Paar dagen weg met opa en oma

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door EdN, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.840
    3.630
    113
    Wij willen mijn ouders graag meenemen voor een paar daagjes weg om ze te bedanken voor het feit dat ze minimaal eenmaal per week (maar vaak extra) oppassen. Ik zat zelf te denken aan een midweekje center parcs of een paar dagen Efteling Bosrijk, maar misschien heeft er iemand nog andere leuke tips of ervaringen!

We zoeken:

Verblijf in een huisje/appartement voor 4 volwassenen, een peuter van 3,5 en een baby)
    Max een euro of 500/600
    Leuke, kindvriendelijke uitstapjes in de omgeving

Wie weet er nog iets leuks?

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.298
    11.902
    113
    Leuke parken genoeg. Wij zijn helemaal Landal fan. Mooie huisjes en genoeg te doen op veel parken.
    Leuk zijn:
    Het land van Bartje
    Coldenhove
    Hof van Saksen
    Landgoed het Loo
    Esonstad

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Of Weertebergen van Roompot, ook een leuk park :)

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij gaan in de meivakantie naar bosrijk voor 600 euro 5 volwassenen 2 kinderen. Erg mooie huisjes en leuk natuurlijk bij de Efteling.

5. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik zou zelf voor Bosrijk of een CenterParcs park kiezen. Ik vind Landal en Roompot toch wel wat onder doen voor Center Parcs. Maar dat komt vooral door het (vaak) mooie Plaza van CenterParcs. Kindjes kunnen lekker spelen en jullie lekker een bakkie doen/eten. Op de site van CenterParcs staat geloof ik per park ook wat er in de omgeving te doen is.

6. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.271
    417
    83
    Wij hebben Centerparcs Port Zelande geboekt voor de carnavalsvakantie. Wilde eerst Landal doen, maar uiteindelijk voor CP gekozen omdat bij slecht weer er veel te doen is. Een subtropisch zwemparadijs is toch wel fijn voor de kinderen. Daarnaast ligt het strand vlakbij, dat is iets wat mijn dochter ook altijd leuk vind. Maakt niet uit of het zomer of winter is. Verder in de omgeving dagje Middelburg/Veere, Zierikzee, Neeltje Jans.

7. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij gaan eind januari met onze schoonouders naar hof van saksen. Bosrijk lijkt me ook heel leuk, maar dan wanneer de kinderen ietsje ouder zijn. Nu pakken we een dagje Plopsaland Coevorden mee.

8. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Erperheide van centerparcs in belgie is heel erg leuk vooral voor Fam en kleine kinderen wij gaan voor de 2de keer in een half jaar tijd echt een aanrader

Deel Deze Pagina