Wij gaan binnenkort naar Utrecht om te winkelen en willen daar lunchen. Nu ben ik niet zo bekend in Utrecht en wil ivm korte tijd daar graag iets gereserveerd hebben. Wat is DE plek om te lunchen? Beetje hip, lekker eten en vlakbij de leuke winkels Alvast bedankt!
Eigenlijk behoor je een broodje Mario te halen Tja ik ben niet zo van het bijzondere / exotische lunchen, dus ondanks ik al 24 jaar in of er naast woon, kan ik je geen tips geven. Ik ga zelf meestal bij de yoghurt barn zitten. Of ik haal een lekker vlaamse frites bij manneke pis of dus een broodje Mario.
Dat ziet er leuk uit en daar kunnen we wel een sapje als tussendoortje meepakken Ik ga met vriendinnen dus we vinden het wel gezellig om echt even tijd te maken voor de lunch en daar bij te kunnen zitten.
30ml heeft naar mijn mening het lekkerste eten en de beste koffie, Rabarber is een goede tweede en Anne&Max een goede derde! Veel shopplezier!
Hahaha, eens! Kom ik al regelmatig dus is dan minder speciaal We gaan naar the street food club, kaart sprak ons het meeste aan
Hier echt heel erg lekkere sushi gegeten. De zaak ziet er niet echt leuk uit...en het lijkt misschien niet gelijk erg geweldig. Maar wat een smaakexplosie. Heerlijk. https://indebuurt.nl/utrecht/nieuws/nieuw-in/this-is-howie-roll-in-de-nieuwe-utrechtse-zaak-van-selwyn-en-oscar-eet-je-alleen-plantaardige-sushi~289187/