haha ach meningen... ik trek me er meestal weinig van aan. Je doet het toch nooit goed. Ondanks mijn allergie voor hello kitty moet iedereen om me heen het lekker zelf weten als ze dat leuk vinden. Meeste mensen vinden mijn kledingkeuze voor mijn kids weer overdreven/geldklopperij. Maakt me niks uit. Als ik het maar mooi vindt
Ik vind winterboots voor volwassenen sowieso lelijk, ook al zit er een hello kitty plaatje op. Voor kinderen (meisjes) vind ik ze dan wel weer leuk.
ik heb gewoon zwarte snowboots. maar eerlijk gezegd als ik niks anders meer zou kunnen krijgen zou ik ze best aantrekken hoor. beter voor lul dan als kouwe hoeven. echt spuuglelijk vind ik ze ook niet. ik zou er vrede mee hebben
uhm..... ik vind ze echt verschrikkelijk.... maar heb dan ook een hekel aan kleding of schoenen met hello kitty of disney figuren.... daar ga je als volwassene dan toch echt niet op lopen? mijn god!
Vind ze ook wel grappig!! Maar las in een ander topic dat je al anderen hebt gekocht. Ook mooie trouwens.
Ik vind Hello Kitty voor m'n dochter leuk en zij vindt Hello Kitty geweldig. Maar om er zelf mee te lopen...nee dank je
I LOVE HELLO KITTY! ja, ik ben een volwassen vrouw van 25 en vindt Hello Kitty helemaal geweldig! heb zelfs mn onderarm volgetattoeëerd met Hello Kitty! dus mijn antwoord; ik zou ze zeker kopen en ze met trots dragen! (en dan ook nog het liefst in het roze)
Ik hou helemaal niet van Hello Kitty. Wij hebben hier in huis dan ook de regel. "Hello Kitty is voor op onderbroeken en pyama's en verder niet. Hahaha. Arme Jasmijn! Maar verder moet iedereen dat natuurlijk lekker zelf weten
ik vind Hello Kitty heel leuk! heb er zelf ook een velours huispak van , een zwarte met print op de achterkant die boots zou ik in het zwart ook nog wel dragen , mits er sneeuw ligt natuurlijk , anders niet. vind trouwens het motiefje van hello kitty op die boots niet heel erg duidelijk.