ik vind wordfeud echt super leuk!je kan met vrienden het spel doen of met een onbekende. Zijn er meer spellen (leuke!) die je met een onbekende of vrienden kan doen?? Graag tips voor leuke apps! (ik heb een ipod touch waar ik dit op doe)
Is Isketch wel een app? of doe je dat online via je browser? Edit: Pictionary English is een app, snap het alleen niet
ik snap dat pictionary ook niet, hij laat het woord zien en verder kom ik niet? en die carcasonne kost 4 euro of is die er ook gratis?.
Ben benieuwd.. Wordfeud is leuk hoor, maar doe al een paar dagen niet anders dus heb het wel een beetje gezien
ik ga in ieder geval eens kijken wat voor spelletjes het zijn (pictonairy en de andere die hier in dit topic genoemd zijn) bedankt voor de reacties. Andere tips ook welkom!!
hier sinds deze week een nieuwe foon en ben nu al verslaafd aan wordfeud haha.. vraag me alleen af of dat nou veel van je internet snoept of niet, kan namelijk mijn statistieken niet zien (toen ik mn abo net had nog wel en nu niet meer :S) iemand enig idee?ben een beetje bang om heel snel op de helft van mn bundel te zijn namelijk..
pictionary kan je een woord kiezen en moet je gewoon door de tekst heen tekenen... het is wel wennen maar opzich wel grappig want tekenen op zon klein scherm haha t ziet dr nie uit... ik heb ook guess my age, foto's van echte mensen en dan gokken hoe oud ze zijn. opzich niet zo heel intressant maar af en toe wel grappig (niet online trouwens). Snake, die oud versie van de nokia snake's and ladders en batlle ludo.. allemaal niet online maar wel leuk.