Winterberg e.o.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Leanneke, 16 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leanneke

Leanneke Actief lid

2 mrt 2019
    153
    109
    43
    Vrouw
    Wie weet dit:
    Is het in Winterberg e.o. ook leuk om te wandelen/sleeën als er sneeuw ligt?
    We houden van sneeuw, maar zijn geen skiërs...

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik vind van wel. Je hebt overal bossen, heuvels, mooie uitzichten. Maar alleen als er echt overal sneeuw ligt. Anders is het toch wat triestig en niet veel anders dan welke andere omgeving met bossen en heuvels de winter.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Sluit mij hierbij aan.
    Sneeuw maakt het plaatsje leuk,daar is het ook om te doen daar. Verder zou ik geen reden zien om daar heen te gaan.

1x geweest met sneeuw en ook niet op de ski gestaan.

4. Butchke

Butchke Niet meer actief

Er ligt nu alleen sneeuw op de piste, ernaast bijna niets. Dat doet vrij somber aan. Wandelen daar is nu echt niet gezellig;)

In de zomer is het echter helemaal top. Super leuk gebied waar heeeel veel te doen is naast wandelen/mountainbiken.

Herstel.... het heeft net gesneeuwd zie ik op de webcam.

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ja ik zit de webcams al sinds gisteren goed te volgen en het is mooi winterwonderland nu hoor

6. Leanneke

Leanneke Actief lid

2 mrt 2019
    153
    109
    43
    Vrouw
    Wij zijn gisteren aangekomen en tegelijk met ons de sneeuw ;). We verblijven net buiten het dorp, maar het is hier prachtig!!! Slee is al volop gebruikt, in de tuin een sneeuwpop en bunker gebouwd... kortom: helemaal geslaagd!

Lafayette vindt dit leuk.
  7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wat leuk! Wij komen morgen aan.

8. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Mag je in winterberg ook de berg op als je niet gaat skieen? Kinderen willen een skiles doen, maar uiteraard wil ik dan wel mee en kijken. Kan dit? Op webcams lijkt het dat je meteen op de piste uitkomt?

9. Butchke

Butchke Niet meer actief

Skiles voor beginners vindt plaats op de oefenweide bij der Brabander oa. Je gaat nog niet met een lift omhoog, hoogstens een lopende band of kleine sleeplift.

10. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Oh super! Ging inderdaad om de Brabander! Snap wel dat ze nog niet de piste afgaan, maar ik was bang dat oefenweide ook boven was, omdat niet overal sneeuw ligt daar.

Ook geen skipas nodig dan?

11. Butchke

Butchke Niet meer actief

Volgens mij heb je er geen nodig. Je loopt de oefenweide overigens sneller omhoog dan dat de lopende band gaat. ;) Meteen een workout:D:thumup:

Hier een kleine indruk

https://www.wintersport.nl/skigebieden/winterberg/forum/topic/528023

zara1983 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina