Ik zoek nog wat inspiratie om met mijn meiden te doen deze mei vakantie. we gaan niet ergens naar toe want we hebben binnenkort al een weekendje weg gepland staan. de speeltuinen hier in de buurt heb ik al zovaak bezocht afgelopen tijd dat ik ook wel weer even toe ben aan wat anders. Ik ga sowieso een dagje winkelen met mijn oudste dochter. En keer film avond. Bij mooi weer zouden we nog een keer terrasje kunnen doen maar verder dan dat kom ik ook niet echt. knutselen en bos hebben we ook wel al vaker gedaan. Dus wat staat er op jullie planning?
Hoe oud zijn ze? Hier staat er op wat logeerpartijtjes, een (of meerdere) film(s) kijken, wat bakken ed vrij weinig op de planning... De oudste zal vast ook het eea knutselen (en dan net iets 'specialer' dan normaal). Winkelen willen ze wel, maar zie ik zelf nog niet zitten.
Hier hebben we geocachen ontdekt. Verder hebben we een bloesemtocht gelopen op een fruitgaard in de buurt en zij we naar een bos met elvendeurtjes geweest. Verder willen we misschien nog een keer een bootje huren als het weer mee zit.
De oudste is 7 en de jongste is 2.5. Bootje huren is ook leuk maar dan moet ik nog even het weer aankijken vind dat wel wat leuker denk ik met een lekker zonnetje. Dat geocoachen weet niet of dat al zo leuk is er de jongste.
In welk deel van NL woon je? Als je in het noorden woont kan ik je nog wel wat tips geven, mocht je toch nog een (mid)dagje weg willen.
Ipv geocachen: Happy Stones maken en verstoppen is ook leuk! En als er meer mensen in de buurt actief zijn natuurlijk ook zoeken.
Kabouterpaden opzoeken? er zijn vele grote speeltuinen die nu wel open mogen zijn zoals speeldries in deurne brabant Of kitskensberg in roermond limburg Wij zijn in overloon bij oorlogsmuseum wezen spelen in de speeltuin, daar ligt een groot wandegebied, de overloonse duinen. Landal de vers ligt daar en konden we ook ff spelen. Met die fiets kun je door het oorlogsmuseum heen fietsen nu dat ie dicht is.