witte strech rompertje van de zeeman

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mama2011, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hallo dames,

had even vraagje was net bij de zeeman en zag daar gewoon witte strech rompers liggen. ik wou graag maatje 50/56 maar vond ze zo lang of lijkt dat zo?
    wie heeft er ervaring met deze rompers of wie heeft deze rompers ook? ik hoor het graag!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ik vind die van de Zeeman niet prettig. Erg groot vallen die. Maar die van de Hema ook. Die zitten alleen wel mooier.

Ik vind rompers van Prenatal heel goed zitten.

3. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind de rompers van zeeman niet echt super. Als ze gewassen en gedroogd zijn is heel het model eruit.

4. Que

Que Niet meer actief

ik ben er wel helemaal weg van je moet ze alleen niet in de droger doen.

de mt staat bij mij wel gelijk aan de kleding maat

5. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    De maat vind ik op zich prima. Ik vind alleen de drukkertjes zo dicht bij mekaar zitten waardoor de onderkant zo smal wordt. Daardoor zitten ze een beetje raar bij mijn zoontje.

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik heb de stretch rompers van de hema, ook gewoon wit, zijn erg fijn!

7. Meara

Meara Niet meer actief

Ik gebruik die van zeeman niet meer.Als er mouwtjes aanzitten zitten deze bij iest vollere baby's te strak met als gevolg een blauw armpje. Die van Hans textiel hebben dat ook vaak.

Ik heb alleen Hema, V&D en soms prenatal.

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ben enorm fan van de zeeman kleertjes, behalve van de rompers, die vind ik echt in alle maten raar en niet fijn. Heb eens een maat 56 gehad die was net zo groot als een 68 hema. Verder is de vorm er zo uit en,,,, nee geen rompers van de zeeman hier.

Rompers heb ik van de hema (nu weer in de aanbieding trouwens)

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zitten niet mooi. De lengte vind ik nog wel mee vallen, maar aan de bovenkant valt het Zo breed en laag. Als ie ze aan heeft lijkt het net een meisjes romper.

Vind die van de Hema met dat blauwe labeltje super fijn en blijven mooi in de was.
    Die goeie kope van de prenatal 3 in een pakje van dat dunne spul vind ik ook verschrikkelijk. 1x wassen en de vorm is eruit.

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik vind ze ook niet fijn. Zodra ze gewassen zijn zit er geen model meer in, en vallen ze van de schouders af.

11. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Ik heb 1 romper in maatje 50/56 van de zeeman en die is een stuk langer dan alle andere. Plus de drukkertjes zitten erg dicht bij elkaar.

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haha, wat zijn de meningen verdeeld! Ik vond Zeeman echt vreselijk, wat vielen die klein! Ik had een lading van dezelfde rompertjes (met theekopjes en dan mint/roze?), ze paste 62/68 al niet meer toen ze met de rest van de kleertjes net niet meer in 56 ging.

Ik ben zelf onverdeeld fan van Hema rompertjes, en ook van die van V&D (Friendz). Van de Hema zijn de goedkoopste echt super, die lubberen lekker uit en gaan daardoor lang mee :D. Die zijn niet voor de mooi ofzo. Daar heb je leuke duurdere varianten voor, heel schattige en ook van lekkere stofjes. De maten zitten altijd goed vind ik.

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik was altijd erge fan van de Jip en Janneke rompertjes van de Hema. Goede pasvorm en bleven ook erg mooi na vele keren wassen...

14. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Ik vind de Zeeman rompers ook niet goed, vervormen bij het wassen; krimpen, lubberen.
    Ik ben wel heel tevreden over de rompers van de Wibra. Die blijven erg mooi ook na vaak wassen en drogen.
    Rompers van hema vind ik ook goed, vooral de stretch variant maar die is wel wat duurder.

Deel Deze Pagina