Wintercollectie Bakkaboe?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ToTheMoon, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hoi dames!

Weten jullie of de wintercollectie van Bakkaboe al in de winkel ligt?
    Het lijkt tegenwoordig wel alsof elk jaar de winterkleding eerder binnen komt en ik wil niet achter het net vissen deze keer ;)

Woon er te ver vanaf om even zo te gaan kijken... Vandaar mijn vraag!

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Bij ons bij vd Ven wel al.

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ja bij ons ook al!!en t is weer fantastisch!!haha

4. tulip

tulip Niet meer actief

o meid hier wordt het ook bij van der ven verkocht maar 3/4 is al weg, echt serieus. Ik ben 2 weken terug geweest voor iets voor een feestje, toen zag ik de collectie hangen, heb een aantal dingetjes meegenomen, ik ging vorige week terug en wat ik gekocht had was al weg. Kwam ook niet meer. Ik heb nog wel andere dingen kunnen scoren, maar was er bij toeval dus op tijd bij. Het grootste gedeelte hier weer bakkaboe hoor, echt geweldig.

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Bij ons bij de Hier shop wel! Echt hele leuke serie weer, heb er al een blousje van en wil eigenlijk nog een zwart rokje met legging ervan gaan halen. Echt leuk!

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier bij de jola ook al lang, dochter groeit er nu uit en het opvolgmerk persival vind ik veel minder leuk.

Hier bestellen ze het voor je als de goede maat er niet meer is, volgens mij kan dat tot oktober. Of ze bellen naar een ander filiaal voor je.

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    :$ Aarch! Zo snel?!

Hahaha, dat wordt deze week dus eens even kijken naar de ''restanten'' van de wintercollectie 2010/2011...

Het wordt steeds gekker ;)

8. tulip

tulip Niet meer actief

das mooie service, nu was ik op tijd, maar vorig jaar dus niet en toen werd er gezegd, ja mevrouw moet u er maar eerder bij zijn.:(

Deel Deze Pagina