Vandaag de bedden verschoond maar nog gewoon het zomer dekbed. Als winterdekbed (dus twee delen op elkaar) gebruiken wij hem sowieso nooit. Altijd alleen de herfst en zomerdeel apart. Vooralsnog hebben we het allebei warm in bed dus moet er nog niet aan denken. Kinderen slapen ook gewoon nog in de zomerslaapzak of zomerdekbed.
Hier ook, mét flanellen dekbedovertrek, heerlijk! Maar goed, wij hebben dan ook een héél koud huis (vannacht was het hier boven nog geen 10 graden, brr) Dochter is erg warm van zichzelf, zij slaapt onder een gewoon enkel dekbed, de twee zoons zijn veel kouwelijker, dus die slapen al onder wol
JA sinds deze week ligt hij erop. Heerlijk en mijn lange pyama aan. De kinderen slapen in een middeldikke slaapzak (zomerslaapzak, maar geen super dunne) en hebben lange pyama's met romper lange mouwen aan. We slapen in een ongeveer 100 jaar oud huis. Wel verouderd dubbel glas, maar is een koud huis. Hopelijk is ons "nieuwe" huis als het af en geïsoleerd is behaaglijker.
Ik heb het altijd koud in bed en ml altijd warm. Afgelopen jaar het winterdekbed er nooit opgehad. Ik had gewoon een 1 persoons extra deken onder ons gezamelijke dekbed en mijn kruikje
Bestaat dat dan? Heb hier gewoon een enkel dekbed en die ligt er het hele jaar door op. Tenzij het enorm warm is, dan gewoon onder een laken. Kleine had eerst alleen een fleecedeken over zich heen, maar sinds van de week ook het dekbed erbij. Blijft er alleen niet elke keer onder liggen. Maargoed, ze heeft ook nog een pyama aan, dus dat scheelt.
Wij hebben een dekbed in 2 delen. Ik heb deze week de dunste vervangen voor de wat dikkere. De kids klaagden ook dat ze het koud vonden en ook wijzelf vonden het net te fris. Pas als het echt koud gaat worden gaan ze alletwee op het bed en dan hebben we het winterdekbed dus.
Ik slaap het liefst met het raam open, maar de laatste dagen werd het me te koud. Heb toevallig mijn man vandaag gevraagd het winterdekbed van zolder te halen.
Nee absoluut niet. Hier alleen nog het herfstdeel en geen pyama. Veel te warm nog. Nog geen kachel aan, alle ramen overdag open en toch nog 21 graden in huis
Wij hebben m er sinds gisteren ook op liggen,hadden t ook alweer koud snachts. En idd vannacht heerlijk geslapen haha