Hoi meiden ik ben nu 13 weken zwanger en iedereen zegt dat het een meisje is vanwege de skull theorie. Nu vroeg ik mij af hoe betrouwbaar dit eigenlijk is? Iemand ervaring mee? Ik ga er namelijk al helemaal vanuit dat het een meisje is Het maakt mij overigens helemaal niet uit hoor een meisje of jongen, maar ben gewoon erg nieuwschierig! Dankjewel alvast voor de reactie's!
hier zei iedereen met de nub een meisje, de Chinese geslachts- kalender zei het ook, en alleen 1 iemand bij het skull topic zei jongen en dat klopte haha
De skulls die ik tot nu toe heb gezien en waar ik een idee bij had, bleken later ook te kloppen. Ik denk dat er dus zeker een kern van waarheid in zit! Enige is idd wat iemand zegt, stel dat de echo een iets vertekend beeld geeft, dan zou het mis 'geraden' kunnen zijn...
Niet betrouwbaar! Op basis van skull hoorde ik hier op zp dat het een meisje werd, die chinese kalender zei ook meisje. Maar nu toch echt al op 3 echo's bevestigd gekregen dat het een jongen is .
Ik vond het gewoon leuk om te kijken wat anderen zeggen, maar nam het zeker niet voor waarheid aan. Mijn eigen gevoel en dat van mijn vriend vertrouwde ik meer, terwijl zelfs dat natuurlijk helemaal niet betrouwbaar is. Je hebt gewoon een 50-50% kans En de echoscopiste, verloskundige of waar je dan ook bent voor een echo, die kan je het verlossende antwoord geven - alhoewel ik het zelf pas bij de 20 weken wilde zien omdat je zelfs van daarvoor nog weleens hoort dat het aangepast moest worden ...
Nee, niet betrouwbaar. Zulke dingen moet je echt zien als 'voor de leuk' (want dat is het dan weer wel ).
Lastig he? Ik wil het ook zooooo graag weten!! Wij laten maandag 6 Oktober een geslachtsbepalingsecho doen, ben dan precies 16 weken dus dan zou het al te zien moeten zijn, heb een echo van 40 minuten ingeboekt dus lekker uitgebreid, de kleine kruimel wordt dan helemaal grondig bekeken en mijn man gaat natuurlijk mee maar ook mijn schoonmoeder joehoeeeee
Ooh wat leuk!! Spannend zeg Had ik ook wel graag gewilt maar mijn man gaat volgende week 2 weken naar het buitenland voor zijn werk en wel net zo leuk om het samen te horen wat het is. De week dat hij weer terug komt moet ik ook weer naar de gynaecoloog misschien dat hij dan even wil spieken