Dat klinkt heel naar @Friezin87, en ook verdrietig als je wel graag borstvoeding wilde geven. Hopelijk ben je snel van de stuwing af! @Miekoe, wel heel lief dat ze zo enthousiast zijn Hier een onverschillige kleuter en enthousiaste peuter Dat is qua drukte rondom de baby wat beter te overzien. Fijn trouwens dat je productie nu goed op gang is ondanks je bloedverlies! Heb je je dames ook borstvoeding gegeven?
Ja. Het is niet leuk. Ik hounme nu vast aan het idee dat hij het belamgrijkste iig heeft gekregen. Wel een grappig iets. Mijn man ligt helemaal dubbel. Want heb voor verkoeling zakjes appelstroop in mijn bh. Hij bescheurt zich en omdat hij de slappe lach heeft ( wat hij niet zo vaak heeft , en die is nogal aanstekelijk) voel ik me ook een stuk beter
Zijn eerder reactie op die zakjes was nog lachwekkender. Haalde die dingen uit de vriezer zegt ie moet je dat nou op je borsten smeren. Vol ongeloof in zn ogen
@Miekoe hier vinden ze het geweldig gelukkig! En bij jou? Volgens mij zag ik dat ze ook al wat ouder zijn?
mijn man heeft ook wat afgelachen toen ik met die zakjes in de weer was. Maar het hielp echt heel erg goed voor de stuwing. En ik stapte 3x per dag onder een hele warme douche en liet het water dan via mijn schouders over de borsten lopen en dan als ik klaar was lekker even de boel laten hangen en druipen maar... pas je wel goed op harde schijven?? Je kent het vast wel maar oh man wat doet een borstontsteking zeer zeg...
Ik mag als het echt nodig is de druk er af kolven. Heb van de verloskundig die tevens ook lactatiekundige is het telnr. Gekregen. Dus die kan ik ook altijd bellen. Maar de druk en de harde schijven vallen vandaag reuze mee. Voor de nacht nog ff 2 paracethamol in de mik. En hopelijk komen we dan t eerste stukje nacht beetje fatsoenlijk door
ja dat kan inderdaad. 1x per dag mag je dan afkolven. Ik heb deze keer iedere keer onder de douche ze gemasseerd en dat hielp ook al wel goed. Die zakjes appelstroop waren echt een uitkomst! Had er iets van 8 in de vriezer en verheugde me telkens alweer op een nieuwe
Een vlag hebben wij nooit gehad Ik had zowaar een moment van verveling vandaag. Oudste twee speelden samen, mini sliep al een tijdje in de wieg en man speelde met lego Dus ben in een boek begonnen. Wat een luxe. Het is hier echt zo'n fijne periode tot nu toe, had dat door de lockdown en 24/7 met z'n 5en thuis anders verwacht.
Versiering buiten heeft 2 weken gehangen. Ik heb nu nog een krans aan de deur en een slinger voor het raam.
@Friezin87 hier is de versiering alweer weg... heeft er 4 dagen gestaan. Mijn schoonouders hadden zo’n hele grote opblaasbaby voor het huis gezet en die hadden ze maar een paar dagen gehuurd. De buurt heeft daarop maar niets meer gedaan omdat die baby heel de tuin zo’n beetje in beslag nam... dus nu een kale bedoening in de tuin. Maar het is oke zo. @Lies1611 klopt, de meiden zijn 7 en bijna 5.. kunnen dus al heel veel zelf, alleen nu met thuisschool moeten ze wel begeleidt worden... en dat zie ik nog niet zo zitten.. ze gaan straks ook 2 dagen naar school. Dat kon ik gelukkig zo regelen... @JupitR heerlijk zo’n ‘verveel’moment!! Balen zeg
Wij hebben überhaupt geen ooievaar gehad. Alleen een grote vlag aan de deur omdat schoonmoeder die toevallig had opgehangen. Die heb ik geloof ik na 1,5 week ongeveer weer weggehaald.
Zo'n grote opblaasbaby, @Miekoe Veel babyspul is ook gewoon niet om aan te zien. Ik had er niet zo'n zin in om iets te regelen. Naamslinger moet maar voldoende zijn
Thnx.. Bij ons gaat de ooievaar en vlag morgen naar binnen. Vond 9 dagen best kort.. maar goed.. heb er 2 dagen bij gewonnen. Man wou het gister al weg. De slinger met hoera een jongen blijft nog even hangen