaal dat ventileert het goed en zweet niet. Geen teddy of polyester vulling etc
Ik heb Puckababy the Bag gehad via marktplaats. Voordeel is dat die lekker zacht is, maar ook weer snel verkocht die Teddy stof is hartstikke broeierig (synthetisch). HEMA winterslaapzakken ook prima, de mouwen rits ik eraf die vind ik nooit fijn. Maar zonder dekentje vond ik die in de winter nog wel koud, wel geschikt voor overdag op het KDV etc en voor logeren bij oma. Ergopouch vind ik te duur met 88 euro en zijn tweedehands zo goed als niet te koop. Ik heb via marktplaats 2 Combisleepers gekocht, die zijn van 100% katoen en bestaan uit 2 delen die je aan elkaar kan ritsen. En kosten tweedehands 12,50 euro ongeveer, staan er heel veel van op MP. Die gebruik ik nu voor de tweede winter, ze wil nog niet echt onder haar dekbed blijven liggen en ze zijn langer dan de HEMA winterslaapzakken maat 86/104. Door de 2 delen aan elkaar zijn ze iets stugger, maar dochter slaapt er heerlijk in dus uiteindelijk vind ik die de fijnste prijs-kwaliteit verhouding.
Absoluut ergo pouch! Vorig jaar werd de jongste constant wakker in een winterslaapzak van de hema met laken en deken! Slaapzak alleen was al langer niet genoeg. Uiteindelijk de ergo pouch 3.5 gekocht, dit is de warmste slaapzak die je kunt vergelijken, en zonder deken of laken heerlijk slapen! De duurdere slaapzakken drukken hun waardes uit in TOG en daar is dan een advies temperatuur voor. Een hema slaapzak heeft een geschatte waarde van ongeveer 2.0 TOG. Puckabag en combisleeper (winterslaapzak) is 2,5 TOG Ergo pouch is, afhankelijk welke je kiest, tot 3.5 TOG Ik ben in mijn zoektocht vorig haar geen warmere slaapzak tegen gekomen dan de ergo pouch. En het voordeel is dat hij er nooit klam oid uit is gekomen. En via mp zijn ze momenteel echt wel te koop
Belaangrijk niet alleen warm maar oom adement/ventilerent. Bamboo, merino, wol etc goede. Naast ergopuch had ik nog merino van many month. Dun, warm maar zeker niet zo warm/fijn/handig als ergopuch. Mouwen heeft slaapzak niet nodig dochter sliel gewoon in romper lange mouw erin. Ik heb ook vestje voor maar echt nooit aangedan was gewoon te warm. Ze sliep in winter gewoon dus in romper zonder broek of sokken. In ochtend erg warme beentjes! Ik deed in winter zomers aden anais deken over slaapzak Ik zou dus sparen voor ergopuch als ik jou was. Ik vind niets belaagrijker dan goede deken, slaapzak en pyjama. Daar geef ik honderdern euros uit en liever bespaar ergens anders. En aan 1 slaapzaak heb je genoeg en je gebruikt het toch best lang 0-12mnd bijvoorbeeld. En voor tweede kindje eventueel ook
Ik gebruik nu de winterslaapzak uit de winterserie van jollein (zeer tevreden over!) en ik ben aan het sparen voor de ergopouch 3.5tog voor als het straks gaat vriezen.
Nog een keer : De ergopouch 3.5 Inderdaad een flinke aanschaf, maar hij kan lang mee (12-36 maanden). Ik zie dat ze er nu zelfs een hebben voor kindjes van 3-6 jaar, lijkt me heerlijk!
De Hema winterslaapzak. Wij hebben deze: baby winterslaapzak - HEMA Hij slaapt heerlijk door. Als we andere slaapzaken gebruiken betekend het dan we weinig rust krijgen Ik wil niet meer zonder in de winter.
Moeders die zo'n dure ergo pouch hebben, hoe doen jullie dat dan met wassen? Neem toch niet aan dat je twee of drie van die dingen aanschaffen van elk 88 euro? Ik heb altijd drie slaapzakken per maat/seizoen. Eentje aan, eentje in de was en eentje in de kast op reserve. Met hema zit je dan op 3x18 euro=54 euro Maar 3x88 euro=264 euro.......
Vanaf wanneer ga je beginnen met een slaapzakje? Mijn dochtertje is morgen 10 weken en wil toch met oog op aankomende vorst wel beginnen met een slaapzakje een maakt het dan uit dat die qua lengte te groot is? Kan ze er dan niet in zakken?