Waar koop ik een leuke (liefst zwarte) dames muts? Ik heb in de winkels gekeken, maar daar is alles uitverkocht. Nu heb ik on-line mijn oog laten vallen op zo'n model Java Knit Hat by Seeberger, EUR 19.95 --> Hoedshop.nl - hoeden muts haarband mutsen hoed baret beanie dameshoeden stroho... Ook overal uitverkocht.. Hebben jullie tips? (ik zie trouwens op die site andere leuke mutsen, maar die zijn te duur)
Ik vind altijd dat ze bij de H&M leuke mutsen, sjaals en handschoenen hebben! Heb net even op hun site gekeken...maar daar staat jammer genoeg niks bijzonders op. In de winkel hebben ze meestal volop keus.
Ik weet niet hoe handig je bent maar als ik die muts zo zie is die niet heel moeilijk om zelf te breien. Verder helaas geen tips voor je.
Ik haak mutsjes. Kijk maar even op www.antoniaatje.nl Ik maak ze voor kleine, maar ook voor grote meisjes en je steunt er ook nog eens het goede doel mee. Ik heb net een zwart mutsje met wit/zwarte bloemen gemaakt voor een vriendin (ik kan wel een foto mailen). Maar zoals je ziet zijn er heel veel mogelijkheden!
Wat leuk!! Ook voor mn dochter zeg... Ik ben niet zo dol meestal op bloemen maar des al niet te min erg nieuwschierig naar de foto..Misschien ga ik wel overstag...Je weet nooit he..
Ik vind deze trouwens ook leuk in zwart met antreciet en dan zonder bloem... http://www.antoniaatje.nl/home/images/1-2.jpg Dat kan dus ook?
Ik heb al meerdere mama's met dochters rondlopen met mijn mutsjes. In eerste instantie maakte ik ze alleen voor kinderen maar er waren zoveel grote meiden die ook een mutsje wilde dat ik ook nog maar een maatje groter ben gegaan Alles kan, want ik maak hem helemaal voor jou op maat, precies zoals jij hem wilt. Ik mail zo even een foto van de zwarte muts.
En zoiets als de eerste foto die ik plaatste? Kan dat ook? Java Knit Hat by Seeberger, EUR 19.95 --> Hoedshop.nl - hoeden muts haarband mutsen hoed baret beanie dameshoeden stroho... Die vind ik nog steeds het leukst van wat ik gezien heb.. Ik ga even mn hotmail chekken :d
Het maken van mutsjes met een klep is een projectje voor volgend jaar. Ik heb het zo druk gehad met deze mutsjes dat ik nog niet ben toegekomen aan het oefenen met andere modellen
Okeee! dank je voor de foto per mail.. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar het mutsje op de eerste foto. Ik speur nog even verder. En anders bestel ik bij jou een zwart/ grijze muts..Ik kijk nog even tot woensdag rond..
Ik heb er van de week nog bij de action gekocht! Voor..... 0,59 cent! Zonder klep maar ze hadden er ook met klep!
Ik heb zo'n mutsje met sjaal gevonden op MP en gekocht..Nieuw wel natuurlijk..*yeaaah* Hopelijk ziet het er in het echt net zo leuk uit als op de foto.