We hebben hier zo`n leuk fauteuiltje staan maar de rits is kapot! Nu vindt ik het zo zonde want mijn meiden vinden het ding superleuk! Nu zoek ik dus alleen de hoes! Wie kan mij hieraan helpen?!! Zo`n fauteuil is het dus maar dan in het wit...wil wel het liefst een meidenkleur
ik ben ook hard op zoek geweest - simpelweg omdat ik het leuker vond voor de 2e om het stoeltje te krijgen, maar wel een 'nieuw' stoeltje. Maar ik ben het nergens tegengekomen...
ik had ook al lopen zoeken, maar helaas. kan je niet de rits laten maken?? als je een andere kleur wilt kan je hem heel simpel verven
Of misschien ken je een naaister, die kan van de oude hoes de patronen loshalen en dan een nieuwe hoes maken in een kleur/motiefje dat jezelf uitzoekt.
Ik heb hier een cremekleurige staan, maar daar zit geeneens een rits in Maar ik lees even mee, misschien is een andere hoes wel eens leuk inderdaad! (Ik ben net trouwens gelijk even zo vrij geweest om een mailtje naar Jollein (= producent) te sturen om tevragen of losse hoezen ergens te koop zijn, wordt vervolgd dus...)
Nou nee ik ken niemand die het kan naaien, anders had ik dat wel gedaan natuurlijk.... Op MP verkopen ze ook die stoelen en en had al gevraagd of ze mij niet gewoon de hoes willen verkopen...voor dezelfde prijs...maar nee....ik bedoel je bent het dan toch kwijt en je hebt je geld alleen zit je dan met een stoel maar die snij je in stukken en gooi je weg.. Maar helaas.... @Sanell nou ik ben eens benieuwd! Anders maar gewoon een nieuwe stoel kopen he
Waarom koop je dan niet gewoon het stoeltje en haal je de hoes eraf? En snij je dat stoeltje zelf in stukken.. Of je koopt het nieuwe stoeltje en neemt die in gebruik?
Ja dat weet ik zelf ook niet hahaha zie mijn vernieuwde berichtje. We zullen het er maar ophouden dat ik het druk heb gehad..
Ik had ook al antwoord vandaag:x Geachte mevrouw, Deze stoeltjes worden compleet aangeleverd, deze hoezen zijn helaas niet los verkrijgbaar. Excuses voor het eventuele ongemak. In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, met vriendelijke groeten, Helaas dus...dan maar eens zelf knutselen ofzo (Ik zat op MP en zag wel deze..dus het kan wel degelijk: stoeltjes) Ok dit is nu ook weer niet hoe ik het voor me zie
ik heb htezelfde steoltje in het blauw. Mijn rits was ook al heel snel kapot. Heb nu door mijn schoonmoeder de rits eraf laten halen en er klittenband op laten maken. Veel makkelijker en gaat niet meer kapot.
ja even pielen om de rits er netjes af te halen en dan idd klittenband erop. Mijn schoonmoeder heeft die erop genaaid maar strijken kan ook! anja