Onze dochter heeft sinds 2 weken weinig poepluiers, steeds maar 1 per 3 dagen. De 3e dag heeft ze een heel bol buikje en heeft ze me toch een poepluiers Dan is het is zoveel dat het echt niet meer in een luier past.... Ze heeft er volgens mij niet echt heel veel last van, maar ik kan me zo voorstellen dat het toch niet zo prettig is. Is er iets wat ik kan doen om het wat regelmatiger te laten gaan? Het liefst ga ik niet aan de slag met allerlei middeltjes. Ze krijgt al wel wat extra water bij haar flesjes omdat ze last had van harde ontlasting. Alvast bedankt!!!
Heb toch een middeltje: VSM cinababy. Werkt vaak goed. Ook kan je xtra water in de flessen doen, buikje masseren en een warm bad!
Dank je wel! Ik doe al wat extra water in de flesjes en ze gaat ook bijna dagelijks in bad, haar buikje ga ik inderdaad maar proberen te masseren en Cinababy heb ik nog staan dus dat ga ik ook proberen!
Gymmen! Een beetje lichaamsbeweging is altijd goed voor de doorloop Onze uk vond het dagelijkse "gymmen" altijd erg leuk. Beetje fietsen, draaien, armpjes zwaaien, knietjes buigen etc.
Ik moest eerlijk gezegd een beetje lachen toe ik het las, maar eigenlijk klinkt het best wel logisch! Morgenochtend ga ik dat ochtendgym programma op tv maar eens opzetten en meedoen met de kleine