Winterbanden?? wel/ niet??

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetlakecity, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij winterbanden?

1. Ja

2. Nee

3. Ik twijfel nog

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hier afgelopen weekend voor het eerst winterbanden erop laten leggen.
    Ik werk op 25 km afstand dus rij 4 a 5 dagen per week op en neer.
    Daarbij dadelijk met de kleine lijkt het me wel zo veilig.
    Voor diegene die nog willen aanschaffen: mijn garageman vertelde dat de winterbanden bij alle fabrieken al bijna uitverkocht zijn, ze kunnen de grote aanvraag niet aan.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik sluit me helemaal bij Annemiek aan. Als je nog winterbanden wil aanschaffen, wacht dan niet te lang!
    Ook wij hebben sinds zaterdag de winterbanden eronder, we hebben een mooie set via MP weten te scoren en een achterneef is automonteur en hij heeft ze er opgezet en uitgebalanceerd.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eigenlijk nooit winterbanden gehad, maar nu ik zwanger ben wil ik ze eigenlijk wel!
    Weet ook niet wat we van de voorspelling HORRORWINTER moeten denken, maar in dit geval toch maar liever goed voorbereid.

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Nou, ik zou die voorspelling van een horrowinter maar gewoon afwachten... de voorspellingen voor afgelopen zomer was nl de ene hittegolf na de andere met temperaturen richting de 40 graden. Ik weet niet waar ze die gehad hebben, maar hier niks van gemerkt hoor ;)
    Dus ik wacht gewoon af.

5. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben all weather banden, ideaal en hoef niet steeds te wisselen...

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Op dit moment hebben wij geen winterbanden. Persoonlijk wil ik ze wel graag aanschaffen, met straks twee kindjes achterin geeft het me gewoon een veiliger gevoel. Zeker omdat wij 'mooi-wees-velgen' hebben met extra brede banden, staat leuk maar heeft minder grip op de weg dan normale banden. Wat mij betreft dus een hele goede reden om winterbanden aan te schaffen, maar manlief wil niet. Hij vind ze gewoon te duur, punt. Dus er wordt hier nog aan gewerkt ;)

Deel Deze Pagina