Koeka is idd prijzig, zeker mee eens.. maar de kwaliteit is super goed, het blijft mooi ook na het wassen en je kan het ook voor een goede prijs weer verkopen
Welke maat berenpakje kopen jullie? Vind 4 weken met maat 56 (of andere maat) doen zo kort. Maar is 62 dan niet veel te groot?
Ik had maat 56 (H&M) voor mijn dochter die begin januari geboren is. Tegen de tijd dat het te warm was voor het pakje, paste ze het pakje nog steeds en ze heeft het zeker 2 maanden aan gehad. De H&M valt sowieso wat groter dus ik zou echt geen 62 nemen.
Hier nog iemand die even meeleest! Mijn oudste twee zijn van September en Juli, en onze kleine man nu wordt in december verwacht.
Hier nog een nieuwsgierig aagje. Heb al best een hoop dingen voor onze winterbaby. Maar zie niet graag dingen over het hoofd.
Wij gingen niet veel met de auto. Bijna nooit. Daardoor heb ik na de eerste maat de rest van de jasjes voor niks gekocht. In de kinderwagen gebruikte ik 2 dekens. 1 die wij binnen ook gebruikte en 1 voor buiten (+ een mutsje en een vest met capuchon). Als de kleine dan sliep na het boodschappen doen hoefde ik alleen 1 deken weg te halen evt de onderste deken open te leggen en kon hij lekker doorslapen. Goede dekens waren dus het meest onmisbare. Wat de rompertjes betreft. Was het belangrijk dat er rek zat in de mouwen en dat ze niet lubberde. Dat maakte het veel makkelijker om er een shirt overheen te doen. Een aankleedplek lekker warm in de badkamer om niet langs de tocht te hoeven na badderen. Een vest zonder rits voor jezelf om lekker te buidelen.
Onze zoon is begin dit jaar in die sneeuw periode geboren. Ik had vooral veel aan de dikke mutsjes, dikke sokken en flanellen pyamas. Plus een wikkeldeken van snoozebaby in de kinderwagen. Rompers lange mouw vond ik ook erg fijn!
Moet je nou ook nog rekening houden met het bedje opmaken? Ik bedoel, gebruik je daar een extra dekentje ofzo in omdat het koud is? Wij krijgen een wiegje op onze slaapkamer, maar slapen zelf eigenlijk totaal niet lekker als er een verwarming aan moet.. Ik vind het allemaal maar lastig
Ik zou het even navragen in de winkel. Er is een puntensysteem voor. Dat is handig bij aanschaf. Zodra de kleine er is leer je door middel van het voelen aan de nek wat goed is voor jouw kindje.