Wij willen mijn ouders graag meenemen voor een paar daagjes weg om ze te bedanken voor het feit dat ze minimaal eenmaal per week (maar vaak extra) oppassen. Ik zat zelf te denken aan een midweekje center parcs of een paar dagen Efteling Bosrijk, maar misschien heeft er iemand nog andere leuke tips of ervaringen! We zoeken: Verblijf in een huisje/appartement voor 4 volwassenen, een peuter van 3,5 en een baby) Max een euro of 500/600 Leuke, kindvriendelijke uitstapjes in de omgeving Wie weet er nog iets leuks?
Leuke parken genoeg. Wij zijn helemaal Landal fan. Mooie huisjes en genoeg te doen op veel parken. Leuk zijn: Het land van Bartje Coldenhove Hof van Saksen Landgoed het Loo Esonstad
Wij gaan in de meivakantie naar bosrijk voor 600 euro 5 volwassenen 2 kinderen. Erg mooie huisjes en leuk natuurlijk bij de Efteling.
Ik zou zelf voor Bosrijk of een CenterParcs park kiezen. Ik vind Landal en Roompot toch wel wat onder doen voor Center Parcs. Maar dat komt vooral door het (vaak) mooie Plaza van CenterParcs. Kindjes kunnen lekker spelen en jullie lekker een bakkie doen/eten. Op de site van CenterParcs staat geloof ik per park ook wat er in de omgeving te doen is.
Wij hebben Centerparcs Port Zelande geboekt voor de carnavalsvakantie. Wilde eerst Landal doen, maar uiteindelijk voor CP gekozen omdat bij slecht weer er veel te doen is. Een subtropisch zwemparadijs is toch wel fijn voor de kinderen. Daarnaast ligt het strand vlakbij, dat is iets wat mijn dochter ook altijd leuk vind. Maakt niet uit of het zomer of winter is. Verder in de omgeving dagje Middelburg/Veere, Zierikzee, Neeltje Jans.
Wij gaan eind januari met onze schoonouders naar hof van saksen. Bosrijk lijkt me ook heel leuk, maar dan wanneer de kinderen ietsje ouder zijn. Nu pakken we een dagje Plopsaland Coevorden mee.
Erperheide van centerparcs in belgie is heel erg leuk vooral voor Fam en kleine kinderen wij gaan voor de 2de keer in een half jaar tijd echt een aanrader