Echt Hollandse fiets-kuiten...

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

...daar ben ik helaas mee "gezegend" :cool:.

Wat wil het geval: Ik bij de H&M o.a. een leuke skinny-jeans besteld. Zaterdag wordt mijn pakketje bezorgd. Ik blij natuurlijk! Dus ik ga vol goede moed passen...krijg ik die jeans gewoon niet eens over mijn kuiten, ik had nog zeker 10 cm te gaan en echt niet dat die broek verder omhoog ging hoor :$. Het moet toch #&(%)%#( niet gekker worden :x:(. En ik ben echt niet dik ofzo -> 1.70m en 63 kilo, maar die kuiten...

Nu de hamvraag (ik zeg: leuke woordspeling ;)): hoe kan ik in hemelsnaam die kuiten wat afslanken?

Degene met DE oplossing ben ik voor eeuwig dankbaar!

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Geen tips voor de kuiten maar hulde voor de terugkerende wijde pijpenbroeken! Ik vind ze super stoer staan en dat is wel een goede oplossing.

Verder het ik ook skinny's van LTB die zijn wat breder en daar krijg ik de klapkuiten makkelijk in.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier zelfde probleem, ben 1.76 en 68kg en wordt vaak slank genoemd, maar een tregging of jeanslegging krijg ik niet of met veel moeite aan. Om het maar niet te hebben over het weer uittrekken. Hier dus ook stevige kuiten en die treggings zijn dus niet aan mij besteed.
    Je hebt wel hele leuke legging-broeken bij bijvoorbeeld Esprit, deze zijn niet van spijkerstof, maar in het zwart/grijs/kaki/camel enz verkrijgbaar en hebben veel meer stretch in zich zeg maar! Zitten heeeerlijk!

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Haha, sorry ik moest even heel hard lachen om je titel! Geweldig...

Ik heb dit probleem ook met de H&M skinny broeken. Ik krijg ze ook gewoon niet over mijn kuiten heen.

Dit is dan ook mijn reden, dat ik ze dus niet meer bij H&M haal.
    Verder heb ik helaas geen tip voor je, sorry!

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik heb hetzelfde probleem. Idd van ltb, die past me wel. Stretch wil ook nog wel soms. Laarzen zijn hier ook af en toe een ramp.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier ook van die leuke kuiten.. ik haal mijn skinny jeans bij de C&A, nooit problemen!

Hier zijn leuke laarzen altijd een probleem.. :(

7. Amethist

Nou, gelukkig (voor mijn dan, balen voor jullie ;)) ben ik niet de enige. Ik heb nu ook een skinny van de C&A besteld bij de Wehkamp. Ben benieuwd. En ja, laarzen is ook een drama'tje.

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    O, ja vreselijk! Ik heb een paar weken geleden leuke laarzen gekocht en iemand die geen echte hollandse fiets kuiten heeft, die zou ze tot aan haar knieeen op kunnen trekken, helaas kom ik maar halverwege mn kuit!:(

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

En anders echt eens LTB passen, bij Jeanscentre hebben ze dat merk.Ik ben er niet uit te slaan. Ze hebben een model met klepzakken wat ook nog een mooi liftend effect heeft op mijn hangbillen hihi.

10. Amethist

Hangbillen -> check ;)

Jeanscentre...ken ik niet. Hebben die ook een website? En waar zitten de winkels?

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Website hebben ze. Ik heb net zelf ook even zitten kijken en zoals ik het gezien heb, dan kun je zelfs online bestellen.

En waar de winkels zitten, dat zal vast op de website moeten staan!
    Succes met (online) shoppen;)

Deel Deze Pagina