Winterbruidjes... Wat over strapless jurk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Emm27, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.907
    387
    83
    Hoi! Ik ga bijna trouwen. Ik heb een prachtige strapless jurk gekocht maar natuurlijk veel te koud (buiten).

Wat hadden jullie over je jurk? Gewoon buiten je winterjas? Want dat vind ik zo zonde.. Of een omslagdoek?

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Ik zou dan een kort nep-bontjasje doen.

3. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Niks. Alles stond zo kitscherig en mijn jurk was zo mooi. Ik heb me er doorheen gebikkeld en daarna een week opgewarmd in Mexico! :cool:

4. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Bij mijn jurk zat een bolerootje met 3/4 mouwtjes gemaakt van dezelfde stof als mijn jurk. Was ik erg blij mee!

5. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik had ook niets (Nouja oktober niet echt winter toendertijd) Ik straalde zo dat ik het warm had😂

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik had een (nep-) bontstola en van die lange handschoenen. Dat was voor de stukjes buiten voldoende. In zoverre: de fotoshoot was koud, maar ik heb er geen longontsteking aan overgehouden.
    En ik was ècht een winterbruid, er lag echt een prachtig pak sneeuw op onze trouwdag.

Ik droeg trouwens onder mijn jurk (heel sexy :D) een strak soort sportbroeken en beenwarmers.

(Bij de link even een tikje naar beneden scrollen en foto openen.)

7. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.907
    387
    83
    Bedankt! Tupp heb je een eigen foto van je jurk met die stola? Vond het zo zonde van mijn jurk maar niks lijkt me echt te koud..

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Sorry, ik plaats geen foto's van mezelf op internet. Ik weet ook niet of je er echt iets aan zou hebben, ik had geen traditioneel witte trouwjurk. Ik had een donker gekleurde jurk met een zwarte stola erover. Ook de lange satijnen handschoenen (gekocht in de carnavalswinkel, haha) waren zwart. Ik stak mooi af tegen de sneeuw in ieder geval.

Binnen droeg ik hem trouwens niet. Dus de foto's tijdens de huwelijksvoltrekken, toast, diner, feest etc. zijn gewoon zonder. Ook de gasten hadden kans genoeg de jurk gewoon te bewonderen. Alleen voor buiten even dat ding er overheen en de handschoenen aan.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Niets, maar ik ben ook maar heel kort buiten geweest..

10. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik had een nep bontstola..
    En een soort fleece wikkeldoek. Tja november en aan de kust!
    Bontstola op de foto's. Wikkeldoek tussendoor om warm te worden.
    Het was rond vriespunt. (Had trouwens een paarse jurk)

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik heb deze Jasje van satijn Wij trouwen 25 maart maar met de opschuivende winter...

12. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ik ook niets.. voor tussendoor had ik een dikke omslag doek en handschoenen (bijv als we even moesten lopen of toen ze alleen wat foto's van mijn man maakte).
    En daarna lekker binnen opgewarmd!

13. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Mooi hoor!

14. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Gefeliciteerd! Wellicht een stola van dezelfde stof als je jurk?

15. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Hier ook een winterbruidje! De nacht voor onze bruiloft had het gesneeuwd dus mooie winterse foto's gemaakt in de ochtend :). Ik had een strapless jurk met een bolero maar heb de bolero niet aangehad (mocht je interesse hebben.. ;) mt 34/36).

Eerlijk gezegd voelde ik de kou bijna niet doordat ik zo vol adrenaline zat. We zijn 's ochtends zo'n 1,5 uur buiten geweest voor de reportage maar pas aan het einde dacht ik.. hm.. best fris. We hadden ook extra fleece dekens meegenomen zodat we snel konden opwarmen daarna.

Veel plezier met de verdere voorbereidingen!

16. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik ben getrouwd in mei en s'avonds koelt het snel af ik had dus een nep bont stola

17. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Ik had tussen Door gewoon mijn jas aan em voor de foto's gauw uit

18. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dat had ik ook,een soort nep bontkraagje haha klinkt enger dan het is ;)

Deel Deze Pagina