Winterbanden?

Discussie in 'De lounge' gestart door zwelgje2000, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben geen winterbanden.
    Onze overburen wel...en die hebben net zovaak vast gezeten in de straat als wij.
    Nu moet ik ook zeggen dat ze bij ons in de straat niks hebben gedaan, niet gestrooid of geschuifd.
    Dus er ligt ook nogal wat.

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Hier geen winterbanden. we rijden heel weinig km's op jaarbasis met onze auto. Komen net aan de 15.000 dit is incl. autovakantie naar zuidfrankrijk ieder jaar en ongeveer elk weekend naar ouders 50 km verderop.
    Als de weersomstandigheden zo slecht zijn, gaan we niet de weg op. En als we dan wel de weg op moeten, rijden we voorzichtig. Maar dat doen we sowieso. Tot een paar jaar geleden had niemand winterbanden.

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wij hebben geen winterbanden. Waarom weet ik eigenlijk niet... Ik heb net een week voordat de sneeuw begon, 4 nieuwe banden eronder laten zetten. Ik heb nog geen enkele keer vastgezeten. Terwijl mijn broer die wel winterbanden heeft, al een aantal keer heeft vastgezeten. En dan heeft hij een autootje van 800 kilo, tegenover de mijne van 1200 kilo.....

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb ze niet en ik heb niet het idee dat ik ze nodig heb. Ik glij amper en rijd toch dagelijks door de stad. De wegen zijn hier gewoon schoon alleen in de wijken niet.

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wij hebben ze ook, wel een beetje laat er pas onder gezet maar m'n vriend zei, ik vond het altidj onzin maar nu ben ik toch blij dat ze er onder zitten! We hebben ze trouwens bij de auto gekocht.. waren toen 1 jaar oud..

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij hebben ook geen winterbanden. Wel geinformeerd bij de toyota dealer maar die zei dat winterbanden op dit moment overal uitverkocht zijn...

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij hebben wel winterbanden deze worden in oktober er onder gedaan en in april weer eronder vandaan gehaalt.....

Waarom: mijn man heeft een laese auto en daar kreeg je winterbanden erbij. Het is wel veiliger met dit weer vooral. Minder slib gevaar dat heb ik wel gemerkt

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij wel, want hier in Duitsland zijn ze verplicht.
    Je kunt ze maar beter wel hebben als je naar Duitsland wil want als jullie in een ongeluk verzeild raken, heeft de auto zonder winterbanden altijd schuld...;)

Deel Deze Pagina