Gebeld worden uit het buitenland

Discussie in 'De lounge' gestart door Elines, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Sinds een week worden we gebeld door verschillende nummers uit het buitenland. Ik neem niet op want ik vertrouw het voor geen milimeter. Op google gezocht en ik kan terug vinden dat we al uit Thailand, Marokko, Roemenië, Bolivia, Kenia en Kroatië zijn gebeld. Tenminste, de landcodes komen overeen. Het is elke keer een ander nummer
    Heeft iemand dit ook gehad? En wat kan ik eraan doen?
    Ik heb UPC al gebeld maar die kunnen er weinig mee. We kunnen hooguit een ander nummer nemen.
    Inmiddels hebben ze de frequentie al omhoog gegooid van 1x per dag naar 3x per dag :x

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Oh dat ik heb ik ook een tijdje gehad. Ik heb nooit opgenomen en ineens stopte het weer. Blijkbaar geven ze het dan op ofzo.

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.513
    14.017
    113
    Vrouw
    Heb het ook een tijdje gehad, vooral uit Maleise aldus google. In plaats van opnemen gewoon wegdrukken, maar dat werkte ook niet. Uiteindelijk toch een keer opgenomen en toen een keiharde schelle toon laten horen, nooit meer last gehad. :D

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik werd een maand lang gebeld door een privé nummer (privé nummers neem ik niet op) Het begon 1x per dag, maar uiteindelijk belde ze 3x per dag.

ik zat al aan moordcomplotten te denken..
    Uiteindelijk nam m'n vriend op, bleek het een telefoon provider te zijn, die me de beste deals wou aanbieden.

Deel Deze Pagina