Wij hebben op beide auto's winterbanden. Vind het gewoon wat veiliger en je hebt meer grip op de weg.
Wij hebben all seasons. Vind het wel prima. Vorig jaar ging het ook perfect. Ik rij veel kleine stukjes en kan heel goed met sneeuw/gladheid rijden. Ik ben meestal bang voor andere bestuurders, haha
Verschillende keren gevoeld hoe het is om weg te glijden of door te glijden.. dus voel me toch wel veiliger met winterbanden. Blijft natuurlijk altijd voorzichtig rijden! Hier bij de aankoop van auto winterbanden met velgen bijgekocht. Velgen zijn wel van ander merk, maar daar ben ik echt niet zo nauw aan..
Ja, eerst niet, maar 2 jaar geleden mee begonnen en wat maakt dat een verschil, dus dat blijven we wel doen. Bovendien gaan wij ook regelmatig naar Duitsland, dus dan moet het sowieso wel.
Hier ook winterbanden. Maar eigenlijk meer omdat we ze verplicht moeten hebben voor de wintersport. Ik weet niet of we het ook zouden doen als we niet op wintersport gingen. We hebben nogal een lastige maat, en dat maakt het nogal een duur grapje. Maar 't zal ongetwijfeld hier in NL ook veiliger zijn.
Als het goed afgesteld is niet. Ik irriteer me vaak aan die doe het zelvers. Die bouwen zelf wat in en dat is vaak zeer slecht afgesteld. Bij ons gaat dat automatisch.
Ik zeur er ook al twee jaar om, maar man wil het niet Eerst krijg ik zo'n twijfelend misschien-antwoord, ik vraag er zo rond juli/augustus nog een keer om want we kennen iemand die er rond die tijd vrij goedkoop aan kan komen. Daar gaat ie dan dus niet op in en als ik in oktober/november geïrriteerd zeg dat we die dingen nog steeds niet hebben, dan zegt hij dat hij het zonde van het geld vindt... Grom! Als er veel sneeuw ligt en de wegen zijn niet vrij rij ik trouwens überhaupt niet, dikke ellende vind ik het.